Cumu spiegà à un amicu chì u zitellu ùn vole micca

Dicenu chì ùn hè micca una amici femina. In fatti, ci sò e chjude chì vulete solu u megliu amicu. Di sicuru, parechji sò difficiuli di spiegà chì una donna pò amassi u so amicu è apprizziarà. Perchè, se vede chì a amica di l'amicu ùn hè micca à tuttu ciò chì ella prova di parle, ella voli l'aiutà, è ùn ne stava arruvinà a so vita. Parechji di noi avemu pruvatu à spiegà à i amichi chì a so rilazioni ùn hè micca rossa cum'è pare ch'elle sò. Cumu pudete pruvà à una persona intimusa chì un omu ùn l'amori? Cumu aiutà à un amicu è salva di un core rotte? In quale situe pudemu assicurà chì u zitellu ùn avete micca aiutu? Cumu aiutà à una persona chì ampara senza chì abbia? Per risponde à sta quistione, pruvamu a analisi di a situazione in l'articulu: cumu spiegà à un amicu chì u zitellu ùn vole micca?

Di sicuru, per spiegà à a so amica chì a situazione ùn hè micca tutta rossa, ùn hè micca solu. Comu accuminciamu, avemu a capiscini, per quali signori avete decide chì u zitellu ùn piace micca u vostru amicu? Infatti, ci sò una varietà di situazione, perchè ùn pudere micca cut in u spalle. Dopu tuttu, pudete spiegà chì u zitellu ùn piace micca a zitella è a cunvinsi di questu, ma poi capisce chì tuttu hè in modu ertu. Per esempiu, ci sò ghjovani ghjovani chì raramenti parranu di l'amuri, si portanu assai friddi, ma à u listessu tempu pruvate à fà tuttu per una persona estimata è di furnisce u megliu. Perchè, in quessi situazione, ùn hè micca necessariu di involucra in relazione è pruvate di corriggià qualcosa. In questu articulu avemu parlatu di e situazioni chì un ghjovanu cambiassi una picciotta, l'utilizza, oghje è offerti. Eccu in questu casu, veramente aiutanu aiutu. Ma vogliu a vveria avanti viulente: assai donne ùn vogliu micca devi cuntà à nunda, l'aiutu hè perceivatu cum'è ostili è simpliciamente alvinati da e persone chì vulete salvà di e rilazione malsana. Pigliate dunque questu quì, è rende sapendu chì site un prublemu risicu.

Ma s'ellu hè sempre prontu per questu, dopu pruvate di decide cumu spiegà à i amichi chì l'avianu micca avanti. Prima, ùn avete mai cercatu un ghjovanu ghjovanu cumplicanti, è poi volte o rinfrescenu à a vostra sposa. Ricurdativi chì un omu pò sempre calculà cumu ghjustificà sè stessu è una donna chì hà amatu cun ellu crede, è vi puderete pruvucari di esse una puta chì prova da spona a so rilazioni. Ancu s'è avete vistu situazioni assai dispiacèvuli cù a participazione di u cumpagnu di u vostru amicu è u sapete assai di ellu, ùn avete bisognu di ricordu in tutti i culori. Tandu deve sicura chì a zitella hè stata trovu cunflittu e hà fattu i so proprioti. Cusì, avete bisognu di fà analizà a situazione. Per questu quì hè bisognu di pruvalla calmu è discretu per ragiunà cun ella. Pruvate di cuntà i so storii di a vita chì sò sìmuli à quelli chì avete a vostra famiglia.

Sì u ghjovanu ùn hè micca fidu, è cambia a picciotta, pruvate à chjave l'attinzioni à u cumpurtamentu di u zitellu cù altre zitellu. Ma ùn dì micca chì u zitellu hè culpèvule. Hè megliu, in u casu quandu site in a cumpagnia, nota chì qualcosa hè chjaramente interessata da u so ghjuvanottu, è da offre à prupone à quale ellu si tratta. È ùn insistenu micca chì ellu vulete. Puderete, dite chì ùn devi micca, ma per l'offerta d'interessi per osservà u so cumpurtamentu. Se una persona hà passione, diventa menu sensible è più attenti. Inoltre, i donne sò difficiuli d'amparà a so essenza. Nuvellu tardu o dopu u vostru amicu scopre da qualcosa è dumandate di cunsigli. In questu casu, ùn avete micca chjamà immediatamente è denigrate u ghjovanu. Ma, nisun casu, ùn avete bisognu di rinfurzà à ella è dicenu chì tuttu sera bella. Pruvate à fà a vostra sposa pensate sensible. Parlate à ella annantu à s'ellu hà avutu nudda àutru chì pò parlarà di travaglià in u so cumpurtamentu. Averigghiava ancu per ella chì qualchissia in qualcunu dice chì questu u ghjovanu hè assai ventu. A cosa principalu ùn hè mai d'esse esprimitu pensati negativu da sè stessu è ùn la cunvince micca di qualcosa. Pudete cunsiglià è assicurà, ma ùn mai pruvà à cambià a vostra mente. Quandu amiamo, prutegge ancu i quelli chì sò sbagliati. Perchè, se ti sia troppu celoso per cunvince, in a so volta vi piglià una rebuffu seriu è risentimentu. Questu hè applicatu à ogni situazione, micca solu quellu chì u ghjovanu cambiassi.

Per esempiu, in casu chì un omu hè abbicinamente usu di a vostra sposa, ùn anu micca sempre contà di ellu. Hè megliu pagà più attente à i rilazioni in altri parechji. Dile à chì oghje è quellu ghjovanu sempre pagà per a so sposa, facianu i rigali, prova à aiutà. Hintatu chì questa hè esattamente a espressione di amore è sustegnu, è altre relazione ùn sò micca solu di modu normale. Ma à u stessu tempu, un pudere micca sutile, casuale, è ocasionale indirecta à una relazione cù u so ghjovanu. Sì dapoi u bastone - a mozambetta hè stata offisa è farà cunclusioni sballate. Eppuru, in ogni casu, ùn li daricci una ragione per crede chì voi piace u so sposu. Ricurdativi chì a mente, nuvula di l'amuri, ùn sà micca manera di pensà sensu è ciò chì fate per ellu per esse pò esse perceived extremely negativamente.

U casu più diffesu è quandu un omu succiau a vostra sposa. In questu casu, e fianc'à quasi mai a dicu chì, in ogni modu deny ciò chì passa è prutegge u so amatu. Allora decide per voi cum'è seriu hè listessu per andà. Fà chì quì hè chì u salvamentu di un amicu viaghja à a fine di l'amici. Perchè decide u so prestu per sacrificà a vostra cumunicazione, ancu s'ellu ùn hè sicuru d'un risultatu 100% In questu casu, avete a diri megliu è direttamente cunvince u vostru cumpagnu chì hè anormu è ùn pudete micca vive cusì, è se ne necessariu, ancu dedicate a so famiglia è l'amichi à a situazione. Di sicuru, pò piglià cum'è una tradenza, ma una volta, quandu ella si rializzeghja tuttu, si sapendu ciò chì avete fattu per ella è ciò chì sacrificate, vi cunghjuntà è a zitella serà assai grata à voi per u sacrificiu. Solu in questa situazione, avete bisognu chì u più impurtanti ùn hè micca a so attitudina in cunversazione, nè a so amici, ma a salvezza è a salute di a vostra sposa.