Eugenia Kanaeva hè u regnu di l'ananti


In a gimnastica rythmica di Russia una nova stella "illuminata". Cù u so nome, u nostru equipu assuciava l'aspirazioni per i vittimi futuri in l'Olimpiadi di u 2012. Ùn hè micca una besta, ma si chjamava abbrazzatu: Eugene Kanaeva - u regnu di l'armani.

U caminu venti in i paisoli pitris. Dopu Moscu à Novogorsk à a mani, ma persequiteghja u sentimentu chì site in pocu di distanza da a metropole. Foresta. U fiume. Arbureti altri à a strada. Hè micca cum'è Mosca in tuttu, ma Switzerland.

Uni volte, è quì hè - u centru di furmazione. Quì preparanu i futuri campionini olimpichi. Silence, aria fresca. A divertimentu di Sinichki per saltà in i camini. Circa u chioppu, l'arburi lilacchi. Hè da esse particularmente bella in l'estiu.

Evgenia hè sempre impegnu - ella mani nantu à a misura à u so novu prugramma. Avemu bisognu di stennià, cuntendu i minuti, misurendu a distanza da i porte à u muru è studia l'annunzii corporative cum'è questu - "Prestu una festa! Ogni duverebbe sia in vestiti di carnaval". Curati di gimnastichi!

Medaglia d'oru à l'età di dicidenti.

L'Eugenia Kanaeva hè 18 anni. Natu in Omsk. A so mamma in u so ghjovanu hà assai gustu di gimnastica rythmic. Ma per dà una gran filla sportiva ùn avia micca curagiu. Zhenya hè statu purtatu à a secunna da a mo avutra. Hè diventata ancu u so mentor spirituale è inspirante à a vittoria. À l'età di 12, a zitella hà sappiutu da participà in parechje cumpetizzioni. In u 2007 hè divintata u campionu di Russia. E dopu avè eranu parechji realizazioni successi. In Francia - in Korbel-Esson - in u quartu a tappa di a Copa del Mundo, Kanayeva vitturiu quattru midagli d'oru à u mumentu, vittatu in l'eserciti cù un stufa, una corda sbattulati è una ribata, avendu sappiutu à vende l'Anna Bessonova, i premiaturi di i Jochi Ulìmpici, i participanti di i Campionati di u Mondiale Natalia Godunko (Ucrania) , Inna Zhukova (Bielorussia), Aliya Garayeva (Azerbaijan), Simon Peichev (Bulgaria), etc. Zhenya vincìu tutti cun un averebbi.

À l'Olimpiadi in Pekín, a zitella "fell" all hopes and aspirazioni di coaches, maestri chì abbandunonu stu sport è solu i Russi, per i so malati. I maestri di gimnastica rythmic dicenu solu: "A diferenza tra Kanayeva è Kabaeva hè una sola carta". Chì significava - a zitella hà maestru di u standard più altu. E justificò questi parole! Eugene Kanaeva addivintà u primu campionu olimpicu. Hè 17 anni ...

Eugenia ricorda i so primi passi in u sportiu: "U primu entrenatu in Omsk, Elena Arais, andò à a so mamma - Vera Efremovna". In seguitu Evgeni fù invitatu à Moscu - à u Centru Olimpicu di Formazione. Ora la zitella hè furmatu da i specializi più forti di u paese - Irina Viner è Vera Shtelbaums. Irina Wiener hè un omu legendariu. Finu à u 1992 hà travagliatu in Tashkent, andonu dopu in a capitale. Ci hè dettu chì u presidente uzbeku Karimov à una di a reunioni cumunali ufficiali cuminciò una parolle: "Dumannu tuttu, ma vultate à a Ripublica di Wiener à a ripubblica". A materia hè chì dopu à u colapsu di l'URSS, assai gimnastichi di l'anziani unione hà sempre in Bielorussia, u Ucrania. Allora Irina Alexandrovna purtò i Tashkent pupulate Amin Zaripov, Ian Batyrshin è Alina Kabaeva à Mosca. E ora Russa faceva novu.

Oh, digressione! In ogni casu, a mòglia in u mumentu ùn hè micca davanti à noi - hè prestu in furia. Esistenu novi esercanu. À 9 am - lezioni in coreografia. Allora - un pocu restu è novu furmazione. Quattru anni di "tortura". Malgradu a fatigue, Zhenya hè cuntentu: "Quandu qualchì cosa vera, vogliu travaglià una altra volta". In questu sò tutti - ghjente di grande sport. Ma senza ellu, chì medaglia? ...

Cumu l'oru hè attiratu.

L'atleti stanu a monitorà a so dieta. In a mane di a matina - caviar, cottage cheese, avena à l'acqua. Kanaeva crede chì una dieta hè ùtule. Dopu a furmazione, lunch. Eugene sia a mencari e cena. Bé, una dieta ... Ùn puderete micca ricuperà! In ogni casu, questu cosa hè chì pudete avè usatu. A cosa principal hè di mantene in forma.

In Novogorsk ci sò tutti e cundizioni per a furmazione di qualità. Piscina, sauna, masaje. L'atleti sò nantu à u sustegnu tutale. Nisun problema internu. Live together - una famiglia. I Ghjuvelli aiutanu ognitantu, fate l'amici in cumpetizzioni. Questu hè u grande meritu di l'autobus. Hà criatu una maravigliosa atmosfera - fate ciò chì ti piace!

Vera Stelbaums spessu compra u bigliettu per i pupulati à u teatru. Anu in u Bolshoi, andò in i rendimenti di u gruppu chjamatu dopu à Igor Moiseyev. Tuttu questu aiuta à i gimnastichi per fuglià e so cumpetenze. Iè, è distraisce un oliu, relaxe. Ùn viaghja più pratica!

À a sera, Zhenya li piace à leghje. Spécialement li classici russi. Mi piace Boris Pasternak. Un altru hobby (un pocu stranu per un atleta) hè una crosta stitching ...

Evgenia ùn mancu micca planificazione globale, ùn pensa micca avanti: "In sport, u risultatu dipende nantu à i cundizzioni fisichi è murali". Cumu preparatori determina assai. "Se micca tutti".