Cumu sviluppà a fiducia in sè stessu

Hè cunnisciutu chì e persone insegurate sò assai prughjetti senza solu in a so vita persunale, ma ancu in a so attività prufessiunale. I dubbiti in i forzi proprii fessite assai o dudate, cumandenu atti rash, refuse offerte prufessiunale o si stà in pazu. Per quessa, a quistione di acquistà auturefia hè sempre pertinenti.

Cause di dubbitu.

I raghji perchè una persona invechja ùn deve a fiducia in l'essiri più vicinu, quellu hè per ellu stessu, una multitùdine. Prima di tuttu, hè stress.
Semu esposti à l'estresse quasi ogni ghjornu, è a vita più attiva chì conduce, più chjaru chì a situazione stressanti passà à un'attera. Certi sorpresa ponu abbracciallu a forza, per esempiu, prublemi inesi à u travagliu, una disputa stupida cù una persona intimista, insulte senza ragiuni o qualsiasi altru. Questu ci fa crede chì, forsi, avemu noi culpèvule per i prublemi, è a culpa ferma influenza autoestima. Pensemu chì ùn pudemu micca cuntrullà a situazione, da quale emozioni negativi cullate nantu à noi cum'è una bola di neve.

Una altra causa cumuni di l'autodisoggiu patologicu venenu da a zitella. In certu tempu i parenti cunvinti o cunzunzintu vuluntariu à u zitellu chì ùn hè micca capacitu per nunda. Ricurdativi di chistu: "sì un gran omu!", "Tutti i zitelli puderanu sapete cumu, unu unu ...", "solu tu sì micca bruttu"? Tutta l'espressioni sò stati guardati in memoria, è u zitellu ùn capisce chì ùn deve esse intelligente, intelligente è obedientu, ma chì ùn hà mai esse cusì bellu chì l'omi di l'altri abbitanti chì anche ne simu di a mo mamma. À l'età, sicuru, questu hè sminticatu, ma ci hè ancu una mancanza di fiducia, ma ùn hè micca cusì faciule per instaurà a verità propriu di questa incertezza.

A volte una persona pèrdite a fiducia in e so propiu capacità, grazia à l'autore suggerimentu. Avete bisognu di sapè chì u timore di cambià, u periculu, timidez o vrigogna hè tutte e standard. Certi cuminciari accumincianu a vituperate per avè l'emozioni cumprèvuli è spettaculari, ma com'è sapete, se cunvince perchè un bellu pezzu, sarà vera. Questu hè cumu acquistà i caratteri novi di caratteristiche, è a incertezza hè una di elli.

Cumu si tratta di incertezza?

Per principià, pudete sapè chì una persona confiante ùn hè micca qualchissia chì piace fieru, arroganti o altrimenti. A fiducia hè spressione in u fattu chì una persona solu ùn pensa micca una quistione o situazione. A cunfidenza hè quandu e vostre emozioni per una certa raggiuni ùn si ne vanu in una più o un minus - fate solu ciò chì pensate hè necessariu senza teme è dubbitu. Questa hè a verità autoconfia.

L'autoconfianza ùn era persu in un locu, induve hè stata trovata, pigliata è posta. Per ghjunghje quellu dubbiu ùn interferiscenu micca a vita ùn ùn spone a qualità di a vita ùn pò esse solu un modu - per esse contr'à elli. U primu u più impurtanti obstacle chì impedisce à alcanzà l'uggettu hè u teme di fallimentu. Ma puderete sapè chì solu quelli chì ùn facenu micca i sbagli ùn sò micca sbagliati. Nisun fiasco fallarà l'autoestimu, s'ellu hè sicuru chì avete fattu tuttu ciò chì permettenu di successu .

A vostra autoestima ùn deve micca dipende à fatturiu stranieri. Cusì evite micca e valutazioni categurichi di e vostre propiu azzjonijiet è sentimenti, ùn utilizate micca etichetti cum'è "Ùn puderebbe fà questu, perchè sò un fallimentu", "Ùn aghju micca a manera di cumu si traballanu, perchè sò stufatu". Questu solu aggrava a situazione.

Praise vosotre per ogni simbolu più chjucu, pruvate di ricurdà solu. In questu casu, dopu un pocu tempu ùn pò micca chjode un modu pervintamentu perchè perchè. U puntu impurtante hè di dà u vostru dirittu di fà un error in ogni casu. Quandu sò sicuru chì pudete trattà cù e prublemi, in questu casu i vostri pezzi ùn sarà più impurtentatu. E solu quantità hè micca di rinunzià l'action, per ùn micca di sceglie un modu di passive passiu, in quale pocu dipende di voi. Un pocu tempu, sforzu è fiducia in ellu stessu, tornerà, grazia à u fattu evidenti - site capaci di più, più di ciò chì avete pensatu finu à pocu tempu.