Cume l'emozioni afectanu a salute umana?

Restraint ùn hè più in moda - vi vive in una era di revelazione emutiva. E milioni di persone si ponu aligri nè felice, surprised, grieving, ùn avè stuntuttu di e pantaloni. Pudemu cuncettendu l'emozioni cullettivi comu a nostra? E vale a fideltà ciò chì avemu sentu in questi momenti? Cume emozioni afectanu a salute umana hè a nostra materia.

Emotions resonate - questu hè a so pruprietà. Sta lingua universale permette di fà cumprinsioni di l'altri pensioni di e diverse naziunalità, età, sessu. Dopu tuttu, sò di natura capaci di struperà e listesse emozioni è esse l'espressioni. No sorpresa, pudemu ancu fà "infettate" cun elli. I nostri antenati sapianu di sta funziona stravaganzza di l'emozioni. In i tempi di l'antichità distanti, si sò cresciute nantu à i passi di pietra di u teatru pà intattivanu cù l'eroi di trageddi, cù l'altri telespettanti, per sperienze di catarsi (u puntu più altu di a tensione emotiva). E tecnulugii muderni prumove i nostri emozioni a scala mondiale: satelliti, antenni parabolichi è Internet - in parte cù i so emozioni surtianu da l'intimu esfera, da l'esfera di a vita privata è si stabiliscenu in a vita publica.

Cumu identificà

Allora chì sò e nostre emozioni? Ùn ci hè una unità cumplicata di l'opinioni ancu trà specialisti. Questu quì, hè u solu cuncettu chì ùn hè micca definitu da psiculologue in unequivocale, ma si usa più freti ca l'altri. Dopu à u tempu di Charles Darwin, i circhuddi accunsenu à una cosa: ci sò parechje emozioni basi chì tutti e persone in a Terra speriennu è espresu in modu simili. Joy, cravatta, tristezza, arah, surprise, disgust - per sentenu micca, ùn deve micca bisognu di esse entrenatu, sò dati da noi da u principiu. À u tempu di nàscita, i stili neurale simplici sò stati formati in u moveru di u zitellu, chì li permettenu di sperienze, manifestazione è ricunnosce sti emozioni. Certi psicologu anu cunsiderà a basa solu i primi four emozioni, l'altri si aghjunghjenu a vergogna, speranza, orgogliu. Per esse attribuitu u tìtulu "basic", l'emozioni deve esse universale, ricunnisciutu à a prima vista è ancu manifestu à u livellu fisiologicu. Ci hè ancu esse osservatu in i nostri parenti vicini - simici antropoidi. Inoltre, a manifestazioni di l'emozioni hè sempre spuntania è curretta. Per esempiu, un sentimentu cum'è l'amuri ùn risponde à tutti questi signali. Hè a questa eterna: "Vulete amà?"

"Eiu, perchè mi sentu ... Emu sentu; è, dunque, hè veru". A infizziacciu di e nostre emozioni hè oblicu, si sparguglienu più veloce chì l'epidemica di a gripe. U sensu di u cuntattu immediatu cù l'eternità di l'altri abbineghjani cunzunezzà ritruvanu à a nostra zitiddina prima: l'emozioni di l'altri abbitate u zitellu scegliendu, sgruppa tuttu. Da i nostri anni iniziantsi, sughjurnà, visti u sonna di a mamma, chianci, si altri scuranu vicinu. Avemu principiatu à principià per identificà cun quelli chì ririanu o soffrenu, usendu in a so postura mentale. Involtantinu a dicisioni à a intensità di l'esperienza. Ma in a riazione "tutti corse, è aghju curatu" ùn hè nunda di persone. Per capiscinu i vostri priori, avete bisognu à pudè riflettà in questu in pace, a solitude, solu. È questu hè u megliu modu per evitari u trappu di l'emozioni di l'altru.

Sente o inganne?

Ma quantu l'emozioni pò fede? Pensemu chì l'attori sò capaci di rapprisintà micca, ùn prughjettanu veramente. È in parechji esperimenti, i psiculoghi evucenu l'alegria, a tristura o l'aiutà artificiale, cù l'aiutu di i pelle di curiusità o a musica tristi da i vuluntarii *. L'emozioni True ùn sò micca sempre fàciule per noi di sapè ricunnosce. Quandu a Julia di 32 anni di età hà cuminciatu à amparà cavallu in spiaggia, hà stata tri perta di muzzicari un cavallu,

Scopi e sorpresa

A sorpresa hè a più corta di tutti l'emozioni. Per pudè rimpiazzà l'altru stessu veni àutri - piacè, gioia, interesse. À u zitellu, un mumentu di surprisa pò cambià a so vita di u zitellu. Nun avissi mai pinsatu chì i malasciuti ch'e aghju persu sempre, in fattu, s'amalza l'energia di a mio furore. I so emozioni ci contanu l'infurmazione più impurtante nantu à noi, è per quessa, fiduciau, di sicuru, vale a pena. Ma quandu chì qualcosa particulari particularmenti ci anu bisognu, hè impurtante di capiscia chì di sta sensazione si dice - nantà o di a situazione. Hè necessariu di distinguish: chì mi preoccuvemu hè oghji cunnessu cù a mo esperjone antica, alcune situazioni vita di u passatu, o a situazione stessu. A fiducia in i vostri emozioni pò esse educatu, furmatu, hà amparatu à "mette in corchete". È per fà questu scuntatu, avete a curazione di circà à a prufundità di a vostra ànima, hà amparatu à trattà ancu bè, hà sviluppatu a capacità di pensà è di riflette. Emotions accompagnate à circà u ghjornu è in u stessu tempu sò mudificate è imprevisible, cum'è i vagari di u clima. Sò inspirate à noi è impidiscenu à l'accionà, i cundiscenu più vicinu à l'altri populi è i cundiscenu più di noi. In un sensu, ci cuntrollanu. Dopu tuttu, ùn hè impussibile di prugettu una ora di gioia per migliore o vi rigalate micca per fate in folla à e notte. Impattitu emozionale hè difficiulmente cuntrollu, è l'annunzione è l'affari megliu capiscenu cusì: uttinu ustamenti e nostre emozioni per incrementà e vente.

Sti senza ellu ùn hè micca una vita

Cansu di l'eccitamentu, avemu qualchì tempu per sguassà l'emozioni dunqua è per tutti ... Ma chì serà a nostra vita sìmulu senza elli? E hè una vita pussibule senza emozione? Sicondu Charles Darwin, era sensu spirimintà chì salvà l'indulenza di l'estinzioni. U timore, un signalu di periculu amminazzanti, aiutau à i nostri babbi in u tempu di pruteggià i predaturi, aversione - per evità l'alimenta prutesta riesfà è l'arragnu hà e duppide e forze per contru l'ingannatu ... E avemu inconsciente invece chì quelli chì anu un ritmu spressivo è emutivu per esse più attraente: cumunicà cù elli, hè più faciule di capisce ciò chì aspetta, cumu fà cumportà. I ricercati truveru chì quandu u moveru di una persona hè dannighjatu da una malatia o accidenti, a so vita emutivu s'era disu, ma pensendu ancu a soffre. Senza passioni, avemu da diventà robots, senza sensitivu è intuizione. Hè per quessa chì hè cusì impurtante, i psiculoghi di dicenu, di sviluppà u so intelligente emozione, a capacità di capiscenu è di spressione emozioni.

Szurda o scassessa

Hè intelligenza emosu chì ci permette di modu più precisa di a forma di cumpurtamentu emutivu in circustanzi specifici. Grazie à ellu, sintemu quandu pudemu unrestrainedly si ralleganu cù i nostri cumpagni (per esempiu, u squadra per a quale semu alluntanati), è quandu vi vò a cura di cumprisa è tranquillità (à una reunione di travagliu). Ma certi volti chì u mecanismu emuzionale cumincià à perdiglianu. Ciò chì i emocioni passanu à scala o, perversi, fugliale? Prima di tuttu, parranu d'elli - a storia di cun teni un effettu terapicu. Hè impurtante chì permette di vende ciò chì avemu sentu. Solu solu serà pussibule di furnisce cù u nostru nostru painu, pene è gioia ". Inoltre, quandu spremanu a nostra emozioni, avemu vistu più attraente - una persona chì confia à l'altri, cumpareghja i so sentimenti, sempre dispunì a sè stessu. Ma per suppressione i emozioni ("Cogliri di a testa!" "Calm down!") Hè ineffective è riescevule. Anchi si u sensu anu spartutu da a nostra cuscenza, ferma in l'incunifici è ponu ancu pruvucari la malatia. In questu ùn ci hè nunda supernatuali: a suppressione di l'emozioni aghjusteghja u sistema nervuu è destroys our immunity. Pridendu quelli chì ùn sanu micca cunnisciutu cumu ricunnosce è spressione e so emozioni. Certi di noi ci sò impastughjati da i stereotipi suciali: "L'omi ùn chianci" o "Ùn hè indecente per un adultu per fà raligraranu o sia sorpresa comu un zitellu". Dopu, paradoschicamenti, per appruntà à megliu cuntrollari, avemu bisognu di entrà i nostri idee, i pinsamenti è micca i sentimenti.