Jealousy, cumu per trattà cun ella

"Ùn ci hè nunda di male in ghjilosu." "Etalia, significa chì ama". "Fate à ghjilosu, per svegliate a sentimenti". Questu hè - finu à chì i ghjilosi sò diventati in una malatìa è i zitelli soffrendu.


Per viaghjà cù una persona chì cava in u vostru librettu, chì deve esse chjamatu ogni dui òmanni da u travagliu, per riportà per ogni ghjornu hà campatu. Ma ricurdativi chì a so coppetta soffre assai più. A so vita sana hè un stress completo. Hè, in regula, rende chì hè malatu, prova di piglià cun elli, ma quandu ellu vede un cumpagnante chì sia chjappà a totazione in una reunione, perde u cuntrollu di sè stessu.

Ancu se u vostru "Othello" hè un babbu ideale, à u mumentu di una catechju di i celosi, ellu scurdassi di i zitelli è ùn pensate micca di i so sentimenti. I consecuenzii di sta perdita di cuntrollu sò generalmente tristani pè i zitelli. pò esse manifestatu in forma di enuresis, o parechje altre malatie, o un disgrazia nervosa, ma - più importantemente - in u futur di i zitelli riproduce l'estereotipu di cumpurtachju eredite da a zitella in a so famiglia.

Cumu aiutà à i ghjilosi? E à u stessu tempu è sè stessu?

Prima di tuttu, hè bisognu di capiscia chì questa hè una malatìa, è hè necessariu di cummàtelu assai, cun cura di curazione, chì ùn permettenu micca avanzatu. Ùn risate in u vostru còmpiu. Spicchendu à passà: "Avemu un novu cumpagnu di travagliu, assai piacevule" ùn hà micca bisognu di alcuni, salvu una nozze senza speranza per ellu (à u stessu tempu per ellu) è i so incursioni constantali à u vostru travagliu. Aghju un novu cumpagnu "è per fà cessà tutte e dumande, dicendu:" Hè megliu ùn serebbe micca ". Ùn interesse micca à nimu." È hè desideratu chì nantu à questu a vostra chjamata era aghjustata.

Ùn avete indificatu hysterics cum'è "Vi visti chì avete guardatu à stu tipu". Ma ùn si scurdanu di questa darreri di questi, ci pò esse solu una mancanza di fiducia in autore, è un desideriu di sèntelu: "Eccu, ùn hè micca un authenti descrizzione, nunda in tuttu Ùn si ponu micca rapprisintà, ma in cunstanzazione cun ellu hè solu un morel (o viceversa, un pezzu di grassu)! "

Dopu l 'incruciate rampant s'ammuccià u sensu di pruprietà. Allora, Olegu era ghjilosu di a so moglia (per via, è ùn pensate micca di a tradimentu) à qualsiasi passante un omu, ùn l'hà micca permessu di viaghji di affare. Quandu si divorziaru, è a so moglia cuminciò immediatamente per scuntrà à l'altru, ùn era mancu struitu. "Ma ùn sò micca unisce di".

In più di l'invidiusa di l'insecurity è di i sentenzi di u patronu, ci hè ghjilosu, età, questu, ghjoveli. "Quandu u mo maritu è ​​eru 19 anni, ellu disse chì ellu piace à Michelle Pfeiffer", ricorda Sveta, "I spremi a so TV è ùn parlava micca cù u mo maritu per a meza ghjurnata". Ora sò cù piacè riguardu à i pierdi longi di una ragazza passendu è l'espressioni attrici ".

È, finarmenti, succede chì a ghjilosi diventa più una mania, una fobia. Eccu, ùn pò esse solu un cunsigliu: urge urgente à u zitellu per andà per un psicologu. Ùn hè micca piacevule, ma altri ùn hè micca impositu. Solu solu ùn pò micca fà.

Per via, piglià in cuntattu: invece chì u "parte affettata" o tù stessu hè assai ghjilosu - prutegge u zitellu da i vostri "showdowns". Avete fattu chì o avete fattu cunnosce, chì dannu si poni à a mentalità di u zitellu in unformatu, ùn hè micca cusì? È hè assicurà impositu chì u zitellu sia una "lingua", dicendu chì "a mo mamma chjamava u mo ziu" è "Dad, quandu avemu cammendu cun ellu, si truvò una tia bonita".

Di sicuru, hè assai difficiule per ogni persone celoso per ricusà di a vigilazione è di e altre manifestazione di a so misericurdia. Pruvate à dì à u vostru maritu oghje chì ùn sanu incùmodu, è dumandate di salvà di questi azzioni è di i sceni di i celosi. Pruvate à travaglià nantu à questu persistantemente è cun pacienza cum'è possibili. Ai aiutallu, se ùn fate micca dispunibule di u "complexe Othello", almenu suvitendu, lascià. A ricumpenza per l'sforzu serà un aghjunamentu di sentimenti, pace è gioia in a famiglia.

E l'ultimi. Prima di fà curà a cunjunzione per l'excesiva ghjelosu, segui cuntrùtemi: forsi ùn puderebbe micca missu a chance di parlà cun ogni più o menu ghjovanu bonu? E pudete passate tutte sferenze cù a testa di a vostra dissertazione, è u restu di u tempu di cunsuccà à discussà i so meriti? Allora ùn vi maravigliate se à a vostra mugghera Othello, sübtu s'aistò!