Bona parenti, cumu si diventanu unu?

Forsi, per esse u bonu parente, avete bisognu di prima? Empreciamu, per esempiu, preparanu omi propiu è pare di partitu. Tuttavia, quandu puderete risponde à e quistioni relative à a salute di u zitellu, pudete avè qualchì altra dumanda più complexa, à quale ùn truvate micca a seguita risposta:

"Pensu tuttu?"
"Ùn ci piaciiu u mammuru puru?",
"Cumu si spiegà cum'è u zitellu?",
"Avissi aduprà tuttu?".

Tutte queste dumanda hè abbastanza naturali. A maiò spessu ùn sò micca culligati cù a vostra vuluntà d'affirmà in u rolu di a mamma, ma sò pruvucati da un desiu nternu di l'aiutu à u zitellu in u so sviluppu è a ignorà naturali di a manera di megliurà.

A verità induve

Sfortunatamente, ùn sò micca esse cunsiglii universali. Chì ghjè bonu per un zitellu pò esse preghjudiziu à l'altru. Ciò chì viaghja bè per parechji genitori ùn hè micca applicatu à l'altri. L'unica virità assuluta chì nimu hà da dubbitu hè chì elli è u vostru picciottu sò i pirsuni viventi chì sò capaci di vedà è senti chì l'altri, sentenu tutti l'altri sentimenti, sia imperfetimu, resinu, perdone, Qualcosa di cambià in tù chì in tè.

Prima cunsigliu

Ma cumu pò piglià a cura di u zitellu? U primu, si deve dì à me stessu chì a bona mamma hè quella chì u zitellu havi, postu chì hà a principale: hè a cunnessione cù u zitellu è u desideriu di cura. È sicuru, ùn tutti ùn si sanu micca sappiutu cumprà per esse attu, ma ogni criaturu è ogni zitellu puderanu d'alcune affascinate l'uni à l'altri. Dopu tuttu, u zitellu hè ancu assai interessatu à sèntelu è entende! Allora a vostra rilazzioni cù u to figliolu o figliola hè u megliurista. Sì in a cumunicazione cun elli ùn pruvate micca à stà nantu à u livellu intellettuale "adulti", ma sò pronti à parlà in a so lingua di l'emozioni è u corpu, i zitelli innalciarà u pienu cumu megliu di cura. Sì avete a fiducia di e vostre rilazione è cose in elli, ùn hè micca bisognu di passà vicinu à u figliolu tuttu u tempu, senza piglià l'ochji. U zitellu stessu vi permettenu sapè quandu avete bisognu di voi, è quandu ellu hè listessu per vultà. Avete bisognu di furnisce i so bisogni è, se qualcosa ùn hè sbagliatu, l'ansietà parentale megliu da qualsiasi osservatore esterno vi farà vende, fendu cura, piglià e passu necessariu.

Ùn àbbia paura di sbagliati!

Sè vo site prontu per ricanusciarete a vostra propria imperfezione, serà più faciule per voi per fate chì u zitellu si ricorda. Solu in questu casu ùn ùn temerà micca di cundimentu o rejetione è hà da capiscenu di parlà d'ellu stessu è di ciò chì ùn piace micca è chì preoccupava. Allora vi sarà più faciule per voi per aiutà à sopravviventi qualchissia chì ùn pò micca esse cambiatu, è insegni a manera di manipule i vostri deseos antisocialmente in una manera chì ùn faci micca purtà à nimu. U vostru babbu, cum'è sì, vi inevitabbilità di i sbagli, a vergogna, di disprezzà. Ùn ci hè micca altru viulente per crede. In ogni casu, in u vostru putere di verificà chì a vostra rilazione hè valletta di salvà, è u zitellu chì compite u veru significatu di e norme chì avete insuchjatu in ellu.