Cumplicazione dopu à a spluta dentale

Comu sapete, dentisti sò i medichi più prestiti. Per trattà i denti, hè necessariu tantanu in a zitiddina iniziale, è in una vechja di profonda. U mozza di u lacoste hè unu di i più forti. Dunque, a ghjente hè pronta à dà ogni soldi per cura i so denti. Sfortunatamente, i denti spessu sottu spregutte. È ci pò esse una cumplimenti dopu l'estrazione di i denti.

Cum'è sapete, i denti di una persona sò temporaneamente (lattice) è permanente. Genetically, avemu duvutu 20 latti e 32 dentalli permanenti. U prucessu di eruzione di dentru tempurale accumincia à l'età di circa 6 mesi è finisce à 2,5-3 anni. U cambiamentu di denti di latte à i denti permanenti vene di 5-7 à 12-14 anni. Per una certa raggiuni, assai chjave erudita chjamate radicali permanenti. In fatti, ci sò razzii in i denti tempurane è permanenti. Simplyu da u tempu di u cambiamentu, i radichi di i denti di zuccheri sò normalment resourcati. E quannu sguassate, pare chì ùn eranu micca. Hè ancu dichjaratu chì i denti tempuritari sò chjamati lattice, perchè solu durante a so disponibilità hè valenu per una persona di cunsuma di latte. Sicondu una altra versione, i dentru temporaneo di u zitellu sò alimentati da u latte di mamma.

Qualcosa di i denti in bocca

Nurmalmenti, i denti di u zitellu sò rimoti solu per u so cambiamentu fisiologicu. A perdita di denti tempuritari per altre razze chjamatu premature. L'eliminazione premature di i denti di u lettone ùn passa micca senza traccia. Complicazioni dopu a rimettiera di i denti di u lattice pò esse assai seriu - l'arcu dentale scurza, i denti persunali chì eruptanu in u locu di u lettuce eliminato, ùn si mette in questu, occupanu a pusizione incorrecta. I denti permanenti, dunque un nome chì deve dura una vita. L'eliminazione premature di u lettuce è i denti persunali hè justificata solu da indicazione d'ortodonche. Per esempiu, per corriggerà a bocca. Perda di denti per altri ragiuni hè, in a maiò parte, a culpa di u so maestru.

Sicondu i medichi, in u 25% -50% di i casi, i denti di u lente sò rimessu premature. Meno hè tipicu per i zitelli in grandi cità, più per i zitelli di i centri distritti. In a maiò parte di i casi (80% -98%) i denti tempuritivi sò disposti da a caries complicati. I medichi attruvamu chì i denti trattati prima in cunnessione cù caries complicati sò sguillati canti spessu di i denti non trattati. I denti permanenti in i zitelli sò più spessu sguassati per indicazione ortodonche.

Perchè perde noi perdemu i nostri denti?

Tutte l'indicazione per a rimuzione di i denti si sò dividiti in assulutu (senza dubbitu) è relative. Prima mentri, i denti di a zuccherera sò sfracellati: per caries complicati (periodontitis, periostitis, osteomelitis), d'indicazione cù l'ortodonche, com'è cunsultate di traumatisimu (frattura, dislocazione). I denti permanenti sò stati eliminati: per via di caries complicati, malatie periodontali (tessuti di u denti), dati ortodontiċi, per via di traumu. I causi principali di l'estrazzioni di u dentru in l'adulti sò: caries complicati è malati periodontali. L'estatisazione di disillainedate indicanu a nicura di migliurà a sazià persunale, u trattamentu odontologicu timight è a cumpuntamentu, in vista di prevenzione di a malatia periodontalia, di l'higiene oriziale occupational.

Extracción dentale è cumplicature

Avà parlatu di a so mossa di a denti. Sutta l'operazione di l'estrazzioni di u dente hè cumpresu a summa di l'effetti producii in una certa secùncia, cum'è a cunseguenza chì a dentale o a so raghjone hè extravutu da u socket. Cù sta intervenzione, solu di una rupture periodontal, ci hè ancu un allungamentu di l'entrata à u burcu, chì hè necessariu per sguassà e razzi divergent.

Dopu l'estrazzioni dentale, certi cumplicabbili sò. Ci sò cambiamenti fisiulogichi ùn solu nantu à a parte di u prucessu alveolar, induve hè stata a dentate, ma ancu in a rigioni di i denti vicini. E spessu a dentione di a bocca opposta. Inoltre, ci hè una violazione di u funziunamentu. Tuttu ciò hè dovutu à u fattu chì dopu à a spluta dentale, ùn ci hè l'atrofia di u tessulu di u sangue in u spaziu di u socket. In quantu à u spustamentu di i denti vicini in a direzzione di a dita falza, purtendu a disturbazione di i cuntatti trà elli. A razioni d'sti denti à i denti di a lipa opposta hè disturbata, è u muvimentu verticali si trova ancu. È se a perdita di una dentazioni ùn ùn anu influenza in una manera sensitiva à a funzione di masticà, a rimolta di parechji dì reduce significativamente a qualità di masticà.

Impurtante in a perdita di certi denti, principarmenti a frunti, ponu cunsiquenzi cosmichi. È ancu a pussibilità di u disurbanze di funzione. Questu porta à a necessità pè prutetti. Ma avemu sempre tenutu sempre chì no denture cambia in natura u denti nativi.

Ci vole ancu di pensà à e consiguenzi chì si sviluppanu quandu a supressione untimemente di una dentate malatia afecta da un prucessu patologicu. U fattu hè chì a so prisirba in certi malatie (osteomielitis, flelegma) chì sviluppa in tissuti circundante, ponu esse cumplicati serii, finu à un desertu fatale (indicazione assuluta per a sicurezza). Tuttu u sopratuttu indicatu chì l'operazione di l'estrazione di u dentru hè una intervenzione dentale seria. Hè da esse guidate pigliatu in cuntattu tutti i cunsiquenzi pusitivi è negativi, sicondu l'indicazioni medichi stretchi, determinate da u dentista.

Urgenti o prugettu?

L'estrazzioni dentali si pò esse realizatu in una manera urientale è pianificata. Sicondu a cundizione generale di u paci, l'operazione hè realizata in una clinica o in un uspidale. Ovveramente, a cirurgiation di urgenza hè realizata in casu induve u tardiu in a morte hè simili. E, sicuru, ùn sò micca contraindications per ellu. Contraindications à l'eliminazione pianificata di i denti sò relattivi è ponu esse generale è lucali. Generale: i malatii di u sangue, u sistema nervatu cintrali, i malatii infizziosi aguti, i malatii di l'organi parenchimami, u sistema cardiovascular in u stadiu di l'exacerbazioni. Local: prucessi inflamatorii in a farina è in a cavità orali (sore gocera, infezzione herpetica, stomatitis), tumori (etiologia imprecisa particular).

Certi anu cunsideratu una contraindicazione per a sguassà di u gravidenza di u denti - in cunnessione cù a pussibilità d'aborto o partitu prematuru. In ogni modu, studii apprufittendu in particulare anu dimustratu chì a rimorca di a dita ùn hà micca affettivu nant'à u gravidenza normalmente. A più propiu per l'estrazzioni di a denti hè u piriudu da u 3 à u 7 mesi di gravidenza. In ogni casu, hè bisognu di cunzidirari un urganizazione preliminaru di una ginekóloga obstettrice-pregnant.

Ùn serve micca a contraindicazione per a sguassà di u dente è di l'aleveti. À u stessu tempu, quandu a pianificà à planificà, hè necessariu sanitize a cavità orali. Dunque hè una guariscenza o rinfriscà i prublemi. Sittintramentu di u denti durante a menstruazione, duverebbe, si ùn ci hè micca indicazione per a intervenzione urgente, postponé per parechji ghjorni. Questu hè dovutu à l'aghjunzione abundante in un sguardi di u sughjettu di denti. Di e malatie sangue (l'hemofilia, trombopenia, leucemia) è altri malatie cumune in a stampa aguda, hè cunsigliatu per intervene cirurgichi in un hospital. Se ùn ci hè micca indicazione per l'interventu urgente, i medichi curanu trattamentu prelimiunali di u paci à un certu periudu. Cù infezi agudi in a cavità orali è nasofaringe, l'estrazzioni di u dente deve esse postponate à a fine di a malatia, se possu.

Tips Tips

Per prevalle cumercii serii dopu l'estrazzioni di a dentru, sente i seguenti tips:

Dopu à 2 simane, una grande parte di u pozzu hè colmu di un tessulu di granulugia. Allora sarà cuparti da a mucosa, è in i prufundità di questu ci hè a furmazione di u tessulu di u sangue. A fine di u 3 mesi dopu a rimorca di u denti, u pezzu hè chinu di u tissutu di l'ossi. E dopu à 6 mesi, i tessuti in a zona di l'anticu sia ùn sò micca sfarenti di quelli chì l'anu.

Oghje traumatoghji durante a sogliu è a presenza di un prucessu inflamatoriu causanu u dolore è i processi cale. In a mancanza di cumpetite in u periodu postoperativu, a curativi di u bonu prucede indurendu.