Cura di a pelle à l'invernu

Autunno, senza firmà, tende à piglia suecia in un incantu incunificante, chì significa chì ogni ghjornu in a strata hè più fretu, è in i chambres l'aria serà sdirata per culpa di i sistemi di calefria. A sustegnu a bellezza è a tendernessità di a pelle hà aiutatu aiutu speciale in l'inguernu. Prima di tuttu, per a cura di a pelle à l'invernu era fruttìvule, hè necessariu di drentu vitamini - u solcu di l'acidu ascòrbic o di vitamina. Pruprietà.
À a pelle di e mani in l'invernu retenu a so tendernità è l'elasticità, hè cunsigliu per applicà un oliu di masaje especial: un paru di goczi fussini nantu à a pelle, da u centru di u palme à i consigli, preferibuli à a notte. Hè ancu bè à l'oliu d'oliu per unglie, chì cuntene vitamini A e E, nutre u unghjettaghjanu è prunezza a cutícula. Hè impurtante di rinfurzà i unghji, per questu avete bisognu di feritu calcium digestible.

Un altu effettu hè furnitu da i bagnu di mano cun un oliu d'olivu calatu, se a to cutera hè secca, hè megliu mette in guanti di cuttuni dopu u bagnu.
In l 'invernu, hè necessariu d'utilizà credi più grassi è cuncreti, in quantu à l'estiu. Ci sò culori spiciali cù l'effettu di "a prutezzione di u friddu", sò ideali, perchè anu assorbati rapidamente, chì ùn ne sinu nuddu luminu grezzu, è prufundanu fermamente a pelle.

A cura facial.
Hè nantu à a stare è l'ochji chì a maiò parte di a ghjente avete veramente a primura, è hè l'unicu chì ferma indefensa durante l'invernu feroce, perchè sempre hè apertu à neve, ventu è altri fenomeni climatichi negattivi. Per aiutà a cutiddia delicata di una persona per trattà cù tutti l'avversità di u periodu d'invernu, prima di tuttu, avemu bisognu di l'utilizazione tutti i cosmichi chì cuntenenu algià, parechji toni è loci. Per sguassà u so cumpagnu in l'inguernu, ancu in u tarritoriu finale è in prima primavera, avete bisognu di latte cusmeticu, ùn purificà micca micca a pelle di cosmichi è impurite, ma ancu l'hà intrattenitu.

In l'invernu, deve tene di a vostra pelle in a matina è a sera. Per alcuni effettu massimu, ci hè un pocu secrezu: in a mane dopu, sottu un crema di u ghjornu, applica una notte nuttata. Assicuratevi di dà la crema per assigurà, ùn spuntanu micca prima chì a crema hè assestata da a natura. A crema debe deve esse sceltu in u tipu di a vostra pelle. Dopu à l'invernu, a pelle hè più flaccu o oliu, unu deve esse elettu una crema per a pelle sensitiva.

Dui o trè volte à settimana avete bisognu à fà nutizie più invechji. Hè generalmente dispunibuli in ogni tenda di cusmeticu, ma ancu utile sò più in maiurezza masciali fatta da ingredienti naturali di a casa, u più adattatu hè u melu è l'oliu d'oliva, è ancu altri, secondu u tipu di pelle.

Elena Romanova , in particulari di u situ