U distinu di e femine


Cum'è un ziteddu, quasi tutti i zitelli sònnii cumu si maritassi, estreitece i zitelli è viaghjanu felice dopu. Ma u pratellu ùn sempre micca trattatu bè in tutti i zitelli. I zitelli sò crisciuti, diventanu chichi. E donne e donne. Questu tempu vola assai rapidamenti è quasi nativu. E avà ùn avete micca moltu per 30 o 40. Ma u prìncipe ùn hè micca in u circondu, ùn hè certamenti un travagliu predilettu, ma a casa hè vacante, ùn sò micca figlioli o un omu amatu. Perchè stu succede?

U destinu di donna hè sporta. Prima scupriu l'scola, andò per l'urdina, dopu avè custruitu una carriera, cum'è un ricchju chì aghju vulsutu circa, ma nunda di daretu, un vuttu. Avanzate novu, incertezza cumpleta. Tempu per l'omi tuttu u tempu ùn era micca abbastanza, è si maritava quarchi horrible, ùn hè micca solu modu.

À l'annu, diventenu più chjucu à sceglie un omu. Avemu bisognu di più praticali cù una certa ricchezza, cù certi gustali è apparizione. Per fà un figliolu per ella, ùn hè micca solu modu. Quale sia u seguitanu, quale l'hà da u cundottu, ùn avete micca u tempu, avete un travagliu solidu. A vita carica. Avete una vita sana, pittatu literalmente in u vostru diurnu.

A destinazione di e donne ùn hè micca cusì triste, perchè ùn pare avanti prima visu. Anu avutu ancu u so propiu vantaghju nantu à e tortu eternamente torturate di "donne di casa" chì currianu casa cù enormi sacchetti. In a matina scriveanu à u travagliu, longu di a strada chì si pittinu i so riflette curlers da i so capelli. E maiò torturati è e matrimonni insatisfied.

Imagine una lunch time in una di l'uffizii. Durante a cena avemu i so impresioni di l'ultima serata. Una donna solitaria più spessu parra di cumu si andò in gimma, piscina. Fighjula à u barbiere per refrescà i so capelli, ghjucanu à u manicurista, per rimpraverà i so unghji. Iu intrì in una boutique è hà acquistatu un pare parechji brusgi. Idda arrivò a casa, tranquillamente in u bagnu cù diversi sapori, si vittò una tazza di tè fragranza è strappa in una plaid viendo a so seria di TV. L'altru dia un amatori cù un ramu grandi di fiori è un rigalu sò venutu à ella.

A storia di una donna sposata cun dui babbiti. A sera, com'è sempre, "era successu". In a strada di casa, aghju corriutu in a tenda, compru l'alimentu. Cù duie borse borse pigliati à a casa, ci hè naturale u casu indescificu. Da u minimu, a terra è a rascatura hè fatta è in i passi, pudete stabilisce quale è induve andà in quillu senza caccià i vostri scarpi. Allora una nova sera di "travagliu". Un poviru vicinu cumincià prestu u so "fitness" in casa, pulitica, avete da cocilu di cena per a to famigghia, poi piglia tutti i platti, pate u lavu lavande. Aiperà i zitelli apprendu a lezziò, l'anzianu toralli cambiani i so scarpi, u ghjornu di ghjornu stessu duverà andà da cumprà micca novi. U più chjucu lampò u ghjocu in una altra lotta, torrantà valdi. È una donna ùn pò micca ricurdà quandu l'hà compru ind'è a donna. U maritu chì stà nantu à u lettu hè sempre prova di cumandà. A povira donna hè vicinu à a mezzanine, allughjendu è crescente tutti, vai a lettu. Ci hè un maritu chì deti fiori à l'ignurita per l'ultima volta annantu, è parlava belli e parolle in una vita passata. Ma questu ùn hà micca moltu di cumpagnia, una donna hà da rialità di u cumerciu cumandu. Eppuru, finarmenti, vicinu à a na o'clock da a matina, tutti si calmonu. E a donna cun tranquillamente s'ammucciu à esce à 6 ore, preparanu l'ombra è mandonu à tutti i so destinazioni.

Dopu questa cunversazione in l'Uffiziu, pudete pinsà, è quale hà una destinazione più bona. Ogni cum'è stessu, felice è tristu in u stessu tempu. È tutte ed è ellu stessu solu. A più impurtante cosa di ricurdà è chì tù sì diretta u vostru destinu in direzzione bona.