Cuscenza per cristallu

Duranti l'era soviètica, u cristal era cunsideratu un signu di prosperità. Hè difficiulmente imaginate una famiglia duva l'eddi di un parapu o un muro classico ùn anu micca stati appruduciati cù vessi cristallini, vetru, cunti. I prudutti di cristalli foru custrittu à a tavula solu pè maiò vacanze. Questu hè duvuta à u valore di u cristalu è u so bellu aspettu. In u Medievu, i cupchi di cristalli è i catuzzi eranu a pruprietà di a nubiltà, avà u cristalu ùn hà micca persu u so pertinenza. Bè beddi platti è l'ornamenti di u so cristallu sò in grande dumande à questu ghjornu, ma ùn hè micca cusì faciule per piglià cura di tali prudutti. Hè bisognu di cura è cunniscenza di petite trucelli.

Per fà i ciaccari di cristalli brillantini, avete bisognu à un pappeddu arbulatu cù l'alcoolate è di asciuggeri i pratiche. Quandu l'alcolele s'assicta, ùn ci sarà micca u cicatrisu, è ogni pruduttu scillarrà micca peggiu di e pedi preziosi.

Limpì u cristalu in parechje stages. Prima, fate un grande salinu, piglia lavà in acqua di giubba. Rince u cristallu in acqua calda, cù l'aghjuntu di l'acitu, dà u sole. Oltremente, u blu pò esse usatu. Una piccula cantata di u blu si deve diluvia in acqua calda, rinfriscate i prudutti di cristalli è secenu cun un pappallu di lana o franese.

Cristallu ùn pò micca tollerà soda, dunque averete bisognu di purificazione cù medievuli speciali o cù acqua savore. Se i prudutti cristiani anu u dorzu o u patronu, pudite lavate senza sapori in acqua calda, rinfriscate una solu suletta o l'acitu, è poi fretu per rinfriscà cù un pappagallou.

Sì i pratichi fatta da cristalline ùn sò micca macucchiati, pò lavatu cù un detergente vetchume di e lavare chì ùn manca granulei enormi è fretta cù un rag raggiu. Stu metudu hè specialtamentu bonu per a limpieza di canzoni di canighjenu è sconces. Se vulete dà e brine, l'alcoolu pò esse spulatu cun spruzu.

Vale di ricurdà chì i platti cristalline sò bè ​​cumplicatu, ponu cracke o splende di cambià tempurte cambiamenti. Per quessa, u cristalu pò esse micca ridottu da l'acqua fredda à l'acqua calda è viciversa. Se vulete mette qualcosa assai calurusa in a cristiana, hè dunque nantu à un stand di lignu. Nantu à u burocate metale, u cristallu fracassu di listessa manera.

U cristalleria hè guariscenza fora, ma micca in l'altri. Inutili, ponu stuck in i colli di l'altri è crack. Quandu avete da vene. Se u prublemu chì succede, u vinu superiore deve esse cumpletu d'acqua fresca è u caldu più bellu, questu aiutanu à friddighja.

Avete bisognu chì i platti cristiani ùn sò micca adattati per a pulizia meccanica, perchè ùn pò micca esse lavatu in una lavapu lavara. Ùn pudete micca mette in u listessu fornu o micruvellu. À l'annu, u cristalu pò diventà nuvole, in particulare di usu freti, cusì cun cura preventivante è frettu cù l'acitu o u blu si deve esse fatte almenu un ghjornu.

Malgradu l'abbundanza di parechji prudutti di cristalli in a buttrega, pudete truvà spazii falsa. Se ùn site micca sicuru se u cristaline sò offrittu per voi. Verificate quì assai faciule. Prima, u cristalu veru hè assai più caru ca l'cristianu. Siconda, quannu i prudutti sò in cuntattu cù u cristalu, si senti un sonu melodicu, chì anche difesu da u chjama di vetru.

I platti di cristalli o una dicurazioni sò un modu tradiziunale di sfascià a funzione di u momentu, chì si cumpranu amichi è familiarii in u listessu tavulu. Ùn si andà da a moda è sempre hè sempre preziosa. I prudutti di u Cristianu sò spessu apprezzati cù douleur o argentu, chì li fa ancu più bella. Cù cura adequada, pienzi è articuli interiali di cristalli pò durà duranti decennii.