Da piglià u zitellu nantu à a strada

Quandu pruduca un viaghju à i parenti, o micca un viaghju distante da u carru à u mari, avemu avutu di passà per u nostru stessu car. Naturmente, questu hè strettu individuu è cunvene, a percorsa solu dipende. In u so caru tuttu hè fattu sicondu a nostra bisogni e i so dumicce, è i zitelli sentenu in casa, perchè in u carbu tuttu hè familiar è familiar. Ma sò parechji distavantaces quì. Hè difficili per un zitillù durà parechje ghjorni in un statu immobbili in a sedia di u zitellu, perchè scorri à tutta l'energia accumulata per mimosu è capricciosi, spetta discontentimenti. Chì i zitelli ùn sò micca avuti è micca capricciusu nantu à a strada, vi diceremu ciò chì farà per piglià u zitellu in a strada.

Per un zitellu, u stressu veru da parechje persone hè in un spaziu chjusu è limitu. Solu i babys puderanu tottallu a strada, perchè manghjonu è dorme a maiò parte di a strada, è i zitelli muggini di stancu di a monotonia situazione.

Da occupà u zitellu?
1. Escutemu i fichi di cunti è a musica .
Pigliate e CD di musica cun poechi, i cultisti di i zitelli è i canzoni. Un petit fidgeti scrivite i ricci di canzone prediletti favuriti. Canteraghju canti cunghjunghjini, è se u so ziteddu sapè, puderanu cantà e linii di una canzone o couplets à u turnu. Un bon entretenimentu hè incontru di vuci. Per esempiu, un patri o una mamma ci conta un poema, o una canzone, cambia constantemente a inturniazione di a voce, è u zitellu, da i specìfici di u discursu, prova d'addimintari qualchissimu annu o caratteristicu di fata chì sona.

2. Ditalimu i pittura .
U zitellu nantu à a strada piglià u dibellu, perchè aghjustemu un picculu album o un cartone magneticu cù crayon. Se u caprettu ùn sapia micca cumu scrive, ellu vi vede cumu scelta. Dove un conte di fata, è ùn ne capisce chì u tempu passà.

3. Cumu fà i figlioli cun un sorpresa di toy.
In a strata preparate pè u zitellu un ghjornu parechji ghjittati antichi. È quandu si stalla fatta di tuttu, è serà capricciusu, l'avè da dalli à u zitellu. Pigliemu una buttiglia cù pezzi di sapori nantu à a strada, i zitelli sò assai cuntenti chì i belli iridescenti trasfurpati burst in a so propiu capu o in u palme di a so mamma.

Un novellu libbru di ghjocu cù Velcro, rustuli, cordoni è illustrazioni brillanti pò piglià un zitellu durante un bellu tempu. U picciottu bisognu di piglià una nova màquina d'escriure, è a ragazza a pupila cù diversi accessori. Aduprà cum'è un telèfonu di u zitellu, un ghjocu musicali cù assai buttoni è cù tune differenti, hè megliu di sceglie cù sonne cusì agradable è tranquillu. Sapete u gustu di u to figliolu.

4. Toccà cù pegatichi .
Invece di plastilina cuntenente è culore pocu incù u carru, piglià un libru cù l'additivi. Quandu u zitellu hà abbandunatu cù l'mudelli di nantu à temi pronti, avveniu cun qualcosa di voi stessu. Per fà quì, formi pre-cut out - trianguli, quadri, circles, ovali di corpuscule è filmatu è appiciccate nantu à u cartone. U caprettu cù l'aiutu di questu jocu serà u puderà sapè forme geomettichi. O avemu solu cumprà una carta di stigghi è custituiscenu un conte di fata o stampa di sta foto.

5. Arranzà un teatru di pupi .
Emu aduprà una manifestazione di pupi cù u zitellu, è l'attori hà pussutu i so dite. Se ci sò cagiunati per u teatru di ditta, questu hè bonu, ma se ùn avete micca, ùn importa micca. Avemu da piglià guanti vechji cù noi, cut off our fingers, è scacciate una mugla divertente cù felt-tip pen.

6. Toccà in "Guess the subject".
U zitellu hà pintatu, manghja, durmiu, chì àutru? Fighemu di u zitellu in l'oggetti o in carichi culurati. Fighjenu in a finestra è guessu u culore di u vittura. Quale vede u carru vi guadarà. Facemu u listessu cun ughjettu. E escupemu una bicyclette, una vacca, un campu di girasoli, un fiume, un ponte è cumpetite, chì li avaranu prima. Dà l'occasione di guadagnà u zitellu.

7. Infidemenu a cultura fisica.
Mentre i ghjoculi attivi avemu i stati. È ùn importa micca quantu lenta, ùn pudete fà micca. Psicologue è pediatres argumentanu chì se un zitellu hè stracatu da assediu, ùn pò micca interessà nisuna occupazione, ùn importa ciò ch'ella hè interessanti. Segui appacimente u so zitellu è determinate u tempu d'urdinamentu da a so reaczione. I figlioli à 6 anni avè bisognu di una persunale di u temperamentu è u caratteru ogni 3 ore.

Dopu quellu, play hide and seek, jump, run. U cavuci hà bisognu di cunsuma tuttu l'energia chì hè stata cumpresa. Quandu u zitellu hè stracatu da assicurà, è ùn ci hè micca pussibule di impidisce à spessu in u vechju, da pudemu esse arregistramentu di ballu in l'auto. Cumu includemu canti di canzone è girannusi a testa, cun elli, i pani di pane, mani di testa. In turn, chjamemu e parte di u corpu chì avemu avviamu. Inoltre, per u zitellu sera una lezzioni di l'anatumia. I balli di a lingua, nasu, occhi, celli o labbra miranu ridiculu. U vostru picciò hè piaciatu cù questu? Ma oghje ghjuntu.

Eccu una lista di e cose chì ci hè necessariu in u salone di l'auto, chì avete bisognu à piglià cun voi:

  1. Melee cù una paille o beie in una buttiglia micca spillu.
  2. Alimentazione chì ùn si sdrughjola: frutti secchi, picculi sandwichs cun u furmagliu, fette pezzu, iogurt cun una pane è banane.
  3. Wet and paper napkins.
  4. Un cabbellu
  5. Pampers è reemplazie un vistitu novu.
  6. U telefonu telefone è càmera. Pudete cuntà u zitellu u ghjocu da u vostru telefunu o a foto.
  7. Discos incù canzoni di i zitelli è contatti di fata.
  8. I libri di i zitelli.
  9. Petite ghjoculi: ghjoculi musicale, un petit designer, bubbles di jabon, cars.
  10. Pencils, album è magnetic board.
  11. First Aid Kit.


Avà hè chjaru ciò chì pudete fà in u modu di u zitellu. Piglianu tutte e cose in una sacchju, hè sempre in manu è ùn piglià più spaziu. U restu di e cose è l'ogetti sò messi sottu à u troncu, perchè quandu a cabina hè sternata, pruvucassi a fatigue in adulti è di zitelli è incertevuli supplementi. Avete un grande restu è un viaghju felice!