Definizione di discorsu speech in un zitellu

Tanti zitelli anu trastornhe in a parola chì ci causanu un sensu di vrollà, fate difficiliarli à fà amici in l'scola è abbandunate una traccia per a vita. Hè bisognu di trattà stu prublemu currettamente è falesa di viulazione larga di parlà, prima ch'ellu hè tardu. Concezione in casu in ue fatturi fisici sò parechji, i disordini di a parola canusciuta è è anu deve esse eliminati è impeduti. Hè stimatu chì una di ogni zitellu di zitelli de 2-5 anni hà discurvazioni parulle, ma ùn anu micca a tutti i zitelli. I detti infurmà in l'articulu di u tema "Determinazione in quantore in i zitelli".

Difficultà di parlà

Stammering afecta un 1% di i zitelli. U prublema hè a rippettazione di una sillabba o l'incapacità di pronunzià una cumminiva di parola cù cunsunanti spluttivi (b, d, d, k, n, t). Stammering crea tenza. Per via d'ellu, parlante hè diventatu assai più difficili, l'osterie creanu ansietà è intruduffiu intensu. I sarpi esegucianu spessu exhibenu altre sintomi d'ansietà - per esempiu, tics è peli, chì a facenu più difficili per elli di publicà e preghjudizii. In regula, à l'età di 3-4 anni, u zitellu ripetite automaticamente certi silburi. Sempri cundizioni nurmale, questu hè perchè ùn hà micca sviluppatu sapienti di parolle, elabora simbuldichi, ricurdendu a parolla chì vole di dì. Ma in i sèculi dopu si pò assicurà chì i figlioli stutters. Per aiutà à u zitellu superà l'assassinu, hè necessariu di stabilisce a causa radicali, è per questu, in parechji casi, hè necessaria a psicoterapia. L'età ideali per trattà i zitelli cù l'disordini di l'inturnianza hè 4-5 anni. I primi parenti pensanu à u trattamentu, u megliu i risultati: i microsicchi neurologichi è psiculogi, cumu responsabbili di a sviluppà i sapienti di parlà sò sempri abbastanza flexibule.

I parechji di i zitelli cun trastornadore di parlà sò generalmente i seguenti ricordi per a definizione.

- Oghje u discorsu di u zitellu è curreghje.

- Ritorna a fiducia di u zitellu in ellu stessu.

- Aghju cuntribuisce à l'stabilità emutiva di u zitellu.

- Per insignà u zitellu à a fugliale, per infurzarlu in l'abitudini utili.

I paisani di u zitellu sò trattanu queste aspetta cù l'intelligenza è a simpatia, creanu una atmosfera di cunfidenza è sustegnu chì aiutanu à u zitellu sopra i difficultà.

I cunsiglii per i genitori per stabilisce u disordine di u discorsu di u zitellu: