U trattamentu brutali di l'animali domestici

Imaghjene una piccula capigliata di lana di senta in a cialta tremula da u friddu, u so stomacu hè vacante, a so pauna hè ferita, i briunate si muzziannu, u ventu friddu a purga à l'osse. Ùn si sà micca cumu ghjustu sottu una manta bè cù un bè di una bella mestieri di casa, o forsi l'hà saputu è mantene sti memoria in u so capu pocu, ricordendu à una fridda notte in un sotano. In i so ochji, i lacrimi è ellu prevene per i passageri, è i passe per passà senza avè avè avutu. Imaghjate chì sentimenti stu figliolu senti. A sensazione di perdita, ùn capisce micca cumu chì era in a strada è ùn capisce micca per quessa chì fù lasciatu. Pruvate di mette in u so postu è sentite ciò chì si senti. Questa stampa in avete proviatu in cumpassione o pity? O quellu chì vo avete perch'elli oltri gocce di un umanu? O sì vo preparate per piglià questu animali per sè stessu, calda è di alimenta, dà u vostru amori è a tendernessità? E li lacrime carcu e to ochji? Questu articulu vogliu dedicà à u tema di trattamentu cruel di animali.

In u nostru munnu, ci hè tantu crucifissu micca solu per i persone, ma ancu per l'animali. Perchè tutti questi indefiuti à voi stessu, s'ellu avete da pricurà a so rispunsabilità per elli. In u nostru tiempu a ghjente hà fattu tantu scuru è irresponsibile. Dopu tuttu, sti vostri amici assai fideli avete da esse guinea pig, un hamster, un ghjattu o un cane. T'havi purtatu à ellu stessu, piglià a respunsabilità, cura di elli è rintra fora in a strada com'è un ghjattu bellu ghjornu, ùn te libirascia di a respunsabilità, à u cuntrariu, assume a più respunsabilità per l'attu brutale chì avete fattu. Ti pregiammi, i persone, per ùn trattà l'animali comu inanimate. Anu ancu una alma, sentimenti, sapanu cumu si sentenu. Hanu ancu e bèteci fisiche è mentale, cum'è e persone. Pujhe in u locu.

Fighjulate à l'ochji. In questi ochji, ci hè tantu impotente è amori, amate per voi, perchè dà u vostru amore è cura. In i so ochji, ci sò tanti pranzi e ternità, assai devozione. Sò cum'è e zitelli, è imaginate chì tù u vostru zitellu nantu à a strada, solu per l'avete abbitatu. Aghju sempri caputu u mo cane da a so apughjera. In le so ochji, spessu le "ma eddi Tira a bola, l'arraggià! "Or" Cumu ti vògliu! "Or" Dunque, ùn aghju micca fà più ". Eppuru, cumu ùn piace un miraculu? E cumu pò offre à qualchissia chì cunfidarà più di sè?

In prima donne ùn sanu micca quellu crucifuellu hè, noi, i ghjente, avete amu è nurman'à quellu. Per esempiu, pele di cane. I ghjutitori di lotta sò assunsenu da e persone, è questu hè puniscibile da a lege. I cani l'agressione ùn sò solu per tutti l'animali, ma ancu per l'omu. L'animali ùn sanu micca ciò chì hè bonu, ma chì hè male, se ùn sò micca insignati. E se ti insignà u ghjocanu, vi penserianu chì questu hè normale. E sti animali disgraziati ùn sò più reeducati, è ùn anu mai vive una vita normale. Finu à a fine di a so vita ibbenu a lotta, è a lotta, è e so vita ùn devenu micca duratu. Idda sarà allora dorme o muzzilli in battaglia. Ancu ùn sanu micca ciò chì hè l'amore è l'affettu umanu. E qualessu di persona chì deve esse, quellu chì avete guardemu cumu si un cane morsi un altru. Ominu crucifissa di l'animali, avemu pruditu a crudeltà à noi stessi.

E micca solu l'urganizatori di esse avvenimenti pudianu avè problema cù a lege, ma ancu quelli chì anu cruelly trattanu i so animali. L'articulu 245 di u Código Penali tistimoniu chì, se tratta di maltrattura résultat in morte o ferita cù u cunflittu chì "si stu fattu hè cumpritu per mutivi di bagnanti, o da motivi egoista, o cù l'usu di mètudi sadi, o in presenza di minori." U cummentariu à questu articulu ch'hani qualificatu chì u trattamentu cruel significa "battore un animali, l'utilizanu per esperimenti unscientificici, causannu suffertu injustificatu in esperimenti scientifichi, una manera dolorosa di morte di un animali, cù l'animali in tuttu u batatu di battalji, quandu l'animali sò stati setti à l'altri è, per via, fate ferite o pèrdite. L'articulu 245 di u Código Penali di a Federazione Russa hè appiecatu à ezioni dirette à l'animali domestici è salvà.

In Russia, hè necessariu di creà urganisazioni per a prutezzione di i diritti dritti d'animali, chì i so impieghi si sianu impiegati à l'animali senza umani, furnisce i cura è cura, è cercate i novi propietari è punisce i ex di u propietariu per trattamenti impurtati. U abusamentu di l'animali domestici hè un delittu, è i violatori di i dritti d'animali anu riittatu à a pena più altu, perch'elli devenu esse accountabili per i so oblughi.

Ùn solu chì i pirsuni cumunicanu entre elli in una forma furious, utilizendu a viulenza è rudine, perchè anu anu attaccati à l'animali. Ùn sò poviri boni pelimenti umani, quandu dui sani di cumpulottu sanu sianu alligguti. L'animali sò stati attaccati à questu. E se in quattru anni, a lotta trà i zitelli serà populari? E i fanali di ghjustizia seranu i so parenti?

A me tali rapprisintazioni chì sviluppeghja, chì falendu in una scala. Hè apparentimenti l'apicultore di u sviluppu avemu già accadutu in a relazione, avemu tornu à u principiu, questu hè u chjamatu degradazione. E cunsideremdi per esse serii superiore, solu ùn simu micca micca quì.

Amori animali, è ellu ricumprespirerete!