Stèttite impone in relazioni

A maiò parte di noi sò fannii di ghjudicà l'altri per i so difetti, missi. Questu hè, se avemu bisognu chì l'altri anu fattu qualcosa di malu, dopu avè qualchì benefiziu. Quandu dicemu i nostri osservazioni à l'altru e avènduli difetti di l'altri abbinimenti, dopu com'è sè dicemu: "Eccu. À mè micca cusì. Ùn aghju micca cusì ". Quelli chì si ne vogliu avèndulu difetti o cagiunati di l'altri o cundannate a ghjente sò spessu di l'ochju dubbitu, l'autoestima.


Se dicemu chì l'altra parte hà qualcosa di qualchì ovenu, da chì pare avemu sustenevule chì tuttu hè bella. Ancu tuttu ciò chì tocca nantu à un nivellu subkonzirvatu è pare avemu chì avemu fattu aduprà, perchè una altra persona hè veramente un sbagliu. Ma in rialità ùn hè micca cusì. A almenu perchè tutti noi ci sò propensi à i sbagli di attribution.

Oghje, ci sò assai stereotipi nantu à cumu cumunicà trà l'amichi. Ghjudice ciò chì hè ghjustu per l'altri populi, è chì ùn hè micca. In Internet oghje ci sò assai "cunsiglii" di cumu cumunicà cù u vostru amatu, cumu si pò esse in questa o questa situazione. Conflitti di e coppuli spessu spiegà chì un di elli hà cumpuritu "incorrect", perchè era necessariu d'agisce assai in modu diversu. Chì significà a curaggiu di u cumpurtamentu in una relazione? Sò sti règuli veri? Chì esistitivi sò e liggi bisognu di cura?

Cum'è imagineghja hè rapprisintatu

Tuttu ognunu hà una idea generale di cumu parechje esse circate. Queste rapprisentanu sò basati nantu à stereotipuli di u genere di u genere "a zitella deve esse feminile è cum'è i scarpi, è un zitellu deve esse un omu è amare sport". A tutalità di sti estereotipi riprisenta un pianu di u so propiu, secondu chì qualsiasi parenti in amore l'avè averanu. A manera questu hè rapprisintata hè per noi un patronu di cumpurtamentu "correctu", è qualsiasi autri variazioni quì parvenenu ancu esse un viaghju di a norma. Per esempiu. u fattu chì u primu passu deve esse sempre da u zitellu. Solu un omu chì in a nostra prisentazione prupone un telèfonu, vi ricevi à caminari, è vi ponu esse acquisto. Sì una zitella fa questu, avemu da principià à cunzidiremienta cum'è o man-like o stupidu è strammi. Questu pari "wrong". In genere stereotipee di rifle scumpressu secondu u schema in u quale hè necessariu di parlà un discursu longu è confusingu. "Ghjè a culpa, sicuru, aghju e tuttu sò esse dispunibuli ... hè tuttu maravigghiusu, ma ...", ma si una zitella di ricivete u zitellu in tuttu è senza un motu d'idee prolongatu, dicerà oghje a so mancanza di u desideriu è suntate u cumpurtamentu impurtanti ... hè digià "incorrecte" è ùn hà micca bè . È questu ùn hè sempre un pezzu di tempu per fà i so clandeure contru l'uvellu.

E nostre idee nantu à e rilazione, cumu si devu esse, interferiscenu cun noi. Avemu spessu imaginate u scopu ideale di relazioni stessi, avemu crede chì tuttu hè da esse è da esse rinfirmatu. E ogni cosa pari avè esse bonu, ma quì hè micca missing something. Anya ci pigghia un pezzu di a nostra imaginazione, l'implementazione di u "pianu", chì hè cuncepimentu un antu forsi è in tuttu ciò chì hè ghjustu. Infurmemu ancu cù i nostri estereotipi cumuni. Ùn vi ni averebbe certi azzioni chì ponu fà felici. Oghje, avemu a paura di esse anormali, micca com'è tutti l'altri, scurdendu chì e rilazione sò una materia privata per tutti. U "cunsiglii" di un amicu di a nostra rilazione puderà fà daveremu à noi stessi. Dopu tuttu, in i filmi chì vemu sò tutti listessi, hè correttu è romanticu. Emprinzammu a pinsà: pudemu avè qualcosa?

Ùn lasciate micca esse stéréotype subalternate, u schema curretta di a cumunicazione in un paru hè quellu chì si cunvolse è duverebbe piacè. I rilazioni avissiru esse evoluzione naturale in sicondu i vostri brami, è ùn importa micca chì altri pinsanu. Avete sempre cura?

A cumunicazione interculturale

A manera chì i so amori avianu a cumunicari unu cù l'altri hè solu per elli. Oghje, facemu noi stati stereoti è credi in questa occasion. Per esempiu, una coppiu sempre hà qualcosa di parlà è i pezzi favuriti ùn deve micca silenziu. U silenziu hè un signu chì qualcosa hè sbagliata. Ci hè un sentimentu chì ogni unu di i partinariati sò venenu nantu à una data cù un riassuntu di i temi discututi. Ma u puntu tutale hè chì si sia cumu à stà mutu - duvete esse silenziu. Dopu tuttu, si una paria ùn ùn sperimenta a incapacità di u so silenziu, è li piaci à "reste" à u cuntrariu, ùn ci hè micca un capu?

Molti attitudini cuncernanu a doppiaità di rilazione trà l'omi è a donne. Perchè oghje, e donne sò pardunati troppu di i so "cucariatti" è i sbagli, scuzzendu di questu per ragiuni esterni. No solu chì una settimana di donne si permettenu cumportanu inappropriaturemente è questu hè cunsideratu "nurmale", l'omi sò più prubabbili d'affruntà stereotypes in termi di sessu, cumpurtamentu, ecc. Ci raramente chjamate e donne "maniac" o preoccuppati, ùn sò menu prubabilmente attribuisci un cumpurtamentu aggressivu, anche quandu anu datu i stessi signiali cum'è l'omi. Sì un omu briunà e cose cumpressione o cumandenu in una manera compromecente, questu u stigma nantu à ellu. Quandu un omu murmurià a longa e bella cumpagnia, li cumpiega in tutta a strada, hè un maniacu è una persona anormale. Se a donna si porta un modu simili, hè un minx.

In vista di a maggiorità di i persone, hè a donna chì parla cun nome charming, lisp, vene cun alcuniscenu graziosu, si comporta un pocu infante, è chjamanu l'omu cumu vole: una tartale, un lapus, etc. Sì, nantu à l'ale di l'amore, un such man says, pruvucà a prevención. Scientistalmenti, omu è donna sò affruntati di sfarenti inziesi. Questa postpone u "segellu" in a nostra nozione di cumu cumu serà cumunicazione è attitudine.

In rialità

In fattu, tuttu hè pumped up da u fattu chì ogni unu di i partiti hè liberu di cumportu in una alianza quantu piace, solu duie deve regulate. A relazione trà l'amichi hè una alleanza chjuca in quali ùn ci vole micca esse messa per i preghjudizii cumuni è l'estereotipi. Ogni noi di a zitiddina hè permessa parechji frontiere è impone certa reguli chì regulanu u cumpurtamentu. L'attitudine di dui persone hè un pezzu novu novu in a vita di una persona, una nova unità autonoma in u quale unicu solu decide chì hè quì. Dopu tuttu, u puntu tutale hè di fà un altru cuntente è avè acquistatu mutuale è sustegnu, sopra tuttu ciò chì chjamà i estereotipi cumuni.