U figliolu cù VIVE - un prublema in a sucità

Per quasi 30 anni, l'epidemie HIV hè stata cuntinuata. Oghje, quasi u 1% di a pupulazione di u mondu hè infettatu cù HIV - più di 30 milioni di pirsuni. Da questi, 2 milioni sò zitelli. Sicura chì i zitelli cun HIV sò un prublema in una sucità chì deve esse pigliata da u cuntrollu. Ma questu pò esse fattu solu cù a scola di sta disastru.

Duranti stu tempu, infezzjoni di VIH ha rivitatu circa 40 miliuna di viva umana - quasi 7-8 mila ghjente muerda ogni ghjornu, più di 2 milioni di ogni ghjornu. In certe regione di u mondu, per esempiu in l'Afrique Sudafrica, l'HIV hè una minaccia à a situazione demografica per tuttu paesi. Circa 15 miliardi di e figlioli sò orfani per l'infezione HIV.

Russa appartisce à i paesi cun prevalenza medievale di infezione HIV. In più, più di 100 000 persone HIV-positivi sò stati uffizuti ufficiali in u paese, è a prevalenza propria di infizzioni, secondu l'estimi espertechji, hè 3-5 chè altri. A partir di l'1 di settembre di u 2010, ci sò 561 preclusione di infezione HIV in i zitelli sottu 14 anni, 348 sò stati infatti da i so omi. Duranti l'esercitu di l'HIV in Russia, 36 figlioli morse.

A lezzione principalu sappiuda durante l'annu di l'epidemii HIV, l'esperti di l'ONU credi chì pudemu evittà e novi infizzioni è migliurà a qualità di l'assistenza è u trattamentu di e persone chì vivenu cù VIH. Tanti sti zoni di attivazione - prevenzione è trattamentu - s'applicanu à tutti i zitelli.

Chì hà cambiatu?

Hè sorule quantu rapidu a comunità medica glubaleali hà mobilizatu per indirizzà u prublema di l'infezione VIH. Un annu dopu a prima descrizzione di a malatia, u so agente causativu - u virus d'immunodeficiency umana - fù scupertu. Dopu à 4 anni, i testi di laburatoriu per u diagnosticamentu iniziale di l'infezione di VIVE è i prucessi di u sangue di donatori era apparsu. À u listessu tempu, una massa di programmi prublemi principiati in u mondu. È solu 15 anni dopu, in u 1996, hè statu attuale u trattamentu HIV modernu, chì aumentava significativamente a durazione è a qualità di a vita di persone HIV-positivi è cambiò dramaticamente l'attitudine di a societat à u prublema.

A definizione di a "pesta di u XXu seculu" hè falata in a storia. Oghje, l'HIV hè vistu da i medichi com'è una malatia crònica chì necessitanu terapia di mantenimentu duranti. Eccu, da un puntu di vista medica, l'infezione di VIH hè una sana una di e malatie cronica, cum'è a diabetis mellitus o a presse. Esperti europei dicenu chì, cù a qualità di u trattamentu HIV, l'expectativa di vita di e persone infectutu di HIV sò prontu uguali chì di a populazione generale.

I r deputati di a chjesa, chì anu vistu l'infezione HIV com un "punizioni per i peccati", anu chjamatu "una prova chì una persona hà bisognu di passà digià" per parechji anni, è participanu attivamente in programmi per aiutà e persone HIV-positivi. L'infezione HIV ùn hè micca chjamata "malatìa di addicti di droga, prustituite è gays", cunzistendu chì ancu un sanu unitu senza prutezzione pò guidà ogni persona per infettate cù HIV.

Cumu prumove l'infizzione di u zitellu?

A manera principali di trasmissione di l'infezione HIV à i zitelli hè da a mamma à u zitellu durante a gravidanza o à partitu o cù u latte materno. In seguitu, u risicu di sta infizzione era grande, 20-40%. I zitelli cun HIV viaghjanu casi in tutta a mamma infettata. Ma l'infezione congenital HIV hè unicu chì i medici anu sappiutu di prevene in parechji casi! In quantu nunda di l'altri infezioni congenitali, sò stati sviluppati prublemi preventivi efficace per questu, chì ponu reduzà in sensu u risicu di infezzjoni.

Ogni donna durante u gravidenza hè duie testate per u VIVE. Quandu hè detta, i medii prevenirali sò presu. Sò include e trè cumpunenti. U primu hè a prenu di medichi specifichi. U so numeru (una, duie o trè) è a durata di a gravidanza, da quale a ricivenza devi esse iniziatu, hè determinata da u duttore. U sicondu hè a scelta di u metudu di u cunsigliu. In regula, a donna HIV-positiva hè una cesareana. U terzu hè u rigezione di l'ameglie. Una mamma VI-positiva ùn deve alimentà u zitellu ùn hè micca cù u pene, ma cù preparati di lattice adattati. Tutte l'attività, inclusa a prestazione di droghe è formule di u lattu, sò sin zone gratuitu.

U risicu di a trasmissione mare di zitellu di u VIH varia da a regione, chì hè prublema cuncettata cù i difetti in a pruvisione di mette preventivi. U prublema principali hè chì e donne chì a pregne di HIV ùn sò micca cridutu in l'efficacezione di a prevenzione, o ùn sò micca sentenu rispunzionale per a salute di u fiocciu nascuto. Sì una donna HIV-positiva decide di dà nascita, hè dunque criminali per esse rimettenu à realizà e mette preventivi. In u 2008, u Ministeriu di Salute approvau a struzzione "Pruvedimentu di assistenza medica per e zitelli infatti HIV-positivi è i zitelli nascuti di doncine infittivi di HIV", chì prescriva bè per u duttore cumu, in accordu di e standardi internaziunali moderni, per prevene a trasmissioni di VIH da mamma à zitelli in diverse situazzioni.

U zitellu pudete infettate cun HIV per via di trasfusione di sangue di donu chjucu o per un equipamentu mèficu contaminatu. Hè intervenzioni medichi chì anu purtatu à l'infezzione nosocomia di i zitelli à a fini di l'anni 1980 in Russia (Elista, Rostov-on-Don) è l'Europa di l'Est (Romania). Questi sparghje, in quale parechji zitelli, in maiuranza, nascinu, eranu infectate, licitava u publicu mundiale è l'hà fattu piglià u prublemu seriu. Fortunatamente, in l'attuali, i faciliti di assistenza meditali mantienenu un altu livellu di regule sanitarie è epidemiulogicu durante u travagliu cù u sangue, chì hà permessu di evità casos d'infezzione nosocomia di i zitelli. Inoltre, i figlioli eranu infectate cù a trasfusione di cumpunenti di u sangue, chì indetta a qualità di u travagliu di u nostru serviziu di donatori. L'Adolescente pò diventà infettatu da HIV à u cuntattu sessuale è cù l'usu di l'injecting drugs.

U trattazione di HIV

Trattamentu particulari di l'infezione HIV in i zitelli - a terapia antiretrovirali (APT) - hè stata aduprata in Russia da i 90 anni. A dispunibilità larga di l'APT hè statu aghjustatu da u 2005 è hè assuciatu cù u prughjettu di u prugettu "Prevenzione è trattamentu di HIV / AIDS in a Federazione Russa", implementatu da u Programa di Naziunalizazioni è di u Ministru di Salute di u nostru paese.

U trattamentu pò esse suppressione a ripruzione di u virus in u corpu, contru chì u sistema immune hè stallatu, è l'urbe di u SIDA ùn hè micca occultatu. U trattamentu hè un ingaghjamentu di drogu. Questu ùn hè micca un "manidu" di cumpressi chì si deve esse pigliatu strettu nantu à u relu, cum'è in l'anni 90, ma solu uni pochi di comprimi ou càlluli pigliati in a matina è à a sera. Hè assai impurtante hè l'ingaghjamentu cuntenutivu di ogni ghjornu di drogu, perchè ancu un brevi breve in u cuntrollu di u virus porta à u sviluppu di resistenza à u trattamentu. I figlioli cù HIV sò in modu di tollerà u trattamentu bè è di guidà una vita attiva in vita.

Oghje, i zitelli infettate di VIVE sò permessi di stà in un squadra di i zitelli. A malatia ùn hè micca una contraindicazione per visità un kindergarten o scola. Dopu tuttu, per i zitelli cù HIV, u prublema in a sucità ùn hè micca primura. Hè impurtante per elli à esse frà i soi parenti, di guidà una vita attiva nurmale è si sviluppa nurmale.