A ricetta pè donuts classic

Donuts sò una dilicenza cunnisciuta in parechji paesi di u mondu cù i nomi diversi. Quale hè quellu chì, quandu hè stata cun u donut, ùn cunnoscu. Ci hè una dichjarazione chì sò stati preparati in Roma antica. A ricetta pè i donuts tene varietà varieghja, u funziunamentu di u gustu, i caratteristiche naziunali è, dopu à tuttu, u vuluntà creativa di u pensamentu culinariu. Un donut classico hè un frittu in un anellu di pani di pezzu di girasole chjucu cù u zuccaru o u zucchero in puli.

Ogni ricchie permette a diventazione di tradizioni, sia in cumpunimentu è in forma. U Donutru pò avè un impegnu in a forma di cottage cheese, frutte, ligumi è ancu carne. È cusì cunzidira a ricetta classica per a cucina.

Donut hè fatta da pasta di levadulare per coccia, chì avemu bisognu di farina di granu, di levitu frescu (preferibile pressed, not "fast"), milk calde, zucchero, funghi fridhe, sal. Per cumincià, bisognu di diluirà u levitu è ​​facenu "travagliu" chì influene u "splendore" di donuts. Per fà questu 200 grammi di levitu sarà spressu da u latte cálido o di l'acqua fervente, è aghjunghje una colazione di u zuccheru, dissolve u levitu è ​​a puscia in un locu caldu per 30-40 minuti. Hè ricurdatu - ùn permettenu micca un liggeru à cuntattate cù l'acqua cale, u levitu hè un microorganismu vivu è cum'è queste i cosi viventi morsi in alta temperatura. Mentre chì u levitu hè attivatu, pudete preparà a farina. 500 gr. A farina deve esse attentatu sottu à un tamaru per evitari mancu è laxity è l'arricchimentu cù l'ossigenu.

Dopu, avete bisognu à fogghi u latte per fà una pasta. Chì u latru friquinu à a temperatura di u vaporu, a quantità di latti hè determinata da a cunsistenza di a massa. Aggiungi in u latti 10-15e gr. manghjatta, è in a farina 2 cullenade di zuccheru senza una roller coaster (pudete aghjustà u zucchero di vaniglia o velliera) è un pocu di sali. Dopu avemu principiatu à amminerà a pasta, vintendu in u latte è diluiu u levitu in a farina. Ci hè una cura di cura, per quessa chì a pasta ùn sia micca guasgiri liquidu o, in u cuntattu densu. Merci a pasta di cura, finu à una massa homogeneia, chì ùn permettenu micca. Dopu quessa, a pasta hè sottumessu "pulita" cù a farina è situata in calori per "levitu" per 1 ora.

Sì tuttu hè bellu corretu, dopu à una ora, a pani aghjunghje in u voluminu circa un 30-50 per centu. Avà a pezza finita hè stufa in i rotolle di u grossu esigenti, senza scurdà chì troppu grossu una capa di a pasta pò esse frittu frittu, altri ùn anu nisuna restrizioni. Qualchisse chì a massa ùn stà à u pianu è à e mani, a tavola pò esse sprinkled cù farina, è fugliate i vostri mani cù l'oliu di girasole. Kalachiki hà attrachjata in parte indusgiata, plegu in forma di aneddu in un tabbirtu separatu, coperto cù un tela (in solitu un pannu hè utilatu per questa) è ponu in calore per una meza ora.

Pudete puderà frutti di donuts nantu à u oliu di girasole o grassu, per i donuts documenti classic, l'olii vegetali hè preferibile. In casa, pudete frarà in una padedda o una padedda cù altimani. Olii in olio d'olio per frittura ci vole ch'ella era tantu chì quandu vulete cumpricà i donut. Per principià, l'oliu deve esse purtatu à fogghi, è ùn hè micca cunsigliatu di permettà direttamente durante u prucessu di frittura. U tempu di frittura varieghja secondu u grossu di a pasta, per questu l'opzioni ottima hè sceltu per "prucessu è errore". Prima, frege una bufanda, secondu i risultati pudete truvà pricatu u l'intervalu di u tempu ottimali. Sprucià i donuts fin'à u zuccheru in po. Ora pudete divertevi u miraculu di a vostra creazione culinaria!