Dopu à andà in a stagione fredda?

In u vaghjimu è l'invernu, l'scelta di induve marchjarà ùn hè cusì grande cum'è in una stagione caldu è u tempu hè limitu, perchè e vacanze, in tuttu, tutte l'estiu. E s'ellu ùn hè micca un fattu chì cascanu nantu à i ghjorni previsti. Dopu quì chì hè pussibule di andà senza sforzi superfluri, avemu dicu in stu articulu.

Circundante, interessante è prezzu - sò questi i criteri principali di scelta un destinazione di vacanze per a maiò parte di russi in u vaghjimu d'invernu. À questu tempu di l'annu passà voyages à i cità induve puderete prestu prestu: viaghji cugnogni è entretendu à Mosca è San Petesburgo, visita di turismu - à Veliky Novgorod, Pskov, Kiev, Kazan. Di i capitali europei, quelli in dumanda chì abbianu più di tempu per u viaghju sò dumandesi, è u viaghju ùn hè micca troppu caru - Helsinqui, Riga, Vilnius, Tallinn. I distanzi più longu per i vacanzi d'aghjurnà a statìstiche sò previstu di cinque ou sei ghjorni, ma per questu questu serà necessariu aghjunghje un coppiu più à u vostru gastu da i trè ghjorni fora.

Tutti i viaghji pò esse divisa in dui parte grande: quessi per quale hè bisognu di soldi è di documenti, è quelli chì vi puderete acquistà cù un minimu. Questu, sicuru, ùn significheghja micca chì pudete andà in un locu senza u passaportu, ma per qualchissimi viaghji necessite un passaportu è una visa, è per qualchi - solu un bigliettu à u trenu più vicinu.

Tallinn, Estonia. Questa hè appertamentu l'opzione chì u vostru passaportu deve esse digià una visa Schengen. L'avvanzi di Tallinn com un destinazione turistica ùn sò micca solu in vicinanza di u cunfini di u nostru paese, a dispunibilità di i biglietti d'aria d'aria è a simplicità di a strada. Ci hè quì pudete verificà veramente «Europa in miniatura»: u palazzu di l'Anticu di Tallinn ùn hè micca in modu nanzu à u centru stòricu di Praga. È Tallinn hè cunnisciutu per i tratti di spa, pudete fà per piacevi cun un agradable relaxazione è rinforimentu di l'organisimu tutale.

Istanbul o Antalya, Turchia. Per andà in Turchia, una visa ùn hè micca necessariu. In i centros turísticos, pudete rilassate da u grisice chì hè ghjuntu vinutu in Russia è alluntta l'accentu chì hè accunciatu da u principiu di i primi mesi d'u vaghjimu. Sè decide di andà à Istanbul, ùn hà micca bisognu di perdita: u clima di l'otoño-invierno hè immensu per l'excursioni, per un acquistiise cù i monumenti culturali di a capitale è visitate u bascu turcu. In più, in u caldu di u veranu, quarchi voti hè difficiule di forza per pruvà i famosi documenti turchi è altri platti savurosi.

Eilat, Israele. Un altru destinazione senza visa hè Israele. Baaghjà in acqua di mari, a talassoterapia e assai prucessi in i centri di spa lucali pò esse cumminati cù scursioni, viaghji inoblizables à i posti sacri, è ancu micca viaghji interessanti à i musei. A culle israeliana face una impressione impressiunali. Per i ghjovani, e cundizzioni sò stati creati, perchè pudete avè un tempu bonu: clubs di notte è discu - per quelli chì piace à ballà in musica forte; infrastruttura, chì vi permettenu di praticà u sport di l'acqua, chì, induzmente, serà appellu à i fannii d'ocio activu.

U Ring de Oro. Questu hè a rotula turistica più famosa, per i stranieri è per i nostri cumpagnie. Hè custituita da ottu cità principali - Sergiev Posad, Suzdal, Yaroslavl, Kostroma, Ivanovo è Vladimir. Ci hè ancu una lista micca principali, chì includenu Gorokhovets, Kidekshu, Gus-Khrustalny, Murom, Palekh, Alexandrov, Bogolyubovo, Ples, Rybinsk, Uglich, Kalyazin, Tutayev, Yuryev-Polsky! Una bona opportunità per acquistà cù e cità di a lista ufficiale, è cù a discussione - serà interessante in ogni locu.

San Pietroburgo. Sta cità hè populari cun turisti in ogni mumentu di l'annu. Ma in Novembre hè bellu cù una bellezza sombrezza spiciale chì riflette a so essenza scritta. Se ùn avete micca visa è ùn sò micca pronti à pagà una quantità maiò per un vittime di ghjornu, dopu San Petruburgu pò esse un scopu di cumprenda.