Dui règuli di disputa constructiva


Ùn crede micca, ma una disputa hè a parte più impurtante di ogni rilazioni. Hè impussibile di sparte a vostra vita cù quarcunu è ùn anu micca alcune di cunflitti, ancu i più frívoli. Eppuru, cum'è: "Quale oghje sguassate u lavare?" Ma solu cù un bele sinu à l'altri ùn hè micca u megliu modu per sapè a rilazioni. Forsi si sorprendenu à amparà chì ci sò reguli di disputa, una tipu di tiurìa di risulazione di cunflittu. Dopu avè amparatu à disputa ghjustificatu, avè rimaneatu in tempu è cuncettendu à presentà argumenti, pudete veramente rinfurzarà e vostre rilazioni, invece di fà ancu più pegdi. Questu articulu prisenta deci reguli di disputiva constructiva, chì serà utile per studià senza sclusione.

1. Ùn insulte!

Chì sò in solitu: In u focu, avemu principiatu per insultà l'altri è dicenu ciò chì, francu, ùn veramenti ùn vulia dì à tuttu.

Cosa da fà invece : Fighjate nantu à a quistione chì voi esse attempu da risolve, è micca "vai per a persona". Assicuratevi chì ùn ci n'hè insulazioni in i vostri parolle chì puderanu veramente cicati emissioni longu.

Dicienda u to cumpagnu chì ellu hè un "inutilizatu, mandatu bagnu", site l'impurtante. Hà esse scurdatu da u sughjettu di a disputa è si deve stonda in l'insulte. Solu vi serà culpèvule. Inoltre, quandu u calore dissipate, ùn sera incùmodu, è sarà difficiule per superarle stu sentimentu. A disputa stalla inutilità. I relazioni ponu esse brusgiate serii.

2. Ùn "micca cambiani".

Chì ghjè spessu: Emu iniziatu a disputa cun un problema cusì specificu, è in seguitu: "E in generale, m'hai datu un pocu annu, è a to fratellu hè tantu tranquillu, è u vintu pressu u cane cù a porta ..." E l'essenza I prublemi sò persu perditi. A disputa culmina una squadra insegnata.

Cosa da fà, invece: Quandu pudete discutà alcuna cosa specifica, assicuratevi di chì site per quessa. Fannu onestu, state ciò chì vi faci tantu moltu. Purtate u prublemu à a vostra cumpagnia ind'è malatu, ùn anu interrompe l'oppressione stupidu, irrelevantamenti cumpletu.

Sulu da cunvereggià nantu à una questione specifica, vi cunvince avè un accordu chì si sò distractatu da parechje altre cose.

3. Ùn perde u finali.

Chì sò in solitu: Pruvenza di pudè pruvucari quarchi cosa, senza sapendu ciò chì vulemu cumpitu. Hè cum'è per andà in un cerculu o ùn sapendu à quandu impedisce.

Cosa da fà, invece: Prima di principià a discussione, pruvate a scopra u so goalu principali. Pensate à u risultatu finali è, forsi, vi darà u disputa inizialmente. L'urdinaria si deve esse, altrimente stu cunflittu hè solu un obstacle in u sviluppu di relazioni. Ùn serà micca capacitu per dà di qualcunu di valore, chì puderà veramente un praticà "dirittu".

4. Pudete scusà.

Chì sò in solitu: Avemu circà i culpiani in ogni locu, ma micca in noi stessu. Ùn ne riceviamu a responsabilità à i nostri argumenti è avà immediatamente in furmatu à u pensamentu di a nostra culpabili.

Cosa da fà, invece: Ùn hè micca scoloia prima di u principiu di a disputa. Perchè deliberatamenti accumincià l'argumentu cun una disculpa, cusì eliminate a suluzione à u prublema. U u prublema stessu ferma.

In ogni casu, se vene à un accordu, ùn hè micca degnu di dichjarà "Senteraghju". Sta parolla significarà assai di u to cumpagnu è aiutà à fà a vostra rilazione più affidativa.

5. Nimu cù i zitelli!

Chì sò normalment succede: In certe volte sò inturbe chì avemu da scorda di u maritu, anche ancu i zitelli sò ancu in a stanza.

Cosa da fà invece: Ancu s'è pensate chì sta pregunta hè veramente impurtante - aghjustate à chì i vostri figlioli imbarate o si abbandunate a casa. Un zitellu, se è chjuchevule, hè sempre culpisce per questa trà a so mamma è u babbu. È à i zitelli più antichi, i cunflitti ùn purtate nunda bona. In particulare, s'ellu passa regula.

U vantaghju principali di questu l'articulu hè chì mentre chì aspetta à i zitelli per abbandunà a stanza, serete u tempu di calmà. I prublemi truvate u sistema, avete da tempu per truvà l'argumenti cusì. Tuttu chistu pò fà a vostra "lotta" menu spluttivi.

6. Away from drinking.

Chì sò normalment succede: Dopu qualchì parechje cristiani, perdemu u cuntrollu di noi è di a situazione. U cunflitti faciule facilmente in una lotta brutta è ancu, in qualchì volta, pitta. Ùn simu parlanti micca di una disputa constructiva in questu casu.

Cosa da fà, invece: Se u cunflittu si infruinzivu, quandu site un pocu cunsultate, pruvate à calmà finu à u più possibili. Aspettu finu à u ghjornu dopu, quandu i dui sò seranu sobri. In 9 casei di 10 disposti nantu à una testa bevande a bona ùn porta micca.

I duminii più "inestabile" per a disputa arrubanu in solitu dopu una parechje vetru di vinu o di cervecita, è sò in soli u pessimu di tuttu ciò chì avete mai avutu. Cum'è l'alcohol dipende u sensu di l'attività distanti, verbal è auditivo, ancu influenza a vostra capacità di assertà nunda.

7. Fighjate à l'altri.

Chì sò normalment succète: Durante a lottere avemu un prublema in a casa, chì spessu micca mancu in a stanza stessu.

Cosa da fà, invece: Pruvate per sità à a table di cena o solu nantu à u lettu è discussa u vostru problema. Mantene u cuntattu visualu, serà di menu impussibile di dì qualcosa superflue. Inoltre, vi vede a reazzioni di u partenutu à e vostre parolle.

Un altra venta: u ghjornu, a ghjente tene di elevà a so voce un pocu. I vostri argumenti si sìanu intesu senza chianciallu, pudete benefizièghjanu micca di menu "splusivi".

8. Pigliate un respiro.

Chì sò in solita: Scorcheru e chiancinu, finu à chì tutti duvemu torna urdinarii è cuntinuamu dinò per un pochi uri.

Cosa da fà, invece: Pare è pigliate un cummerciu di tempu. Ùn ci hè nè regula chì dice chì avete sempre ghjustu à un accordu in una seduta. Hè bellu chì fate un respiro è torna à questu issue in parech ote, o ancu dumane.

L'unicu chì ùn deveru micca fà di fà è per assicurà chì vultate è decide a disputa. A pruposta per un scupertu ùn deve esse usata cum'è scusa per finisce a disputa à tuttu.

9. Certi un cumprumissu.

Oghje chì passa: Esse riprisentatu solu u nostru punteddu di vista, senza scanzà a vista di u sociu. Quarrel torna in un monologu, spurtendu offesi.

Chì deve fà, invece: Prima di dì per ellu stessu (hè quellu chì hà cuminciatu l'argumentu), è dijunna di parlà à l'altru. Fate dumanda, pruvucarà francu discussione di u prublema. Solu stu modu pudete fà vene una vede cumuni di qualcosa. U cumpressu hè u scopu principale di tutti i cunflitti di a terra.

10 Ùn amminiscenu!

Chì sò normalment succede: In attu, ùn hè micca abbastanza spessu, ma succede. Accuminciate chjappà u vostru cumpagnu: "Sì ùn sì ... allura divutu divorziammu, pigliate u zitellu, ùn l'avete mai vidu". Ci hè altre opzione.

Cosa da fà invece: Tuttu ciò chì hè scritta prima. Mai averebbe ammazzate! Questu ùn hè micca un modu da esse, ma solu una surgente d'ingerimentu, agressione è insincerità. Pudete per un pocu "scuppiatu" a vittoria in a disputa, ma ella, crede à mè, serà una vita curta è ùn vi pò micca fà satisfacallu. A fini di questi disputi hè sempre u stessu - u vacanze. Ùn ponu purtà à questu!

Per disputa cumpendia è un arti. Ma, avendu masterizatu queste règuli simuli un ghjornu, vi guardà i vostri nervi è a vostra unioni per un bellu pezzu. Ùn pudete micca perde l'amichi è ùn mancassi micca di parenti. È questu hè u principale in a vita di ognuna di noi.