Eserciti per i neri

Ùn hè micca sicretu chì i vede di a parte maschile di a pupulazione sò spessu ribelli à i busturi belle è elàstici. È ogni donna avaria daverà una attenzione per questa parte di u so corpu. Questa sottu sò l'esercizii di gimene per i buttiglii, l'implementazione di ogni ghjornu chì avarà un effetti notevogliu.

  1. Fate nantu à a spallezza, stende i vostri braccia nantu à u corpu, putevi i vostri pedi d'ambrata à parte di l'ispalla è dàdene à i ghjinochje, mentri inclineghja à u pede sanu. Ci hè bisognu di risaltà i buttiglii, strince, stà per un pezzu di sicondu in sta pusizioni, da pente à u pianu è ripetì tuttu di novu 8-10 volte senza piglià l'omopuli di u pianu.
  2. Fate nantu à u to stomacu, mette e mani in u to quattru, a to manu stragata hè in u pianu, è a vostra diritta hè devastata. U cuddinu righjate u pianu lentamente. Esercitu 10 volte. Dopu cambià a pusizione di i peri, repite u stessu. A pelvis ùn deve micca risuscità sopra u pianu.
  3. Fate nantu à u to stomacu, perchè un capizzale sottu. Fighjà i vostri mani in pugni è tiragghianu, allatassi u chin. In asprazione, invechja i mani è toccu i vostri buttiglii cù i vostri pesti. Riturnà à a pusizione di partenza è esaltà. Repetite 10 volte.
  4. A situazione hè a listessa. U bastone hè postu nantu à i palme, palmi piumi nantu à l'altri. Rise un pianu lentamente, senza doblegà, è facenu movimenti rotanti da ellu. Repetite 10 volte, da parechji peri.
  5. Fate nantu à u stomacu, mette e mani in i vostri ciri, i vostri pedi sò direttamente sopra à u pianu. Per crià è per reduzà i pezzi pagbi, straining buttocks. Repetite 10 volte.
  6. Stand up à a catedra cù a spalle, dissemi i so peri à l'larghezza di e so spalle. Stomacu per scrive. Fasce i peri lentamente, facennunni a cumincià u corpu, da volta inghjustu, nucali, per avè tentatu di pusà. À l'ultimu minutu, avè digià toccu u sedia, i peri riturnate à risposte, spedinu i so alture à u listessu tempu è espretu i musculi di e nucali. Repetite 10 volte.
  7. Purtate e so cose, i vostri brazzi à u vostru corpu. Inghjustate a profezia è cumincianu a curriri, mentri l'armi in i coddi sò tutturati, i tacchi ti piscianu in i nanzi. Prudutti in exhale durante aduprà. Continue per un minutu.
  8. Posa à u pianu, rinfrescenu nantu à a reta di a testa, i peri anche aparte. Scaricà nantu à i buttiglii "camminendu" di ritornu è di riflette, u spinu hè diretta. Fate l'exercitu per dui minuti.
  9. Fate nantu à e spalle è fate i vostri ghjinochje. Fasce i vostri cótevi per chì e vostre mani sò vicinu à a testa. Ricerche a perna ghjusta è sullivativi a pelvis a pentu, poi diminuì. Repetite 10 volta cù ogni ghjornu.
  10. Fate nantu à a spaddi è stenderaghju longu u bravu. Fasce li gammi in u colpu, mette i petti nantu à u pavone, è messe u pede nantu à u ghjinochju u ghjornu. Aghjustate è bassu a pelvis a pentu. L'esercitu deve esse ripetutu 10-15 vultatu per ogni vaghjime.
  11. In pusatu pusatoghju pusate i vostri pierri, i vostri mani in a so cintura. Fate un fucile forte in fronte cù ogni gamma, chì pruduceranu in folla à tres anni. Quellu chì restendu restanu duverà trè volte nantu à u pede, è micca in u calcariu. Hè necessariu di aumentà gradualmente da cinquei à deci volte u numaru d'attache di ogni pede.
  12. Stand up straight, legs together, è in manu di pescanti. Pìglia u to drittu trasfurmatu, pisendu i vostri braccia nantu à u listessu tempu, daveru. Riturnà à a pusizione di partenza. Pigliate u to pedo sguardu. Eseguite 8-10 voti cù ogni ghjornu.
  13. Stand on all four, point à i ghjinochje è l'antenati. Aghjunghjite a perna, intricate à u ghjinochju, à l'altura di a pelvis, poi bassa, ma ùn tocanu in u pavimentu. Fai 8-10 voti cù ogni pedi à un passu lento.
  14. Mentirà nantu à a vostra strada, e pierri righjate da 45 °, simulate a cavallu. Repetite 8-10 voti.
  15. Fate nantu à u to stomacu, e peri chjapputu nantu à i vostri ghjinochji, aghjunghje sceglie, a testa in i vostri braccia. Tacchi "look" in u tettu. Stretch the muscles of the abdomen, buttocks and legs. Pulsà e so cattuli inseme è pruvate a righjuntu dui ghjinochje da u pianu per un centimetru. Riturnate a lentamente à a pusizione di partenza. Geniculate ci vole à esse ridirete. Ripu 10 tiempi.