Propizziunzi utile di Peking cabbage

Dapoi u tempu anticu u coltru hè cultivatu in Russia. Oghje, in più di a col tradiziunali, una larga scossa in i letti hà ancu truvatu una insalata. Queste leggings, in più di u nutrimentu, anu ancu pruprietà medicinali. Ma ùn avemu micca parlatu d'elli, ma à nantu à a ligne vegetale, chì l'aghjunghji. Puderete avà giudicatu, parlamenu di Peking cabbage è e so propietati benifichi.

Oghje, Peking cabbage ùn meraviglia micca nimu, hè vindutu quasi ogni munnu. In più, ancu più recenti, sta vittoria era surprisa, à parte di u prezzu perchè ùn pudia micca esse chjamatu affordabbli. I spassivi disonanti di i compranti scumparu quandu i pruprietà ùtule di a col Peking foru pruvucati. Inoltre, cum'è turnatu, Peking cabbage pò essa cultivate nantu à i campi di Russia è u Ucrania, chì a facia più accessibile è populari.

A storia di a "Peking", cum'è chjamata trà e persone, hà e so radichi à u livante. Hè statu longu cultivatu da i campagnari di u Giappone, u Corea è, sicuru, a Cina. In quelli paesi, occupanu u stessu locu cum'è a col tradizionale in Russia.

Esternamente, i foglie di col di Peking sò assai simili à l'albitori di lettuce. Ma, siddu l'insalata hà un culore corpu pronunzianu, e foglie di u "cacahuellu" pò esse in u rigistru di u amaru bianu à u verde. U capu mediu di u col è 30-50 cm longu è hà una forma cilindrica o ovale. Per parechji, sta culleghja s'assumiglia à una insalata di colta, d'induve l'altru nome - salata di cole. U gustu di e foglie di a col Peking hè specie, succoso, prufunnu, senza vini diffiuli. Quì, per voi, hè un altru similarità à una insalata. Per quessa, i foglie di sta verdura cinese sò adattati per fà variu sandwich è insalate. Per via, ùn anu micca a paura di u prezzu altu per 1 kilogramuggiu di col di Peking. Malgradu a so grandezza impressesiva, u pesu di a peking serà più menu di quantu espertu.

Prima, cù l'usu di col di Peking, in l'Europa, i zoni compacti, bianchi di e foglie, sò stati cutulati è ghjittati. Ma, u sicretu di sta vegetale orientale hè preziosa in queste parti biancu, sò più utuli è più succulenti. In fattu, senza esse parte, u col di Peking ghjè in una insalata. Cusì, i vini bianchi di col di Peking facenu più ghjustu chì qualcosa insalata.

Sicondu u grandezza di a testa, u pekinku pò esse usatu per fuglià, i primi platti, è u sicondu. Un interessu pruvistu serà u Peking col à i nostri pezzi tradiziunali, per esempiu in borscht, quandu preparanu ribelli di colti o di mette cun funghi o costelli. Quandu s'aprì l'arburu, vi sarà surprisatu da a mancanza pratica di l'olfattu, è u borsch o schewer seranu gustu frescu. Agree, hè curioso per scrivite nantu à a frescura di u gustu in parechji platti ordinali, ma questu hè cusì. U gustu di i piatti, crede à mè, sarà diverse. E u gustu è u culore ... Qualchissia hà assai piace, qualchissia ùn vole micca cambià u so costuminu da un centimetru.

In corta, tutti i platti chì sò disposti cun l'insalata cumuni è di colti, puderete chene cù u Pekinkoy. Inoltre, i campagnari italiani viaghjenu salate i so colti, anu aghjustatu è raffiguravanu secondu e mo ricetti cum'è noi. Bé, o quasi per e so ricette.

S'ellu, per parechje, u fondu distintivu di l'usu di a col è traduttu hè a preparazione di rotulaccii di colti, è u cracu, hè logica d'assume chì a cucina orientale hè ancu una qualchì forma d'utopia culinaria cun l'usu obligatoriu di Peking cabbage. Allora chì hè stu paniu? A risposta hè una insalata di Corea Kimchi. Per i cecini di kimchi, un platu di cultu, o, più bellu, un pianu naziunale, hè una funzione naziunali di a cucina coreana chì deve esse nantu à a table.

Quandu a coccia cocchi si pò esse usata Peking cabbage. Se ùn site micca forte in cucina, ma vulete pruducia un diliziu diliziu, pudite cumprà stu saladie è pruvate. Inoltre, sicondu i scienzi di ricerca in kimchi cuntene ancu più vitamini cà in prudutti freschi.

Avarete interessatu di sapè chì u ghjocu di col è assai utili per l'intestini, hè riccu in vitamini, cum'è B1, B2, B12, PP.

Ancu parechje prima di a nostra era, i pruprietariu è l'antisepichi di a col èranu cunnisciuti in Roma antica. Possibile col avianu u rolu di u cunchista di Roma.

A col di Peking havi u stessu propietariu utili à a culuzione ordinale. In u livante, Peking, in l'opinione di parechji, hè una guarantzia di a longevità è di a salute. Ancu i sanatorii anu usatu in u trattamentu di l'ulcera stomacu. A scienza muderna hà dichjaratu chì i propietati medicinali di a col è - hè una gran quantitatu di un aminòcidu chjamatu lisina. Lisina hà a capacità di dissolvi e prutezione straniera, è ghjucà un rolu significativu in a purificazione di sangue. Forsi hè cusì chì u zuccaru di colti hè cusì bellu cù una ressore?

A col di Peking cuntene minerali è vitamini in u listessu cantu cum'è a culleghjata repugna bianca. In ogni casu, a vitamina C in u Pekin hè 2 volte più ch'è in u culditu cuminu è a verdura di coltu, è ancu a proteina. Inoltre, a carbina russa cuntene vitamini A, C, B1, B2, B6, PP, E, P, K, U, 16 tipi d'aminidià, glucose è acidu organico.

E in cunclusioni. Dopu avutu a lista di i principali vantaghji di Peking cabbage, deliberatamenti hà partutu u più gustoso nantu à a fine. Cù qualunque metudu di cunsirvazioni, cù u tempu, a quantità di vitamini hè rapidamente diminuenti. In u risultatu, quandu, in l'invernu, cunsumemu crauti, a quantità di vitamini in questu 50-70% di l'uriginali. In u stessu tempu, Peking cabbage pò priservà vitamini per tuttu l'inguernu. Induva hè l'insalata quì?

Perchè, se vulete suppurtà di a vostra dieta di l'inguernu cù un pruduttu faciule è utile, à qualchì volte una vitamina bomba, ùn fala micca di Peking cabbage.