Baby è TV

I scienzi sò pruvatu longu chì un zitellu è una TV ùn sò micca cumpatibili. A natura di u zitellu hè u cuntrariu di vedere TV, perchè u zitellu hè mobile, è a TV hè staticu. U zitellu face a fantasia, chì a TV silenziu, impone i so imagine. Tuttu chistu pò influenzallu a salute mentale, fisicu, suciale è espirituale di u zitellu.

I riccheursi di l'impattu annantu à u sviluppu di u corpu di l'emissioni televisiva sò cunsigliate per furnisce u zitellu cù una stanza separata per vede u televizienu, mentre à vede a TV ùn deve micca cumpare cù u tempu chì hè stata attribuita per a cumunicazione.

La maggiuranza di i psiculoghi, i educatori, i duttori recommande "communication" di un zitellu è i zitelli più antichi cù un televisor à certe, ma hè megliu piglià u zitellu per l'eserciti necessarii per a crianza è u sviluppu di una persona maturita: pò esse prughjetti di casa, ghjoculi, camini cumuni, leghje, canti , articuli (qualsiasi paleta accessibule di i casi grandi è petite di a creatività di i zitelli).

Radiation

Tutti i televuluti producenu a radiazione radiactiva, à quale u zitelli è i giovani più chjucchi sò più suscettibile, chì, anche senza sta radiazione, sò suscettibile à diversi tipi di malatie, per quessa i figlioli necessitanu d'essereali di a TV.

U psicologu di l'oghje, parlendu di a ricerca, cunfirmò chì a radiazione televisiva hè perercenu periculu à l'organu vivu - picculi pani, picculi fichi d'aquarium, rossi chì ùn sò micca solu di u televiziu, murite rapidamente. A peculiarità di u sonu chì vene da a TV, ancu influenza in u organismu vivu.

Influenza nantu à a visione

Duranti i primi 4 anni, u zitellu in cundine naturali corsi sviluppa a spaziariu spaziali è a visità visuale. À questa età, u zitellu ùn hà micca sviluppatu un motoru fine chì cuntene i musculari ochji è chì hè necessariu per scanning abbastanza di u campu di a visione.

A velocità di u radiu di l'ochju oghje hè disastru assai, in particulare quandu vene à un zitellu chì u so sistema visu hè solu esse furmatu.

Cumu l'esperimenti di i psiculoghi è i duttori anu dimustratu, l'ochju oghje sottoglie u focu di machina di staziunale, l'imagine fissate fissure mentre à vede i televisiò.

Chì succede à un zitillù piccatu chì ùn hè micca un anu pocu di età chì hè vicinu cù u televessu turnariu invece di vede? In questu casu, l'ochji di u zitellu vede cambiamenti cambiamenti rapidamente, l'ochji sintianu rapidamenti stancu, perchè ùn anu micca u tempu di percive è prucessa l'informazioni ricevuti. U zitellu ùn si pò esse in un locu, hè sempre in moquette, perchè ùn pudemu micca monitoratu constantemente quanti longhi di a TV hè. Dunque, a versioni di l'adulti chì si sò davanti à u televidente in un locu, i zitelli anu più emissioni.

Impact on the psyche

A psichje di u zitellu ponnu paragunate cù una fiore delicata, fragilosa è bella. A dimensione è u pesu di u core di u babbu hè di circa 25% di u cervu adulti. Quandu u zitellu svolge un annu, a massa è a dimensione di u so cervu hè uguali à u 50% di l'adultu, è u 75% di l'adultu hè digià in u 2u annu di a vita.

Dopu à u nàscita, duranti i primi misi di u zitellu, u mutore è l'area sensu di u mo cervu evoluzione rapidamente. È se à una primicida età u zitellu ùn facia assai attivu attivu, ci hè una pussibilità chì un ligame neurale ùn sò micca furmatu è u vuluntà di u moffutteru in stu casu si stà 25% à menu.

U munnu di a televisione d'ognuna offre un gran numaru di impresioni cusì imprudenti à a persona, si stabiliscenu in u subconsciousu, l'organu adultu è di u zitellu.

Oghji, telenovelas, canzoni populari, pelle di horror, series di TV di banditi, spezie di discussioni, i film di l'amore ùn sò micca ghjunghjenu i screni di TV. Se parlemu di l'adultu, puderia è puderà filtrà ciò chì succede, però u so subconscious hè svilicatu à l'influenza di i publichi, imaghjini di u cinema. À u zitellu, chì si prisenta nantu à una schernu di televisione allughjassi in u subconsciousu, perchè ùn ùn sapia micca di fà filtrà ciò chì succede.

Ùn hè cunsigliatu micca chì u so zitellu sona cù a TV accuminata.