Cumu ùn firmà sempre à pensà à a negatività?

Probabilmente, unu di qualcume tropezzu in a vita cù e persone chì constantemente si lamentanu di i so prublemi, dìssenu, ùn facia micca qualcosa, o, per contru, hà fattu ciò chì ùn anu micca è ùn sò micca sempre u vuluntà di cuntinuà cumunicà cù una tale persona. Hè una cosa quandu duvete sèntelu a quelle di un cullega à u travagliu è hè altru àutru à sente a so dulore da qualcosa chì ùn cunnosci micca à tutti, per esempiu, durante u restu. In u primu casu, sò furzatu, ancu, in u sicondu, ogni persona sana chì ùn hà micca devviamenti in a psyche, prova di vultà a cumunicazione nanzu. Cusì, ùn avete micca pensatu, perchè vo ùn vulete micca esse chjappu à e cajoli di l'altri?


Quit è i prublemi di altri abbineghjani sò di pocu interessu è in a maiò parte di casi si ci sò qualsiasi prublemi, ci anu bisognu à esse trattatu. A persona hè un ferruviatu di a so vita è se ci sò parechje questione, avete bisogna risolvi, perchè nimu serà aiutà à una persona più bella ca sè stessu. Sì avete cuntenendu sempre i scambii i vostri prublemi, u cumbattimentu à u fattu chì l'accumenza nurmale accadisci è eventualmente si ghjera culpandutu in a forma di malatie.

Sì ùn vogliu micca trattatu issa prevene per e malatie futuri, per esempiu, finiscinu in situ insolvente è solu solu. Per disperse di u malassettu in u vostru, quandu ùn solu per risolviri a mala causa di l'incomforta, pudete solu esse pronta, siddu hè un novu, stranore o semplice parechje. Stu mètudu (ùn hè efficau) di u sughjurtimentu timpurali di malu disperimentu spirituvi hè benifastu solu à l'individuu, ma u prublema resta un prublema, mentri a persona à quale avete a ricivutu a so averebbe in ogni casu anu una parolla chì voi chì serà sempre creatu, micca.

A dissegatizza cù sè stessu è cù a vita pò causà una persona chì ùn averebbe averebviu u fattu, principia à spoiling a vita per elli è l'altri, è u tempu chì pudaria esse passati à rimbursà un problema particulari torna a perdita. Se vede chì u persone cù quale hà dicisu chì si parlava, prova di sminisce a conversazione è hà una persona affissante, affinchè vo avete fattu quarchi cosa in male è issa hè a pregunta per voi valuta per fà una conversazione à tutti.

Di sicuru, ci pò esse tanti ragiuni per a persona insatisfiede, ma unu ùn deveria micca esse stessi è constantemente parlà di i so piacere, perchè una persona nurmale persevera chì stà à sente a pietà cumenzarà a sultrurà, è in generale perchè interesse è eventualmente intenta evitari di parlà cum'è tali per qualchì motta. A genti piace à sente infurmazione positiva più, è ùn hè mancu un appiccicatu, ma u fattu chì quandu si senti à l'informazione positiva, ancu u cambiamentu l'improvesu, è hè nicer per cumunicà cù una persona chì hè positivamente posittiva ca cun un scorcher.

A fine, certi persone si trattanu di calmu si parlu di parlà u prublema, ma solu di risolvari, mentri àutri, in cuntrariu, attenu e si purgavanu, averemu chì ei cunvucazioni sò disposti per nulla, sò solu un effettu calmanti è micca più, cusì "parlante un problema" ùn hè micca un metudu di risolve è ùn hè micca veru.

Cusì, cumu truvate a vostra manera di risolve i momenti prublemi in a vita?

Alas, ma ùn ci hè micca una opere universale, perchè ogni casu hè ndividuale, ma ci hè un algoritmu interessante di l'azzioni, à sente à quale, pudete furnisce più propiu à l'uggettu.

U primu chì hà bisognu à fà hè di cumpone per voi stessu in mente o scrivere nantu à u pezzu di carta diversi manere di risolve a situazione penosa.

Dopu, decide nantu à u tempu (massimu è minimu) chì pensate chì andaraghju per risolviri a situazione, cumu dicenu, difinitu u tempu, veramente, pruvate d'osservà.
Se ùn pudete micca resolvi u prublema, pruvate truvà più manere di risolve, se hè solu per via di a mezza camina, da questu hè u risultatu, pruvate, ma siddu si trovanu tutto per voi è ricivete una risposta negativa o positiva, pudete esse a calma, Ci hè un risultatu.

Allora, u vostru prublema hà in u passatu chì volta in u passatu in energia energèticu u tempu è a salute à pensà di questu generale: "ciò chì avete succorsu si ..." è cusì. Hè necessariu di firmà, perchè l'intiressi ùn porta à nunda, a storia hè digià in u passatu, duvite pinsà di u futuru è l'attu. Pigliate u travagliu fisicu, vi distraeranu, è portanu i so risultati, bè, à a fine, bastava.

Scuprite à vedene da l'esterno, hà sviluppatu un altu livellu di autore-cuntrollu, perchè solu in stu casu avete esce in l'passatu è pensendu à u negativu. L 'energia di vita ùn deveria micca esse spusata annantu à pensà à ciò chì succidisce se, hè assai destruzzione. Avete bisognu à u pusitivu, anche si u negativu ùn sia fora di a testa, truvà qualcosa bè per intornu è fate u centru di i vostri pinsamenti. Per ùn esse infurzatu da l'internu, sintonia in pensamentu pusitivu, perchè avete bisognu à l'instincte di l'autoreervazione. U statu internu di una persona dependa solu nantu à questu, per chì avete bisognu di cuncentrazione in u pusitivu.

Avete à ghjustificà à u pusitivu, ben, chì si i ghjente cun un attaccanu negativu? Sì, ci sò situazione chì u negativu ùn sia micca scappatu, ma se à apprendre à sviluppà un stilettu persicu (si ùn hè micca sviluppatu da a zitella), pudete minimizà a negativa chì vene da parlà cun ellu.

E persone chì pensanu à u malu sò sempri stati è seranu, hè un tipu daveru è si tratta cun tranquillamente (se, sicuru, ci hè abbastanza forza per eseguisce sempre à qualcosa negativa) è dete ne vanu tutti l'aricchi. Pensate positivamenti, bisognu di travaglià dura è dura nantu à sè stessu emozale è fisicu, è spessu la mandibula rilessante.

L'infurmazione negativa hè tutale inutile, hè distruttiva è distruttiva, cusì avete bisognu à fà passà per voi. Se ùn pudete scopre à u vostru interlocutore in mente, limite u tempu è l'oppurtunità di cumunicà cù quessa, è fintantu sutilmente chì sì più interessatu in altri temi per a cunversazione.

Furtificà à l'interlocutore un pensamentu nantu à un nivellu astrattu, chì i pinsamenti malamenti sò riflettuti in a vita verita è sò a causa di fallimentu. Se vulete aiutà l'interlocutore, suggerisce parechji solu suluzioni à a so situazione è se ignora i vostri cunsiglii, solu traduce a cunversazione à altru temu, postu chì hè chjaru chì a persona ùn hè interessata di risolviri u prublema, ma solu voli di fà marchjà è cusì calma à u stessu; sapemu chì ei cunversazione ùn portanu micca à nunda.

Cusì, ti dugnu cunuzzioni per esse di pensà à e negativu chì avete bisognu: U travagliu regula nantu à sè stessu, mentre chì prova di cuncentra solu quantità in u negativu, pensate à u bonu.
À situazione negativa in a vostra vita, ùn avete micca particularmente centru l'attinzioni è pruvate scurdà tutte sse cose rapidamente, cum'ellu cumpariscenu claramente chì pensendu à u negativu, puderete danisce u vostru corpu. L'attitudine pusitiva di a vita hè un cumpagnu integrale per un modu di stilacciu attivu. Se ci hè un prublema, avete bisognu è chjaru d'avè l'accunsentutu cum'è cusì è entendre, pianu un pianu d'accionu per a so eliminazione, principia a so implementazione, senza chì scurdate di passà almenu 2 ore à ghjornu in l'aire frescu, è ancu intruducendu in a vostra rutina ghjurnata , cuminciate à ginàstica o qualsiasi altre eserciziu fisicu. Pruvate per limità di u cuntenutu di u negativu è in ogni casu ùn la pigghiò u core.
In quantu à i persone chì si pensanu in modu negativu, voi circundà tutti, avete d'accettà a so esistenza, capiscenu chì a maiuranza di elli ùn fate micca nudda per migliurà u so statu emotiu è psicologicu, perchè hè un travagliu duro. I preferanu di discussione di prublemi, ma ùn solu micca. Avete in cumunicazione cù questi persone bisognu di qualchì modu per pruvà à a conversazione in un canali pusitivi o ancu cambiassi radicamenti u tema di a dialogula. Ùn ritorali micca i so cummenti negativi è pruvate micca di piglià tuttu l'infurmazioni à u core, ma ùn devi assai curazioni. Pudete offre a vostra propia suluzione à u prublema di l'interlocutore di u muvimentu negativu, mentre chì l'usu di l'estrazione è di u distaccu, questu hè, per esempiu, u vostru amicu hà avutu un problema tali è ellu hà sceltu in a seguente manera, ma si ùn ùn sia micca listessa a vostra opinion, abandone i so tentatori d'aiutà è solu Traduce a cunversazione à altru tema. L'energia negativa chì venenu da l'interlocutore, in ogni casu, ùn hè micca utili à voi è emozioni negativi pò esse a causa di e malatie, perchè pruvate à guardà da u negativu di l'esternu, è pruvate micca di pensà à questu stessu.