Beneficii per u corpu di scarpite

Quandu vulete piglià i vostri scarpi è camminare micca di pezza in a rocca di a mattina o longu à a spiaggia di a costa, picculi culi. Sè pussibuli, ùn duverte micca u piacè, perchè hè ancu assai utile! Tali massaggi di u pede aghjusta à migliurà benessere, acquistà forza è sopra à e tanti malatii. Quantu ciò chì benefizii pè u corpu di camminare cù i piani ponu, leghjite sottu.

Massaggio per tuttu u corpu

Ci hè assai pezzi biologichi attivi nantu à u pede, chì ogni ghjornu hè cunnessu cù un urganu specificu. U travagliu nantu à elli, pudete migliurà u travagliu di u corpu tutale. Per quessa, quandu avemu camminatu unnaturale, un tipu di massaggio si mette, in u quale u prufittu per l'organizmu hè cunclusu. In u risultatu, a cuminzazioni di circulazioni sanguinosa, a cundizione di a pelle è i veturi (cumprendi u cervu) a migliurà. Ci hè un benefitu per i nostri cani fatta. Dopu tuttu, quandu caminavanu a pieve di pezza, tramindui l'arcu di u pede. In u prucessu, tutte l'osci, i musculi, i juncelli, ancu i più divinguti, chì generalmente sò immobiliati da u calzate strittu sò involved. Hè per quessa hè tantu utile di u tempu à u tempu à parte cù i scarpi! Se ùn avete micca pruvatu, hè cusì u tempu.

Attenzione! Ùn hè bisognu di caminari in piani da quelli chì soffrenu di u reumatismu di i gulesi, di gout, di malatie cronica di u sistema genitourinariu. Tali pazienti anu bisognu di l'ipotermia.

A Terra hà megliu l'energia

Per migliurà a energia, è da a so salute, hè assai uttellu per camandari pisi nuddu in terra. Sicondu i medichi orientali, i benefizii di caminari cù i piani ponu poni senzamente enormi. In questu, avemu datu i culleghji negativu di a terra, è, in turn, "carichi" ci anu una energia utili. I scientisti anu truvatu una spiegazione per "miraculi". U fattu hè chì l'omu modernu accumule l'electricità statale insurità. Tucculà a terra cù i pene nudi, si distrugge di sti càrretti. Questu hè duvuta à l'influenza di u campu magneticu da a terra nantu à tutti i cosevuli.

I prudutti dispunìbuli ponu vede chì l'energia umana principia à migliurà circa 40 minuti da u principiu di u cuntattu cù a terra. Perchè, in una casa di paese in tempi caldi, hè più spessu per piglià i vostri pisci mentre travaglia in u giardinu o l'ortu.

Camminare, acqua

Queste prutezioni longu pò rinfurzarà u corpu è reemplacevule cù assai medicazione. Ogni sapi chì l'acqua sempre calma, sullofonu di u travagliu. Quandu avemu cumbattu in l'acqua cù poni nudi, i pulmoni è l'intestinu cumincianu à travaglià megliu. Questu modu pudete derroche di ancu maloforte è flatulenza. Queste prucessi pò esse rializatu direttamente in casa.

In u bagnu duvete per vede l'acqua fridda à u nivellu di u nivellu è andà in l'acqua. Duration: 1 minutu per ghjornu per principianti, da 5-6 minuti. Dopu u bagnu, bisognu à calà i vostri pezzi, cù fugliate rigurosu cù una sicura seca è dura. À u tempu, u livellu di l'acqua era risuscitatu à i vignaghjoli è i ghjinochji, è l'acqua diventerà più freti.

Turchi e pietre

Un ingaghjatore eccettu per i peri - una crescita di u fiume o di u mari. A prucedura l'aiutà cù i pedi ferrie è altre malatie di i malati, è anème. Se tu portate u guivucci di casa, pudete curalli in u vostru stessu bagnu.

Pone a pebbles in un bacinu, fremienti cù acqua fridda (pudete aghjunghje un pocu vinegar) è passa da u pede à u pedestre. A durazione di u prucedimentu: da 3 à 15 minuti per quelli chì sò sbildeci o malati, 30 minuti - per quelli chì sò assolutament salutati. Attenzione! Hè impurtante chì e petre sò mullati in tutta a prucedura.

Guariscenza curativa

I nostri babbi cose chì a rugiada chì cascà à a fini di lugliu o l'iniziu d'aostu era a più curativi. Caminannu nufinu nantu à a rocca ùn sò micca ghjuvatu, rinfurzà u corpu tutale, ma dinò l'aiuta à curà e malatie. Questi caminari in furmazione di i navi, tone i musculi. E gattive azzurri dà a vitalità, nutese u corpu cù suminati minerali, tornanu i ghjovani. Allura chì ùn pruvate a maraviglia soprappu di u rugiada di u estiu?

Prima di a matina, vai in u campu è cammindu nufurninu nantu à a cresia di guazza. Prima aspittà, tira i musculi. Allora pigliate u tempu, saltu. Accuminciassi cù 1-2 minuti è portanu pocu à u tempu di passe à 45 minuti. Ùn avete micca a limpinga u to pede. Pirmettenu di secchi, posanu nantu à i metcaldi di cuttuni è immediatamente pigliate un postu.