Erculi cumpiuti da e donne in u travagliu

Quandu ricerete per u travagliu, l'omi è a donne pò avè i stessi posti iniziali. Hè una educazione ugguali, l'esperienza di travagliu, i ligami è a so capacità, e femine sò spessu avanti è avvistu promossi. In ogni casu, spessu spessu chì una donna hè stata annantu à un nivellu di carriera è ùn si move micca per risultati significati. Questu hè perchè ci sò solu errore femine in u travagliu, chì ancu impediscenu di piglià un postu veramente altu in a cumpagnia.

1. Emozionalità excessiva
L'abilità di sentinu è agisce à percepinu tuttu ciò chì passa hè stanu in e femine. Hè una capacità bisogna chì aiuta à sensibilà u spettru sanu di emozioni chì a vita ci duna. Ma à u travagliu, l'emotionitati eccessiva ùn hè micca una qualità chì aiutava à una donna per fà una carrera. Questu ritrattu di carattericu spessu risultatu in relazioni cù a gestione o i culleghi chì anu da u largu di l'affari, chì tocca a reputazione è impedisce u focu in u travagliu. A volte l'incapacità di cunfurmà l'emozioni faci in una causa di disputa. Una persona emuzionale hè più faciule per manipule u spessu utilizata da i competitors.
Se una donna vole esse successu in u campu di prufessiunale, hà bisognu à piglià un esempiu da l'omi, chì significheghja l'apprincipiu di cuntrullà à l'urighjina è ùn tira micca e so emozioni in u mumentu incorreu.

2. U scantu di a soledad
Ùn hè micca sicretu chì ci hè un stereotipu: una donna riescita sò spessu sola è infausta in a so vita persunale. Ci hè una parolla chì l'omi anu teme di e donne forti, successi è intellettuale. Parechji ditimi talentu chì puderanu avè alcuni quarchi cosa in i so carriera sò dissiccati da stu mitu. Di sicuru a vita persunale hè assai impurtante. Hè difficiule per ellu entre una famiglia o una carriera, ma vale averisce d'esse chjamata?

Quelli chì facenu a carriera, sò capaci di cunghjuntà è travagliu, è famiglie senza danni à elli è l'amare. I capricci di a donna, cunsigliate per esse micca, per ùn perdiri l'encanto è a femminile, ancu s'ellu occupanu una postura alta.

3. U scantu di u cunflittu
I sbagghi di a donna per u travagliu pò esse sfarenti, ma hè più frequentu chì e donne à u travagliu, cum'è à a famiglia, pruvate salvà u mondu a ogni uperazione. A donna voli esse bona per ognunu, per esse da u cunflittu è danu perde a so vita.

U scopu di successu in ogni sfera di vita prupona l'esistenza di a cuncurrenza. È per esse in bè relazioni sinceri cù quelli chì facenu cuntentu u vostru postu, hè casi impossible. Sì una donna voli mantene boni relazioni in un squadra à ogni costu, hà da sacrificà una carriera. Questu hè diventatu un scadru di u successu. Per ciò chì ùn sò micca usati com'è stepping stone pè ottene l'averebbi, averebbe bisognu di pudè esse "non" è agisce cuncepitu per u vostru propiu prufittu, è micca per u bonu cumuni. E donne avemu bisognu di ricordu chì ùn serebbe tuttu bellu, ùn importa ciò chì pruvate.

4. U scopu di esse indispensabile
I donne spessu assumanu un trattu assai grande - si tratta di i so parenti, i zitelli, guidanu una casa, impone in elli, travagliu. L'abitudine di cunghjuntà parechji attività difficuli hè riflessa in u travagliu. E donne tendenu di ricunquistà più di quessa pò pagà. Allora, e donne più frequentanu accunsenu à u travagliu supplementu, aiuta un collegiale, cambià un impiegatu è cusì. Per via di u risultatu, vera chì una donna passa un esforzzu nantu à travagliu extra, u risultatu di quale ùn inveria micca a so vita in ogni modu. Saria più sensu di fà menu, ma megliu. Hè assai facilmente cunquistà un altru piacè di u successu.

5. Passività
Malgradu u fattu chì e donne in u nostru paese anu uguali di dritti cù l'omini per un longu tempu, l'esicuzzioni di u patriarcatatu ancora ci sò. I sbagghi di a donna à u travagliu, soprattuttu in a squadra di l'omi, sò spessu associati cù a passività di e donne. Sì una donna hà l'abilità o ancu u talentu, ma micca abbastanza ambizioni, passanu subconsciousemente a regula di u guvernu à un omu. Una donna chì ùn hà micca da riesce per u cuncepimentu di un novu prughjettu, assume a responsabilità, piglià l'iniziativu. Ellu scurà silenciu i so funzioni è dà à l'altru l'oppurtunità di pruvucallu.

Per ùn avè esse cunsideratu indecisivu è incapaci à resistà in situazioni difficili, unu deve chjaramente a ghjustificazione di i scopi è i desirsi. Se vulete esse indipindenti è riescite, avete bisognu di amparà à ottene i vostri miri. E esse passiu hè difficiule per piglià quellu pezzu di pie chì avete bisognu.

6. Debilità
Una donna forte ùn hè più una cosa chì vene da u marcatu cunvenzu. Ma, però, una donna sempre hè sempre una donna, ùn importa ciò chì e cundizzioni. A un certu puntu una donna manifesta a so essenza, chì spessu ùn ci piace micca da u patronu. I donne sò raramente capaci di cuntrollu ùn solu e so emozioni, ma ancu l'instinti. Sò subisciamenti i so cumpagni, si sò solu in a so vita persunale, perchè sò spessu i iniziaturi di relazioni stretti cù i culleghi. Inoltre, e femine in tuttu setti vuluntà di avè una famiglia è zitelli. Arcuni impiigati si puderanu visitarà u decretu duie volte per 5 o ancu menu anni, chì ùn sò micca sempre sodisfaise à l'employer.

Se vulete ottene un successu seriu in u travagliu, avete da piglià cuncepiente l'interessi di l'impiegatori. Amparate à prugettu di a vostra vita persunale per ùn avè micca interferiscenu cù u travagliu è mentre ùn era micca successu, pudete. Solu bisognu di decisu nantu à e prublemi - sè vo vulete promozioni o quarchi cosa.

Pudete bisognu. chì i sbagli di i femine in u travagliu sò più serii chì l'omi, ma questu hè micca cusì. Omi, per regula, porta a grande responsabilità è sò sbagliati, forsi menu spessu, ma in una manera grande. In ogni casu, i patroni credi chì i sviluppi seria in u travagliu di a carriera di e donne sò spessu impossibili, precisamente perchì a maiò parte di stufa in i stessi locu. Sì ùn vogliu esse unu di quelli chì sò sempre sempre in a pusizione di un spécialista di qualità è di scenu, sè ùn avete bastanti ambizioni è abilità, apprendene da i sbagli di l'altri è ùn fate micca i sbagliati chì ponu esse evitati.