Amori Rispondi - cumu di scaricamentu?


Quale hè in amore, sapendu - u sensu hè inesessuali. Tali volu di l'ànima, una giogaria senza prufessiunale, ùn pò esse espertu in qualchì altru statu. Perchè hè cusì faciule per determinar si amate o micca. Ma chì cambia è cumu, se u vostru amore ùn hè mutualmente?

Oh, assai hè cambiatu! In particulare quandu ovenu diventa evente. In quantu l'opportunità resta per creà l'illusione di reciprochita è vive l'alzà per culpa, un pò ancu sentinu d'una manera cuntenta. Ma cumu esse, quandu tutti i signali sopra i "è" sò stati posti, è ùn ci hè micca dubbitu, senza aspirazione? Cumu per surveghjà sta pesadilla, cumu per surviglià? Comu liberà di i ricordi è di l'angustia è di u dulore, affinchendu u core?

Pocu persone anu crede, ma ùn ci hè una ricetta preparata. Hè cunnisciutu assai tempu, hè simplice è cumplicatu à u stessu tempu. Hè sempru, perchè hè tuttu di ciò chì deveru bisognu à fà. È hè difficiule perchè hè assai difficiuli di superà vi. In fatti, a quistione, se fete formule - ùn hè micca riffita l'amore: cumu per liberà? Hè incorrettu. Sì, l'amore diventate, ma ùn avete micca liberatu da questu. Hè megliu per liberà l'attitudine incorreusa versu a so.

Prima di tuttu, chì ghjè l'amore? L'statu di l'ànima, carattarizatu da un sensu di felicità è di gioia. Allora perchè liberà? Ci hè quellu chì ùn vole micca happy? Per una certa raggiuni, ùn hè micca solu quellu chì si ponta sta dumanda. Se l'amore ùn hè ripetitu, rittitilu immediatamente cum'è "untu poveru". E questu hè chì l'amore per ellu viaghji è sopra à tuttu u vostru modu. È cusì chì ùn ferma micca innustatu l'assurdu evidentu di a frasa - se l'amore hè felicità, cumu pò esse felice sia infeliz?

Infatti, un omu infatte ùn hè micca successu. Ci hè solu una interpretazione incorrechata di u cumpurtamentu di l'amanti o amatori, chì implica un sentimentu mutuale. Tutte l'esperanza, e so aspettazione è un mudellu di un futuru cuntenutu sò alluntanati da esse ligatu cù questu, senza permettenu alcuna altre possibili. Ma in fattu hè una persona altra, cù i sentimenti, l'ostilità è simpatia. È se u so core ùn hè micca pertendu per voi, chì hè a so tortu? Ciò chì hà custruitu u casteddu in a sabbia? In u fattu chì sì sempre in amore, anche in amore, è ùn sò micca pronti à piglià "nè" in risposta?

Pensate à quessa, sì veramente u "partitu aggrescutu", chì solu resta chì avete averari bisognu per sè stessu? Chì hà cambiatu da fattu chì avete sappiutu a verità - u vostru amour hè destinatu à esse unividu? Avete cuminciatu à amà?

Believe me, sincerely loving people ùn necessitanu micca qualcosa. Sapinu perfettamente a verità simplice à genius - in amore u principale ùn hè micca riceve, ma per dà. Hè per quessa hè veramente assai faciule per esse felice: l'amori è ùn aspetta micca nunda in ritorno. Dopu tuttu, u sensu di l'amore dispunibile à e persone hè una grande felicità.

Avete malatu per via di l'amore rettu? Pruvate d'imaginate per un mumentu chì l'ughjettu di a to adorazione hà dettu à spingenu sempre. Chì duvete sienti mentre doing this? Sì ùn ci hè nudda o sullivazione, in seguita, a clinica, cumu dicenu, hè chjara - ùn avete micca piace, perchè tuttu chistu passassi pronti com'è un corpu in bocca. E si u coru hà fattu entre u friddu, se u pensamentu "non, solu micca questu!" Hè natu, pudete felicità di sè stessu - u vostru amore hè vera, forte è prufonda. E, assai prubabilmente, avete da capì subbitu ancu chì, per a felicità, avete bisognu di sapè chì u vostru amatu hè in qualchì parte da quì nantu à stu pianeta. Ellu hè vivo, sanu, felice, è ancu s'ellu feste felicità ùn avete micca datu. A cosa principal hè chì avete un amore chì nimu pò ripruvià.

Sè ochjate à tutte sse da questa situazione, vi scontru cù ciò chì avete intesu, puderà retour à equilibru prestu prestu è vultà à u mondu di l'aligria è a felicità. In fatti, quelli chì si sò in depressione o à prupietà per sè un suicidiu per l'affari nè rispettu, pruvate di disperse di u soffrenu - in fattu, solu persona débili è egoisti. A so felicità propria per elli hè più impurtante ch'è l'amore, più impurtante ch'è a felicità di una persona estimata.

Ma ùn sì micca cusì? Sapete issa ricetta per una felicità inescubile - hè simplice è comprobata durante seculi. E avete bisognu di avè un pocu per aiutu à apre e cose in sincerità, senza cura, invece di ciò chì succede à veda è s'ellu ci hè nunda in tuttu. È questu hè u modu più sèmplice è più efficau di ridivà di l'amore risicu, chì hè solu un modu di felicità.