10 regule di una sposa novu

Per una certa raggiuni in u nostru paese hè cunsideratu chì essere ama di a casa ùn hè micca un travagliu, quandu in u restu di u mondu ùn hè micca cusì. Per esempiu, pigliate u stessu Montenegro, un paisanu chì pareva in u map menu di quattru anni fà, induve una donna, si ella hè ingaghjata in casa è i zitelli, travaglia. Sì, hè una donna di casa, ma nimu li diceranu chì ella hè un travagliatu o assicuta in u collu di u maritu. Hà ellu stessu u so cumpagnu è e responsabbilità, ancu un statu chì paghe una pensione per un travagliu in casa. Ma ancu in una professione com'è una donna di casa, ci sò 10 reguli di una sposa novu, chì hà facilmente facilmente a so vita. Dopu tuttu, nessuna donna ùn deve esse trasfurmata da una dea bella è chjusa in una tia scurdata in curlers.

Cusì, caru amatori, ùn si scurdanu di e 10 reguli:

Rule number 1 beginner maturo francese.

Apparenza - "Be beautiful! "

Avemu usatu per avè travagliatu in l'ufficiu cù tatu, pittatu, bè ... Allora chì cambiani a casa? Qualchissimu vede? E voi stessu? U maritu? Hè bonu di cammarà tuttu u ghjornu in un vestitu, senza lavoru è unchempt? Hè assai piacevule quandu si puderebbe un vestitu sportiu cun piacè è ghjoculi cù una camiseta. Sò assai megliu per fà i facenzi di a casa, in particulare in questa forma, andarè versu bellu ghjente si invitati sò invitati inaspittati o amichi di u to figliolu.

Regola 2.

Time - "Pianu, pianu è pianu novu! "

Comu u tempu per u travagliu, è per u travagliu. Ùn ùn mette u dumiculu di u tempu chì cunsumava u tempu per dumane, u ghjornu dopu da dumani, u sabbatu è di u ghjornu. Dopu tuttu, dumane avete avutri preoccupiesi, cumpresi inespettati, è chì avete micca avutu u tempu di fà oghje hà bisognu di dumane. In u risultatu, torna, muri è scurdate qualcosa impurtante. Allora accustà à l'abitudine di scrivite e cose "per oggi" è quantu tempu dure per esse gastru.

Regola 3.

Cucine - "Ùn àbbia paura di pruvà! "

Pruvate diversificà a menzione. Prughjettanu i libri di cookie di maestà, preparanu pieni novi, spirimintassi è scrive vostre propria ricetta per insalata, zuppa o desserta. Ùn hè solu interessanti, ma ancu utili per a famiglia sana. Ùn pudete micca vive in macaroni è ova di u ghjornu à ghjornu? !!

Regulu 4.

L'autogovernu - "Pigliate u vostru tempu! "

Ùn impastanu tuttu u tempu solu in casa sola cun un fogbu è un mop. Cusì ùn hè micca stata longa è fughja. Cuntenevi cun noi. Applika per un cursu di lingua straniera o di ballu. Hè bisogna interessante di parlà cun voi, è per ùn esse tortu, à sente per a centesta ora di u vostru amicu Dasha.

Assicuratevi di parlà à i vostri amichi una volta per a settimana è diventate cun visite à u salone di bellezza. In Francia, per esempiu, ogni donna rinunzata riceve un surcharge "per una perrugliu".

Regola 5.

Aglabbia - "Cumu fate? "

Ùn lasciate ciò chì avete favuritu di prima di diventà una maturita. Vulete leghje? Leghje! Vulete ammaistrà u so interinu? Learn! Sò dinò di fà ghjocà? Perchè ùn hè micca? Dopu tuttu, si i visitanti sò voi è dumandà: "chì vulete fà? Sitimu in casa cù i zitelli? "Puderete esse assai disprezzante perchè sta pregunta ùn hà nunda à risponde. È cusì, devi esse chì ùn site micca solu fà casa è zitelli, ma ancu studii di maestru nantu à u mischinu di ikebana è di u paisaghju.

Regola 6.

U figliolu - "Engate in u so sviluppu! "

Pigliate i zitelli à i tazze, à i corsi, à a piscina. Guarda u so prugressu in a scola. Tuttu ciò chì dùnanu u vostru nimu issa, serà utile à ellu in l'avvene. Ancu s'ellu ùn hè micca diventatu un gran musicista in a classa di piano, capisce a musica. O pittura. O sport.

Regola 7.

Forma fisica - "Attenti à a figura! "

Quellu chì ùn vulete micca esse, ma si stabiliscia in casa, certamenti averebbe guadagnà parechje sterile. A risposta hè simplice - à u travagliu ùn avete micca sempre u tempu d'avè un muzzicuru, è in casa tù avete a to manu ùn solu una cucina cù un frettu, ma una cucina cù un frigorfice alimentariu. Ci hè parechje solu solu - una dieta micca stretta, un gimeneru o caminu. Ricurdativi, u muvimentu hè a vita.

Regola 8.

Fatigue - "Ùn a lamentau! "

In ogni casu, nimu cumprendarà cumu si pò assicurà à a casa è si stanu stancu. È ùn importa micca ciò chì fate, fate, sguassate è più nantu à a lista di casi. Un omu ùn capisce micca chì i travaglii hè cusì duru cum'è qualsiasi altru. I vostri rendi ùn sò solu guidà un scandalu, ma avete bisognu?

Regola 9.

Attenti - "Scopri à sente! "

Ùn hè micca sicretu chì una di e qualità più impurtante hè a capacità di sèntelu. E l'omi pò volte solu di parlà, esprimianu a so dissimulazione, parlanu di u passatu ghjornu, vede in i vostri ochji cunnuscenza è sustegnu. Ùn hè micca difficiule è ùn deve micca bisognu di superabbule.

Regola 10.

Monotonia - "Ùn avete abituutu! "

Bored? Monotunu è triste? Questu ùn hè micca piazzatu da qualcunu, spiciarmenti l'omi. Dunque, portanu in a vostra vita è a so diversità in una varietà forme. Avete bisogna à pudè prisentà davanti à u maritu è ​​in a forma di una ragagna attenta, è un cumpagnante intelligente, è una fiera di mistress è una piccola ingenu.

Dopu sti normi semprici, puderà fà sapè fà chì qualchissia chì una donna di casa ùn hè micca solu una donna chì facianu nunda, ma una donna ideale, un cumpagnante interessanti, un amicu fidelicu è dedicatu. Ricurdativi di i 10 reguli di l'ama di casanu è seguite in bona forma!