Etiquette di parlà - règuli di cumunicazione educosa

Per ogni persona hè vitale per sapè cusì boni. A norma di cumpurtamentu vole esse una manifestazione di u bon tonu. Una persona culturale hà bisognu di e regule di l'etiquette è i observe. Ability to submit yourself, cum'è per fà una bona impresione, vi darà l'uppurtunità di assicurà a fiducia è si senti còmode in tutte a sucità.
Qual hè l'etiquette discursa? Etiquette di parlà - e règule di cumunicazione educata è di parlà. A capacità di maestru etichetta di parlà aiuta à ottene credibilità, cunfidenza è rispettu per ellu stessu. L'infurmazione cuntenutiva di l'etiquette discrizzioni in a cummunità cummunita aghju una impressioni positiva à l'associati è i clienti nantu à l'urganizazione, accumpagnatu una reputazione positiva.

Salutu.

À una reunione, hè necessariu di saludarà micca solu cù quellu chì sapete, ma ancu cun quellu chì ùn cunnosci micca, se hè necessariu d'indirizzu à questa persona cù qualsiasi dumanda o una quistione. Certi règuli di cumunicazione è e norme di l'etiquette ùn sò micca solu in rispettu à e forme di saluti, ma ancu à i cundizzioni in u quale hè più spediente di utilizà questu o questa forma.

Ogì benissimu prima:

Sutta i stessi cundizioni, i primi saluti di una persona più educada.

Una donna chì intrada in l'abitazione cù i ghjente chì avà digià stati accolta, duverà esse salute da quelli esordi, senza aspirazione à l'omi per salute. Intantu, l'omi ùn deve micca aspittà per una donna per salùtti è salutanu. Saria megliu se l'omi saranu stati altri è meetu.

Se una persona intrì in l'abitazione induve invitati sò invitati invitatu da l'albergu, vo devi salute à tutti l'invadie cù a so volta o cun quellu di quelli presentanu individually. Avvicinendu a tavola, una persona hà devenu salute à quelli esordi è da novu salute ognunu di i vicini nantu à a tavula, chì s'assettanu in u so locu. In questu casu, in u primu casu, è in u sicondu, ùn hè micca necessariu dà una mano.

Siquìa cun una dama, cum'è cù un postu anzianu o età, un omu sént entre duverevule. S'ellu ricevi à parolle chì passanu cù quale ùn anu micca da parlà, un omu ùn pò esse risurriche, ma solu fà.

In accusazioni formali, prima saludarà l'ostinenza o anziani, da seguitori, primi l'anziani, à u ghjovanu; dopu - i vechji, è solu dopu u restu di i invitati. U postu è l'anzianu hè dettu di manu cù tutti i ghjente invitati in a so casa.

Se ci sò parechji sposi in a receptione, e donne salutanu l'altri prima, è l'omi salutanu, è l'omi salutanu l'altri.

Una donna chì và à a cumpagnia di un omu prima vene una donna chì cammina o stà sola. Se si stanu cun omu è u vostru cumpagnu salutanu una persona chì ùn cunnosci micca, vi tocca à salute da ellu. Se si avete truvatu un amicu in cumpagnia di un stranieri, vi puderete salute da elli. Hè necessariu puru salutà tutti in u gruppu chì site adattatu.

Presentazione.

Ci hè una quantità di règule di cumunicazione educosa, chì devenu seguità quandu accetta acquisto è presentazione. Un omu, ùn importa ciò chì età è postu, hè sempre u primu à appare à una donna. I donne anziana (è ancu a pusizioni ufficiale) anu da esse introduttu à e donne più chjucu, una persona familiar - menu familiar (basta ch'elli sò di u stessu sexu è età). Se dui persone anu u stessu postu, u più ghjovanu deve esse presentatu à l'anzianu, u supranieru à u superiore, se a persona hè una, è hè presentatu à a coppia o à u gruppu tutale, à a sucità, a donna hà ancu esse u prima rapprisentata à a coppia. In questu casu, avete bisognu di nome di u nome di a persona chì hè rapprisentata. Ùn pudete micca fà vene u ghjovanu à l'altri è dì: "Concernate". Ùn hè curtore per oblige à e persone di chjamà.

Se un omu si si trova mentre ch'ellu hè prisentatu, ellu deve firmà. A donna ùn hè micca obligatu di cullà, solu per quelli momentu chì hè rapprisintatu da a donna più antica (o pusizioni). Dopu à a persona di ghjente cumu scambià i saluti o, più prussientialu, rigalu. U primu per attruisce questu quellu chì si prisentanu. Servite un paru di dite o i so cunsiglii invece di a manu impolita. Sì una donna o una persona maiò in a classificazione o età ùn ùn dà una mano, avete bisognu à pruduce gialla.

Dà una conversazione.

U tonu di a cunversazione si deve esse naturali, cuntinui è lisu, ma in nisun casu, meticulosu è ghjucatu, significa chì avete bisognu à sapè, ma micca pedanticu, animale, ma ùn deve micca falla, ùn deve esse educatu, ma ùn pò micca esaggerari .

In "società alta" l'etichetta di cumunicazione permette di parlà di tuttu, ma ùn pò micca imbastitu in tuttu. Quandu parlava, ogni tipu di disputi seriati anu sguassatu, sopratuttu cun cunvene da a religione è a pulitica.

Una cundizione ugu necessariu per una persona prumessa è educada hè a capacità di sèntelu. Se vi puderete sente cun vigore à a storia senza nisciu u cuntaturi, puderà esse rializatu u vostru interessu in u locu cù quistione, cum'è: "E chì successe? "," Hè incredibile! Cumu puderà accade? "E" cumu si facisti per riguardu? "Dunque sera piacevule per ogni persona per parlerà cun voi.

Ùn pruvate di suppressione u vostru interlucutore cù erudizione. Qualchissia ùn vole à sentu stupidu chì u restu. Ma si ùn cunnosci micca qualcosa, ùn esitò micca à parlà. A maiò parte di a gente li piace di qualcosa chì i so interlucutori ùn cunnosci micca.

In una sucità ùn pudete micca cumprà micca à parlà di sè stessu finu à questu hè spicciamente dumandatu à fà. Ma ancu in questa situazione, ci vole à esse modestu, ùn stimate micca i vostri capaci.

Ùn ci vole micca parlà à una distanza grande, questu atteghja l'attinzioni di e persone chì vi dumanda, ma ùn deve micca parlatu "vicinu".