Chiddi chì esercitanu deve esse fattu per strette e nucali è a stampa

Chì puderia esse più charming ca un panicu di a donna bonita? È ùn hè micca necessariu chì pudete vede "cube" nantu à questu, hè abbastanza solu per avè una pressa elàstica è strinte. Avemu bisognu di fà cusì? Seremu dettu ciò chì esercii avete bisognu à fà per strette e nucali è a stampa.

Sapete chì:

- Per pompà a pressa abdominal, hè necessariu a furmazione di i musculi di a cintura è nucciasti;

- Quellu chì sò disposti in u liceu dispunibule in a zona cintura, perchè prima di inizià a stampa swing ùn deve fà aerobics (ghjiru in a mattina, una bracciale d'energia);

- Comenzate a caccià i buttigli è a stampa deve esse cù l'eserciziu simplici. Per esempiu: mettite nantu à u pavone, arme in legame, è alzate li gammi, senza doblegà à i ghjinochje; perpendiculare à u pianu, è da volta, senza doblegà, inclinate in diagonali versu a diritta, è dopu à a manca!

- ùn hà micca bisognu di fà 100 esercitazioni per ghjornu cum'è questu, u prublema hè di fà i cose;

- se sente una sensibilita ardenti in a bassa acchiana cum'è esercitivu di realizazione per rinforà e nucali è a stampa, fretu è restanu un pocu;

- sè vo vulete un panna d'attrazzu tutale, avete bisogni à i musculi chì si trovanu in u ventu di a parti inferjuri.

- I risultati di furmazioni avete vede almenu 2 mesi dopu. Ma per ottene u risultatu hè bisognu à imaghjarà almenu 3 volte à settimana.

Muvimentu internu di a stampa

Senza di travaglià i musculi internu di a stampa per ottene u ventu ideale ùn hè micca cusì simplice. È per utilizà i musculi internu, hè abbastante per seguità a seguente cunsiglii. Prima , includenu l'esercitu " Disegnu in u ventre " in l'esercitu - impone u musculoso transversale. Pettite e vostre mani in i vostri cattivi, exhalate, pull your stomach quantità quantu pussibuli, cunti à 4 è rilassanu a lentilamenti. Cumenza cù 100 volta. Siconda , ùn si scurdanu di i musculi cunduttivi - sò in l'internu di a coscia. Quandu travagliavanu, i muvimenti nocchju internu di l'abdomenu i musculus transversu sò straining à u stessu tempu. Cusì, mentre chì eseguite esercitivi nantu à a stampa, espremà i vostri ghjinochja cun forza. Pudete chjudarà trà i vostri ghjinochji un pillowle densu o una bola medica. Tercero , bisognu di attivà i musculus gluteali. A so reducione pò trainsi ancu i musculari transversi di l'abdomen. Eincezii per a premsa in u sensu si deve esse fattu cù buttigli inghjustimenti.

Complexe "7"

L'ordine di l'eserciti ùn cambiani. Cada ricumpite 10 volte. Train so twice a week. Ùn vi scurdate di a tensione di i musculi di a pressa, nucciasti è cosce.

1. Lifting the body on the ball . Pòviu nantu à a bola, ponite u to pede nantu à u pavone, pigliate una pusizioni stabilita. Pienu i vostri pedi nantu à a larghezza di i vostri spalle. Tighten the buttocks. Squeeze u to ghjoscelli. Allora l'anu da esiliaraghju, sculacciate in u so stomacu è fate lentamente u corpu. In u prossimu stadiu di l'eserzii, hè necessariu in aspruverà è esiliaraghju di novu cù l'attitudini di corpu. À u listessu tempu, mantene e mani in fronte di u vostru pettu.

2. Screw . Fate nantu à a spalle, Fate i vostri ghjinochje. I piedi deve esse in u pianu, a cuda è e spalle levemente ghjuvani. Strain your buttocks and pull in your stomach. Allora i ghjinochji sò da esse urdinatu à u dirittu, è u corpu si deve esse risuscitatu è si vutate à a manca. Assicuratevi di pause à a cima à trè cunsidi. À l'iniziu di l'eserciti, avete in aspra, è quandu ritene à a pusizione di partenza, duvete aspiravule. Assicuratevi chì a spalle da u pavone ùn hè micca solu. Repetite stu ejercitu per strurte e nucali è a premsa 10 volte per a direcia è left.

3. Escizzà u casu . Quandu u levitu u corpu, e pierdjine in i ghjinochje si deve tuccatu, mantenevammi i petti nantu à u pavone. Pigliate u ballu medico cù e to mani è u mantene à u liveddu di pettu (davanti à voi). Se ùn avete micca una bola spéciale, pudete sparghje i vostri brazzi davanti à voi. Pesa a spalle è a testa. Ùn dissociate micca u focu di u pianu. Quandu u ghjocu ghjè culleghju finu à i ghjinochje, accuminciate a ghjustu cum'è pianu lentamente pussibule. Stretch forward finu à toccu i calcutti. In questu casu, i peri vole esse diretta. Riturnà à a pusizione iniziale è repite tutti i muvimenti in reverse order. Quandu u mità di a retroleia tocca u pianu, i ghjinochje si detechanu, facendu à i cuddetti di u periu. Poi torna giusto. Respire à u stessu tempu.

4. Esercitu per un stretchamentu di i buttiglii è di a stampa . Chjappà nantu à a chjappia, postu i to mani in u corpu. Aghjunghjite i vostri zuttati, dàchanu in i vostri ghjinochji, crucifiche e vostre cavichje. Pesa a spalle è a testa. Cù a to manu ferita, aghjunghje per u piuvale di u vostru peri. Aghjunghjite a manu ghjustu sopra l'articulu di 8-10 cm. Ùn puderebbe aiutà e tene da i tacchi. Ùn pigliate micca u vostru spartimentu da u pianu. Riturnà à a pusizione di partenza, ma mantene a testa è e spalle nantu à u pianu. Cumminite a ripetizioni successiva di stu sercitu per sta situazione. Hè ricompatente per fà 10 repitizioni. A pusizione di i turmidi anu da esse cambiatu è stende à u puntu à u pedunciu. Quandu si stendi finu à u pedi, ci vole esaltà, è quandu si ritene à a pusizione iniziale, respira in.

5. " Doppu V ". In u postu mintali, avete bisognu à i vostri ghjinochji, mentre chì sustene a testa di u pesu cù i vostri brazzi cruzati. Rindite e so pedi à 45 ° à u pianu, oghje circa 15 cm ne i cundiscite è intruduce i calzi. Una volta, sullivate i pede per 15 cm è sguassate i vostri fette. Ritorna à a pusizione di partenza. Prima di l'iniziu di u muvimentu, piglià un respiro, quandu ritene à a pusizione iniziale - exhale.

6. Cesare . Aghjustate i peri recta in una pusizioni propensione. Pesa a spalle è a testa, turnate i vostri rivestimenti cù i to pettu. Baaghjine a perna u mandolinu, mentri u palme di l'abbandunà ci vole in diapule nantu à a perna Pigliate a vostra diritta diritta. A perna ùn ponu micca abbassata troppu bassa - una distruzzioni hè furmata in u spinu inferiu. Realice una "tesira" 10 volte in ogni direzzione, movime alternante. Exhale - quandu fasce a perna è a so brusta, in asprazione - trà e repitizioni.

7. U Birch . Fate un "bedridice", sustegnu a pelvis cù i to mani, i coddi sò restrimente in u pavimentu. Posa à u pianu di u palme è i bassu i peri in u stessu tempu da a testa. Spread the legs with the letter V. A vertebra detras di i vértebras, bassa a vostra volta à u pianu. Ritorna à a pusizione di partenza. L'esercitu ùn si pò fà esse si hè u dulore in u core. Inhalazione hè fatta quandu vi diminuite i vostri brazze è aghjunghje i vostri pedi sottu à a testa. Exhale - quandu razza è bassu i peri.

Karate-aerobics

Sta direzzione di l'aerobbica hè diventata cum'è più populari in u nostru paese. Carat-aerobics improves coordinate movimenti è prumove a regenerà generale, rinfurzò u sistema respiratorju, u core. Perfettamente sustene a figura, cuntribuiscenu à a prescia di i buttiglii è di a stampa. Avarà megliu sottu u guida d'un instructore. Attenzione! Ci hè adattatu solu per i pratichi fisici. Avemu prisentatu certi esercizii basi di karate-aerobics:

1. Aduprate a manu per simulerà a captura di l'inemitu è ​​u cundore nantu à u ghjinochju. Vigorously a primu unu, è dopu l'altru pezzu, preferibile cù a musica. Hè impurtante micca solu per suscitarà u to ghjinochju, ma di fà cù forza, per vultate. Repetite a creperità, avvià, in retrovisa. Ma ùn rinvinisce novu annantu à u corpu.

2. Pone i pene nantu à a larghezza di i vostri spalle, i vostri ghjinochji sò intracciasti. L'omu squeeze in pugni è pressu à u troncu. Fate un saccu u punch, mentre torna a pianta, è torna à a pusizione di partenza. Repetite a volta cù a manca, da a manu ghjustu, finu à chì sia fatta. Se dopu à 2 minuti è ùn si sentenu micca stancu, coglie pettini di luce è ripetì.

3. Aggiugatti li meddi in mezzu, un pocu à u latu, mette e mani in una pusizione protettiva à a faccia. Pusciu una pidata: cun un muvimentu persu, fate un ghjornu curatu, quellu chì hè stata lagging behind. Riturnà à a pusizione di partenza è cambia à i peri. Rapidamente aduprate una serie di pinzetti, perchè cambiantemente legs.

4. Stretching of the muscles of the legs. In prima, stannu nantu di u ghjinochju, a manu stringhje u pede di a seconda pene à u buttock, cunfreee per 3 sicondi. Ritorna à a pusizione di partenza. 2-3 volte, cambià a lega. Allora stapià nantu à u ghjinochju è tiranta l'altra parte in fronte di voi, pruvate di rinvià si in u ghjinochju è fate u panchju avanti. 5-7 volta per ogni ghjornu.

Avà sapete cumu fà eserciziu per strette e nucali è a stampa, puderete ottene risultati favurizatu in casa.