Eserciti complexi per a flessibilità è perdita di pisu

Quelli chì andate à furmassi à pedi, è ùn viaghjate micca in caru, pudete sparà u tempu nantu à u warm-up. Se u vostru viaghju à u palcuscenu pigghia almenu 10 minuti, è facenu più di 1000 passi, u caminu pò esse sustituverà u warm-up before intense training di cardio. Sulu d'andà à bisognu di un passu rapidu senza firmarisi. Sì, duranti u muvimentu, hè di accilità, dopu tenta lentu u passu, in l'aula pò inizià immediatamente l'esercitazioni di forza. Questu eserciti serà adattatu per voi, avete imparà in u tema di l'articulu "E cumperizzioni cumuli per a flexibilità è a perdita di pisu".

Buddha

IP - stand upright, piedi à l'anch'elli di u pede, mani longu à u troncu. Senza a so respirazione. Pusete e so peddi appiicatu a larghezza di spalla. Pelvis un pocu avanzatu, struisce a buttigli è i musculi di e gambi. Aghjunghjite e mani, è unete à i palme, i cunsiglii di i vostri ditte puntuale, i spaddi è l'antenati sò paralleli à u pianu. Tense i musculi di u pettu, mani, squeeze u palme cusì duru. In l'ispirazione, tornanu à I.P.

Trimannu a pinnu

In tempu prima di l'exhalazione, fendu nantu à quattru ardenti, bassu i i vechji à u pianu finu à chì i vostri coddi sò sottu à i vostri spalle. A manu ghjusta hè spurtata da volta è puscia nantu à u puntu. Sì prutege a respirazione, strain your buttocks as much as possible and tear your right foot from the floor. L'aspettu hè diretta à u pianu. Dopu a inalanzà, rilassate i naghti, toccu u pianu cun u vostru peri. Repetite l'exercitu per u pede di ghjusta duie parechji volte, cambià a pera. Per evitari di ferita à a spalle, assicuratevi chì i musculi di a stampa sò tense tutti i tempi: ùn deve esse un sensu chì i stiglii stirati passanu à u stomacu.

"Barca"

IP - sitting. E strufinata anch'elli allungatu quantu pussibuli, pinnulieti firmati in u pavimentu darriu. Senza a so respirazione, fate le livre a la cintura è mette a manu davanti à voi. Purtatate cù u pesu di u corpu, di u centru, sbattighia à pastore à a rugna, ghjustu versu u pianu. Ùn imprudà: ùn ci hè una chance di perditu u peritoneu. Aghjustate u so voce per 8 sondi. Dopu l'ispirazioni, rilassate è torna à IP, torna ponuldate i to palme nantu à u pavimentu darrere di a spina. Repetite l'esercitu trè volte più. Per principianti per esse attu seranu più faciuli sèse pigliate a manu nantu à i so ghjambi di a catedra. Mentre mantene a to respira, pruvate a tirà u to pettu à i so peri. Estira i musculi di a superficia interna di a coscia.

Stretching of tendons popliteal

IP - seduto, cagiotti together, back straight, arms backward. Esercite trè fasi di respirazione, è nantu à a quarta, aghjunghje a cugliera o pedi cù i vostri mani, è lentamente, aiutannulu li mani, pull the body à i vostri ghjinochji. Mantene i vostri pedi. Durante l'esercitu, cercate in fronte di voi. In l'ispirazioni, tornanu à I. Riparze i trè avvicinamenti. Questu hè u solu esercitu chì vi permette di disperse di i dipessi in grassu è rinfreschi u flabbità sottu u capu di corpu. Muskoli di i spalle, hamstrings, tedeschi, musculus musculus.

"Sedko"

Dopu a inalanzà, cambiassi l'attitudine. Stand alles erba, pusendu i ghjinochje è e mani in a larghezza di i vostri spalle. Bassa a testa, i vostri ochji fighjenu u pianu. Mandate cacciate u puntu di dirittu right è toccu u latu di u pede di u cimi di a catedra. A patata hè parallella à u pianu, u corpu ùn deve micca cascà à manca. Pigliate u calcariu à voi, sintinu i musculi di a superficia interna di a stretta di a cella. Sì a respirazione si prustate, pruvate a tirà di u calcariu à a testa. A volta hè fissa. Quant'è sè stessu, cuntate à ottu è, in asprazione, sminumentate u vostru pede à u pavone. In principianti sò cunsigliatu per primu l'ascultu u legu 15-20 cm. Treia trè approcqui nantu à ogni testa. I musculi di a superficia interna di a coscia sò travagliani.

Nantu à a risata

IP - chjinata à u latu, u corpu si forma una linea. Cù u so bracciale uttanu u coddolu à u codu, sustene a testa, fate u dirittu à fronte à voi, dàchanu à u codu è caccià u pesu di u corpu à questu. Senza a so respirazione, sullivate a vostra billezza dritta è poveru torna. Allora fraccare pocu è pruvate per escemente - più altu chì a prima volta. Duranti l'esercitu, a seccu di cervicali ùn hè sparitu, u capu reste tranquillamente in u braventu. Quante hè cusì bè, i musculi pruvucarà: a tensione in i capelli di cavallà deve esse appare. Quandu vulete aspraverte, fate u to pede. Repetite a ripprisioni di u pede duie volte più è volte à l'altru cantu. Questu sercanu aiutà à ridirete di grassu nantu à i cadaveri. I musculi di a superficia esterna di a coscia sò travagliani.

Torci

IP - mettite nantu à a so spingizione, i ghjorni chjapenu à i ghjinochje, i pezzi eranu nantu à u pianu, mani sottu à a testa, i coddi nantu à i bandei. Sutta a testa, pudete mette un capelli chjuche. Dopu l'exhalazione, mantene a voce per 8 sicondi è, straining the muscles of the press, tarmà l'scapula da u pianu. A parte suprana di u corpu si à solu cù a cuntrazione di u musculus diritti - ùn aiuta micca cù i vostri mani, ùn imprima in u collu. Doppu l'inalazione fugliale lentamente à u pavone: prima pressu u bassu, da e spalle, da u scapula. Torci, realizatu cù un tardiu in respira, ùn aiuta micca solu a pompa di i musculi di a stampa, ma dinò di l'addiu à u grass fold in l'abdomen. Opere di musculus abdominal recta.

"Krendelek"

IP - sitting. I peri anch'elli allargate, u sustegnu di e mani, ritruvatu, i cunsiglii di i dete sò alluntanati da elli. À l'exhalazione, a perna ore, testa versu u ghjinochju, pusonu nantu à a perna ghjusta. Cù a to manu diritta, pigliate u ghjinochju di a to legnata, è, se stendu u so rinfrescante, pruvate à spedinu à l'spalla ghjusta. À u listessu tempu, volta u corpu à u sinistru, per avè vistu qualcosa di qualchì volta a vostra volta. Pigliate stu pusiziu per 8 sicondi, affissate e riturnate à l'IP. Fate dui averebbe più, dopu cambià a lega. Quandu fece l'esèrcitu "Pretensione", avete sentutu un strettu in u glutu è l'oblicu i musculi di l'abdomen. Muvimentu gluteali di u travagliu, musculus abdominali diretti è oblicu.

"Ponte"

IP - stendu nantu à e so spinghji, i ghjorni ciaccate à i ghjinochje, mani falanu nantu à u troncu, e palmi pressu à u pianu. Senza a so respirazione, struisce i musculi di i buttiglii è sgradate a pelvis off the floor. Aghjunghjite à 20-25 cm per chì u corpu da i ghjinochji à u pettu formate una linea recta. Senza disturbu di i musculi gluteali, è senza elle ùn stenderanu i pede da u pianu, cumincià à reducesu è dilute i cadenti. Per via inhalazione, tornanu à IP. Ùn aghjustate a pelvis cun saccu; 8 in stu casu, i musculi gluteali ma u dirittu di u mumentu di a stampa anu da travaglià. Repetite l'exercitu tres volte. I musculi di u spinu, a stampa, i buttiglii è a superficia di fronte di a coscia sò travagliani. Esperemu chì u cumplessu di l'eseriti per a flessibilità è a perdita di u pesu l'aiutà in a lotta per a bellezza.