Eterni terupèttici cù osteocondrosi

Cù osteocondrosi, avete bisognu di eserciziu di exercitu di ghjornu. Questu cumplicamentu compone di esercizii consecutivi, ponu esse fatti da i zitelli per prevenzione, è l'adulti.

Ginnastica per osteocondrosi

Eserciti

Agghera u nostru capu versu, à u listessu tempu, avemu pressu i tagghiati di i nostri mani nantu à a frunti. Prima, presse i vostri ditte nantu à a volta di a testa, dopu à u templeu right è left. A testa deve resistenza à l'attacche di e mani, è e mani contru la pressioni di a testa. Per ogni muvimentu avemu spent 10 seconds.

I fiurati di i 4 ditte sò pusati contru à l'altru in u testa, a pruspirazione di a superficia di u palme à nantu à a pelle è l'stende à 25 secunni cù movimenti fissi. Stu stretchamentu hè fattu nantu à u tèmpiu in u transversale è in a direzzione longeuse, è in seguita nantu à l'arechja. Stendi a orella in ogni direzione, in particulari u lobu. Cù stu sercitu, riguammu a circulazioni di sangue cume in quelle spazii chì sò assai punti biològichi.

Questu esercitamentu mellora a nutrimenti di u core, mellora u flussu di sangue in i vucale jugulaire. Sugnu assicuratu, cù e drittu direttu. Prisenta u coddu è torna cù a to manu. Turnaraghju a nostra capi un pocu à u dirittu è à a manca. In questa position, avemu dura un minutu. I figlioli bastanza di 10 segundos.

Questu esercitu pò agisce u travagliu di u plexus cervical nervoso. Sughjemu postu, a volta hè diretta. Dopu pianni adaggiu a nostra capanna, pruvate di tuccallu a chjera di u nostru pettu. Pettite i tagghiati dai in u spinu di a testa, pressu à rimbursà è avantaghju, sullivendu a volta di a testa. In questa pusizioni, si sente per un minutu. Quince minuti doppu avemu ripetutu.

Piglià i spaddi, avemu da ottenevule à e gricchi, perchè a calà. À un passu veloci, fate un esercitu di 15 secunni. Allora ghjornu, prima una spalla sottu à l'altru spalla à u dirittu, da l'altra manera. Emu aduprà e palme di u cervina spina.

Trattamentu cumplessu di i manifestazioni neurologgi di osteocondrosi in cultura fisica medica hè datu u locu principalu. È per prevene l'esaggirati di a malatia, per u scopu di a prevenzione, l'esercitu terapia plays un rollu importante. A migliurà u metabolismu di i tessuti, l'ingaghjamentu è di u sangue, pussede un esempiu tonificante nantu à a psique di u paci, esercai a tensione musculaire, reduces the burden on the affected discs intervertebrali.

Ogni pò selezziunate u so pianu di esercitu, a so pròpia experiencia, un furasteru di furmazione fìsica pò aiutà. Avete bisognu cù 4 exercici, chì sò realizati cinque volte. Fate cù regularmente, aumentendu u nùmeru di volte quì ogni exercitu.

Hè necessariu sapiri chì si ci hè u dulore, allura hè un signalu di periculu, chì chjama per precaution. Hè necessariu per evitari e pusizzioni o movimenti di u corpu chì causanu u dolore.

Pudete offre uni pochi di esercizii, sò assai simplicitati è abbastanza efficace.

Eserciti per a spina cervica

Posizione di prossimu: si risusciteghja o assiccionassi, mani ti distrughemu nantu à un troncu. Turn our heads to the right, then to the left. Ripetemu 10 corsi.

Posizione di iniziale: si pusitemu o stallà, pusendu u palme. Dopu dinò a cumincià u capu è pressu à almenu a palma in u testa, contrarizza u muvimentu di a testa per 10 sondi. Ripiglià è ritenemu 10 volte.

Ùn fate micca un capu di rotazione in circulu, perchè dà una grande carica à a cervica spina. E se in questu dipartimentu ci hè una osteocondrosi, u pardamentu è u piriu di una espansione pò esse prolongatu.

Fighjemu in una sedia senza rinforzii forti cù una volta forte. Portu e mani in a so back de la testa è dàchanu torna in modu chì a spine hè pressatu contr'à u rinfigatu superiore di a sedia è a spine di u pulu hè testa. Dopu avvicinassi, è da praticà. Vultemu in quandu avemu da curpondate, avemu exhale cum'è noi devandà davanti. Demu avemu ripetitu 4 volte.

Avemu per dumandà à u pianu, sottu a volta, pusendu u rullu in a rigioni torna di a spina. Hè bisogna rìgida, cù un diametru di 10 cm, per esempiu, una siccica in fugliale per un pappu. Puscede e mani darrere di a testa, avemu per ghjornu à u platinaghju. Dumbùncia, prossimu a parte suprana di u troncu. Dumbèmula è inzunna, sullivanu a parti suprema di u corpu è l'exhalà. Repetite 4 volte.