Viaghjate in trenu: cumu pò cumportanu

Per fà u vostru viaghju còmicu è cusimadiu, vi tenite bisognu à e regule simplici è più magichi di l'etiqueta. È ùn importa micca quantu serete in u carru o u trenu. Pensate micca di creà situazione di cunflittu cù i vostri vicini, spoiling your spirit and trip not only to them, but to yourself. Hè devi esse nutatu chì, per u cunniscenu di e regule di cumpurtamentu, puderanu mancu unicu modu di bon d'ànimi, ma relazioni non solu duranti u viaghju in trenu, caru o avianu, ma ancu in tutta a vacanze.


Ricurdativi chì se viaghjate in furia, ùn averanu micca e vostre bagagli à u bagagliu, sia dettu di tuttu ciò chì voi bisognu. In spessu, hè situatu à a fine di u vostru caru. Sì, in questu casu ùn avete micca accessu à e vostre malevuli è ùn serà micca pussutu utilizà i vostri cosi, ma vi cuntene cù e vostre sacchetti enormi, trasfurmà di un postu à l'altru. Se decide un utilizazione di i servizii di un purtonu in l'stazione, vi ringraziu cun qualchì punta (finu à u vostru budgetu vi permette).

Ricurdativi chì a prima persona in u carru di u trenu deve esse un omu o unu più ghjovanu, ma micca un zitellu. Questu hè fatta per aiutà i zitelli, e donne è l'anziani per cullà in u carru, è ancu altricà è postu tutte l'equipaggiu.

À u listessu tempu, ogni omu, anche si ellu hà a so pròpia famiglia, deve esaminà a pianta cun cura è aiutanu quelli chì ùn anu afflitta, ùn deverà senza fallimentu aiutà à trascurate i malassati. È e donne ùn anu micca a vargogna, spettamente si i bagagli hè grande è avete veramente l'aiutu di l'omu. Fate liberu di dumandassi u sensu, un omu benignu è riccu ùn rinviarà mai.

Sè vo site per vede tutta a famiglia sana, ùn hè micca necessariu affacciallu prima di partenza à u passaghju à u carru, affissendu u modu per altri pòpuli.

Se ci hà digià stallatu in u vostru locu, invece di calà è aghjustate à u trenu per andà, ùn avete micca moltu cù i ghjente sraussprosami annantu à quandu si deve a robba di leite, quandu si purtate l'alimentariu di l'orchai, ecc. Pudete bisognu di a vostra guida. Se necessite schedarii di stazione, puderete vede à l'entrata à u carru (per regula, hè à a vishittam). Per quessa, stu prublema serà reseutu senza difficultà specialità.

Sì avete qualchì dubbiu, pudete spiarete definitu u cumporu di u vostru caru, è micca u passageru chì viaghja vicinu à i swami. È ricurdativi di ciò chì hè solu bisognu di pagà per i servizii chì ùn sò micca stati in u vostru bigliettu. Se vulete, à a fine di u tour, pudete aghjunse a guida per a so currettu, amori è cura.

Sè vo viaghjate in un compartmentu, da quandu entra, assicuratevi di saludarà i vostri cumpagnie. Omi anu rimolta u so toccu. Se tenete assai dispunibile, pudete subitu subitu in ogni ghjornu, chjamà u vostru nome. Ma ricurdate chì questu ùn hè micca necessariu.

In generale, questu hè praticatu si unu vede chì ci hè una persona interessanti vicinu è vogliu per continuà a so cunnuscenza cun ellu. Se ùn vanu micca solu, ma cù amichi o parenti, dopu parlà in un medio tonu, per chì e vostre cunversazione è discussioni sò intesu solu per voi.

Sì stanu annunziati, cumu avete l'apupotenti, pudete inizià una conversazione cun elle. Tuttavia, ùn hè micca necessariu di discussà l'amici o un omu senza a so presenza. Sè vo site di parlà à una persona di livellu d'altitudine, ùn sò micca chjovu u so nome o invoca un cunnizzioni cumpletu.

Ùn valìammu benendu di parlà à e persone cun quellu chì vinarè micca un altru, si vantava di i vostri atti, i rializazioni di i vostri figlioli, di parlà di utilizà à e malatie è annorbate a persona cù i vostri preoccati, i prublemi è i pezzi persunali.

Ricurdativi chì, quandu si parla, sempre bisognu di observà u tactu. Si i vostri cumpagni di viaghjatore cun una caza di parlà, pudete seguitu è ​​sviluppà u tema in più, ma se ogni cosa ùn hè micca cusì sfondate, hè megliu esse un pocu silenti. Ci hè quì situazione quandu viaghjà cù i cumpagnie inquietate, chì ùn sò micca chjusu e so bocca, è ùn sanu incùmodu chì ricusanu. Ci hè un modu solu! Accumincia a lettura di a rivista o u libru. Pudete invià u vostru vecinu à leghje alcuna, ma solu dopu chì avete fattu tù stessu. Se u vostru interlucutore leghje, imbriccà u cunsigliu in u libru o dumandà à stu momentu. Quandu u viaghjanu cumpiacente hà sceltu lettura, solu puderete dumandà a littérature si ella hè assai interessata in voi.

Quandu puderebbenu manghjate in un trenu, sè ùn avete micca pensatu à andà à un usteriu di vagabondate, pensate à cumu per mette in porzi. Assicuratevi di piglià i vostri servitori cun voi, perchè e to mani ùn mancanu i posti in u compartmentu è a tavula.

Tuttu ciò chì ùn manghja micca, coletta cù cura à un saccu di bastetta è u purtonu à un bastimentu spicificatu especial, chì ghjè soltu à a fine o l'iniziu di l'auto.

Vale di ricurdà!

  1. Ùn hè bisognu di occupà una mesa cumuni in u compartmentu per un bellu pezzu. Hè almenu fera.
  2. Se u vostru viñu cuminciò à manghjà, dopu esse pazienti è ùn fate micca un lettu à questa ora.
  3. Se avete acquistatu un bigliettu à u cottu staghjunatu, andate per quellu chì hè prestu pussibule, ùn si pò assittassi micca in un locu straneru.
  4. Sè decide di cambià a robba, da educà dumandà à spiccà u viaghjanu, ùn avete bisognu à fà cun ellu.
  5. Ùn trattate micca i pede nantu à a stile vicinu, ancu s'ellu hè u locu di u vostru amicu o parenti.
  6. Se vulete abrir una finestra, verificà cù i cuponi di u vostru coupe.
  7. Ùn ponu purtà à a cumpagnie di passageru di altri passageri in paesi.
  8. Se vi vede chì u trenu hà casi quistione in l'stazione, pochè reciclau tutti i cose è preparanu à surtite.
  9. Quandu partite di u compartmentu, dite l'addiu à i vostri vicini è desideru di furtuna.
  10. In quantu à l'entrata, à a sera di u vittura, u primu omu o da u più chjovu per età devia lascià per aiutà à l'altri passageri fà cascà è caccià i so bagagli.