Expressing milk after feeding

Certi mariani ùn deve micca bisognu di latte - sò sempre cù u zitellu è ùn deve micca bisognu di u lettuu "in riserva". Ma chì si avete bisognu di abbandunà a casa per un pezzu, chì abbandunà u zitellu per una persona amatu, ma ùn preoccupa chì u zitellu ùn deve famiglia? Di sicuru, pudete espressà u latti. Surely, avete una grande pregunta nantu à questu. Eccu i risposti à i più cumuni.
Per rinfurzà a taccionu, quantu deve esse esse espressatu? Per aghjurnà a lattazioni deve esse espritu parechji volte di ghjornu, in mezu à l'alimentazione. Pruvà spiegà tutta a latta à u listessu tempu. E ùn anu micca peghju chì u zitellu ùn devi esse micca per manighjà. A leche in u pettu vene nantu à u principiu: "A dumanda ghjenu u cunsumu", perchè chì u zitellu ùn devi micca fami. Ma tutti i diritti direttamente prima di alimentà ùn hè micca necessariu esse espressi.

Quantu tempu pozzu aghjunghje a lattice espressa in u fretru? Nun più di dui ghjorni. In modu, l'esperti dì chì in u fracchegliu di un fretu ordinariu, u latte durà finu à dui ghjorni, è in u frigorifico in un frettu fissariu - ancu à un annu. Ma quandu ci hè almacenatu, u contenale di latte deve esse fermatu chjusu. Assicuratevi di scrive nantu à a capacità di a data di spressione di u latti.

Hè megliu per decantar à manu o cù una pompa di caccia? Fighjendu quantu duvete decà. Si micca troppu spessu, è da u tempu à u tempu - pudè esse fattu cù e vostre mani. Ma in u casu quandu avete a decantarà quasi tuttu u tempu, hè megliu cumprà una pompa di coghju.
Se ci era un stagnazioni di latti, avete bisognu per decantar à l'ultima goffia? Ùn hè necessariu. Esprimi in stu casu finu à chì u pettu torna bughju.

In quale casu avete bisognu à spressione u latti, ma quandu pudete fà micca? Sì ùn avete micca prublemi cù a tacquante, u zitellu hè bè à chjappà è di manghjà, è sì sempre cun u zitellu, ùn hè bisognu di decode. Ma ci sò stati trè situ chì ùn pudemu micca fà senza esprimintu.
A situazione hè a prima. Avete bisogna à a casa per un pezzu, è ùn vogliu micca u zitellu à manghjà in quellu tempu cù a mistura. In questu casu, avete bisognu di spressione u latti da u calculu di 150 ml. per una alimenta.
A seconda situazione. Vulete rinfurzarà a lattazioni, perchè sùbitu chì avete pocu latti è u zitellu ùn cunsumeghja micca solu.
A situazione hè terzu. Ùn hè micca dolore è incùperu chì u pettu hè chjucu, o avete buchjate per a richezza è u sentu dulore.

Chì deve esse messa in espresso latti? A megliu per questi scurazioni sò adattati buttigliuli specchiali o sacchetti, per questu fiancu è pensatu (ponu esse truvati in una farmazia o una magazzina specializata). Ma in casu ùn avete micca dichjarà cuntinenti, pudete fà cun cumpettamenti cù vetri di stuppa ordinariu. Naturalment, si devenu esse assai bagnu, stufa cu curabile è securite. Ùn aduprate micca tutti i tipi di detergenti chimichi per lavà i pignotti è l'buttigli in i zitelli. Pudete fà senza lavà in acqua calda è fogghiu.
Hè bisognu à fogghi u latti spressi prima di dà à u zitellu?

Ùn ci hè micca bisognu. Serà abbastanza solu per calenderà u lettu un pocu. Per queste si puderete cumprà un calevale speciale. S'ellu ùn hè micca dispunibili, pigliate una pienza di acqua calenta è mette un saccu di latti in questu. Per verificà a temperatura di u latte, u grigu nantu à u to ponte. Sì ci hè a temperatura di u corpu, da pudè esse datu à un fogghiu. Ùn pruvate micca latti da u buttiglia stessu - i vostri gmi ùn anu micca bisognu di u zitellu.