Cumu insignà à u zitellu à manghjà i solidi corsi

Hè sorule chì i tempi cambiani, l'intelligenza è a ghjente, ancu parechji 20-30 anni fà, i medichi è ei matri in una sola vuci dicenu chì u zitellu deve esse studiatu à manghjà un alimentu solidu più vicinu à l'annu o ancu dopu. E oghje, per contru, i stessi metudi ricumandenu micca per esse dinò è quelli di zitelli anu pigliatu u primu solidu alimentu di u mese à quattru. I babigurini crescenu prestu, finu à chì a ghjovana mamma hà avutu l'usu di l'anziani, perchè esse necessariu di pudè infurmà u zitellu in l'alimentu solidu, per a nutizia di u bigliettu, perchè a mamma una nova etapa per l'aprenu.


Ogni ziddu hè diversu, si sviluppa è sviluppeghja modu diversu, è dunqua alimentu solidu, ogni figliolu hè prestu in u tempu, è micca un tempu chì u calendariu faciale 4 o 6 mesi. Questu hè u principale sbagliu di parechji oghji ghjovani. A volte l'amici o i vicini facenu canzone chì i so figlioli anu manghjatu "nocci" quasi un annu, è una mamma ingenua ci permette di alimentà u so zuccherinu cù un alimentu solidu. Hè assai impurtante di micca di cunfiderà a sperienza di altri maestri, ancu un libru intelligente ùn vi pò aiutà. Ci hè dui criteri chì ponu aiutà à capiscenu a verità. Prima, ci vole à guardà u corpu, funziunalità è forza di u to babbu, è in seconda, devenu sempre cunsultate u vostru pediatricu. E perchè stu cush to all? Se u picciottu per un mesi manghjerà più latte da l'buttiglia, ùn sera maiò sta terrible, ma avarà da esse chiuve u so spina di u digestivu. À a fine di u fini, tutti i zitelli anu da principià à cumu manghjatu l'alimentu normale, chì significa chì u vostru picciutteddu ùn cammina micca.

Quandu hè definitu u tempu di cumincià à manghjà i solidi corsi?

Comu accumincia, chì, finu à 4 mesi di nutizie di u solidu ùn hè micca precisa bisognu, u zitellu ricevi tuttu ciò chì hè necessariu da nutriment artificiale, o da u latte maternale. In questu pianu, hè solu impussibile dà un pruduttu chì ùn hè micca peculiar, perchè ùn penserianu micca. Inoltre, parechji zitelli davanti à u periodu di 4-6 mesi, è ancu più tardi, diligently ubbidenu i so riflessi, è u difisu di difesa accunsente a bocca da a bocca tuttu ciò chì ùn pare micca esse di u pettu o chituta.

A più longa in u periodu da 4 à 6 mesi, torna funziona sicondu u vostru zitellu è a so cundizione, pudete cumenciu per alimentà un pocu di alimentariu sante. Chì ùn eseguite successu, ma u principale hè chì si cumincià cù a bocca è a lingua, qualcosa cosa chì ùn avete micca solu di chjappà, ma ancu di masticà.

Hè riccenda assai di introdittà un alimentu pocu in a forma di purée, aedu, in quali ci sò pezzi bundlei o cundotti, u megliu per surtite da 6 mesi è dopu. Ùn esse micca literalmente cumpresu a parola solu corsi alimentari, solu micca rotikolzhzhen per usà, ma ancu u stomacu è l'intestinali à l'alimentu di un altru tipu. Un altru plaguestiodi in 6 mesi - in questu tempu i denti si sò cutjatu cù assai attivu, è i zitelli -instintuamente volenu stampa di l'encenuri, è da esse l'ora di mette in rotippiscus più serii.

I figlioli particulare attivanu vi mostraranu a so vuluntà di cumportanu, per regula, i sti ziteddi attentini chì a mamma si manghja, fighjenu sta nutizie, prova di piglià una cullette in a so bocca è d'altri momenti notevoli, ùn ci hè nunda di parolle, pudete avè principiatu à manghjà.

Ci hè una prova sicura chì vi aiutavvi à capiscenu chì u zitellu hè prestu à manghjà, solu risponde per voi stessu in parechje questions:

Sì i risposti sò pusitivi, u zitellu hè prestu à manghjà adultu, è quandu u zitellu hè prestu prestu per piglià a manciari, dunque micca manghjà mamaetogo.

Comu accumincia a alimentazione?

Probabilmente, si avete vultatu à a littérature, è à i duttori, avete sapendu chì ci sò parechje opinione è cusì hè invettatu à fà una scelta d'un alimentu eccezziunale. Pudete pruvà di principià cù una mazzulatu, o pudete pruvate a moutarde, pruvate à circà, visu à l'appetite di u zitellu. Ancu s'ellu ùn hè necessariu di cunfidenza di u gustu di un ziteddu, facianu guasi tutti fidirarii versu una varianti di fruttu, ma vallia chì ricorda chì certi zitelli puderanu sviluppà allergia. Hè dunque, hè probabilmente necessariu di alterne cù porvette, ma à questu quì sottu.

Frutta

A patata d'purcura di u patate pudete aduprà da quasi mità annu, cumprà purpi di patata o strufinate micca - ùn hè micca fundamentale impurtante. Dopu qualchì parechji simane, pudete cambià a razione di u fruttu è cuminciate aduprà un pezzu, piru, o purée d'albitru, se fate puree tene, pruvate di cumprà varietà di l'apple chì sò duce bè è micca di u zuccheru.

Cumincia cù u kashki

Pateurite u zitellu aduprà à a listessa ora chì a fruit purease. Pudete è duvite cumincià cù una varità, uttene u kashki sfarenti sotsovotov, u rossu, u scherzu, manga, mentre ùn avete micca bisognu à pricate per cunvince si ghjudicheghja o micca. À i zitelli, i zitelli passanu assai tempu nantu à elli, cusì pruvate parechji volte. Prima, dà una cullizzioni di tè, è poi susciteghja 3 cullenade. Succece chì i figlioli si ricusate micca di averebbe da elli, ùn fate micca forza chì u zitellu ùn trattà micca a cede cun dislike.

Pranti cù ligumi

Se un figliolu benissimu accuminciau a manghjarete purèi di fruttu, u so organu porta i superbabili è digerisce, è u zitellu si senti bè, pudete darà u verdura alimentariu trè simani dopu à u fruttu. Dopu tutta di e ligne di i legumi, unu pò esse cottu in forma di patati purci, àutri pò esse soldati , hè giornu a patata di zucchero. I platti vegetali necessanu un salottu. L'iniziu d'autore optimu hè carru, patate è zucchine, assai prestu, vi drude preferenza alimentarii di u zitellu, un ellu manghjarà cun piacè, unu di l'altri si ricusalli solu. Inolvere micca forza, hè megliu pruvà à dà sta verdura dopu, forse u gustu cambiarà.

Meat Meal

In spite di u fattu chì i manufatti carni hè assai utili a l'aminidià è necessariu, ma più di 8 mesi ùn hè micca datu. Ma per ottene questa età, pudete aduprà cù a vigna, fate a coccia bien è da parechje volte passanu à u molière di carne, più più di l'età di u zitellu, più di menu hè necessariu di scroll the meat. Hè vale aduprà daveru u fegato, u metudu di preparazione hè u listessu.

Pi fari i denti?

Zubki cumminciò per eruptarità à sette mesi, per sicuru à questu tempu u zitellu pò digià abbiutu nurmale à u manicu d'alimentu ligeru. Quandu u zubikkoyavilsya, pudete furnisce à u babbu un cumpagnu o cracherie, à volte ancu una citu di pane. Questu sarà un veru sperimentu per ellu, ellu piglià l'alimentu per un bellu pezzu, gnawing the gums, chjappu. A più impurtante hè chì in zoni, st'omu solidu chì falà à a bocca è quì sopra, quandu finalmente hè mullutu, principia à passà più in u stomacu di u babbu.

Dui misi dopu

U tempu passa per rapidità, quì u zitellu hà digià duie mesi à pocu à pocu, mancianu un alimentu duru, qualchissia chì si trova, di qualcosa rifieghjanu, i parechji dipinti sò state scafita. Ora andate à un novu genaru di alimentariu solidu, invece di un rossu, utilice una forchetta, spremuto l'alimentu. Se vene à i frutti, fate finisce e fette finti, chì hè impurtante, perchè d'avà in un periudu di un annu, u zitellu apreva di manghja i manciari in forma di pezzi. Eppuru, sicuru, cresce d'ellu u masticu ideale hè micca, perchè a maiò parte serà a ingestazione di pezzi. Ma u più impurtante hè chì u so stomacu avarà da piglià e cumincià è digià oghje, perchè u minimu hè realizatu.

Innaus di sustegnu solidu

Se un zitellu à questa età refuse l'alimenti sòlidificanti, ci sò assai razze. Hè pussibule ch'ella un momentu ave avia prescia per alimenta, chì hà causatu a dislike di u zitellu di l'alimenti sòlidificanti. Pò esse ancu chì i pezzi sò solu troppu grande per u zitellu.

In questu casu, ùn cresce micca, intrinu u coghju in tempu per chì u zitellu ùn perderà micca interessu à l'alimentariu. Hè vale a pena attente à a dimensione di l'alimentazione o à a densità di purcina patata è cinerea. In regula, i prublemi sò in prumu o in l'approcco bellu in u zitellu in quantu à l'alimenta. In ogni casu, u prublema pò esse à a parte medica di u tema, se dopu qualchì tempu è prova à u zitellu ùn manghja, hè vale degnu di vultà à i medichi di u neurologista o u gastru centru priggiore per l'esame.

Ma tali casu sò un'ececezione per e regule, malatìa, perchè u zitellu ùn vole micca di ripiglià un alimentu solidu, una rareza, basamente avete bisognu di qualcosa pacienza è avvicinassi à u zitellu. Forsi si trovanu munzieddu cun una propositu, ma un modu o un altru prestu, u zitellu aduprà a manghjà.