Fiori fiori krynum

U genu di i piatti bulbusi includenu u crinum (Crinum L) da a famiglia di amaryllis. Ci sò assai variità, circa 150 spezie di sta pianta. Esistenu assai spessu in e custieri di mari è in chjassi, chì sò assai prestu sottumessu à inundazioni. A più cumune in u tròpicu è i subtropici. Inoltre hè una criminalizia in e provinces of Africa di u Sud.

Da latinu, "crinis" traduce cum'è capiddi. E in fattu, e foglie di u krynum sò quant'è longa è perchè cum'è u capelli.

I fogli di i cavalli sò faciuli di ricanusciari, postu chì sò inturnu à un tubu à u cuntrariu di e altri pratiche. I bulbe sò u collu largo, chì righjunghja a una larga di 60-90 cm, è un diametru di 25 cm. I foglie vede com'è un xiphoid è righjunghjendu una longa di 1,8 metri. I fiori sò generalmente rosati o bianchi. Inflorescenza assai grande è bella in a forma di parapluie. Puderanu multiplicà, ponu esse manca senza umidità, postu chì ci hè un suminatu d'acqua in l'endosperma.

Krinum hè assai utile per a scopi medichi. I so foglie intrecciate sò usati in u trattamentu di parechje malatie, per esempiu, cum'è e malde, i diversi tumuri, cum'è cumpressa per riduce u calore. Cumu si usa è internu cù bronchite per esempuraculante. Una bona fonte di krinium hè in usu esternu in u trattamentu di l'hemorrhoides è a inflamazioni di a pelle!

In una forma nova, i lamperi ùn ponu micca usatu perchè sò velenui. Ma se ci cocerà a decocuzione cume da e foglie di sta pianta, pigliate un bon laxativu. A decoction hè bonu in u trattamentu di u cancru, cumu ancu a curing carbuncles.

Bellissima sarà un crescenu quandu u decoru di l'internu. Ideale per un giardinu di giardino. I purcaghji di fiori corsi perfetti à u to salottu. Anu ancu usà à decore cinemas è posti di cuncerti. Cumprivibile, i pianti prisentanu in u palazzu o in lobby. U crinum pò alcune grandi tamantu, ma ci sò ancu varietà chì vi parevanu boni in chjuchi. Ci hè parechje variità di krнуnum chì pò esse cultivatu in acquessi.

Cura di a pianta.

Un ambientu favorevuli per u Krinum hè un spaziu luminoso illuminatu, senza una sombra. U soli hà un bonu effettu nantu à u crescita di u krynum. Per evitari di credenze di e foglie dopu à u periodu di l'invernu, u crinum hè abituatu à a luz di u sole. Inoltre, quandu acquistenu una pianta, hè megliu abituà à un novu ambiente pocu à pocu.

Hè megliu cumprà esse fiori d'interiors in una finestra di u surdatu cù una cantina minima di l'ombra, ma ùn toccu in a finestra cun un crinus, postu chì una creda pò accade à i punti di cuntattu. À l'estiu, l'aria aperta hè favurevule. Pudete ripiglià un balcuni o giardinu, ma avete da prutezzione di a pianta da a chjesa forte. Se ùn avete micca l'oppurtunità, hà bisognu di valdià a stanza, induve u crinum creci. In l'inverno è l'estiu, Krinum necessita cura particulari. Hè bisognu di un massimu di luminosu è una sala ventilata. In u invernu, u crinum intensamente cambia a fugliale di a partenza, ma ancu chì i novi fogghi crescenu, perchè e foglie micca micca sputanu sanu. Pò esse usatu per illuminà una lumera fluorescente, quandu s'illuminava, ci hè ancu un crescente intensiu.

Duranti u fiori, u megliu dà l'acqua cù l'acqua calda, quantu sempre pussibuli, assicurendu ancu chì a crescita di u sustratu ùn si secca. Dopu a fiuritura sò in riduvamentu, l'acqua s'havi riduciutu, ma ùn hè micca cunsigliatu di firmà finamente. Durante u periodu di u restu, u crinum entre invernu. In l'invernu, ci vole à mantene in un locu friddu è raramenti riabilitatu. L'acqui ùn pò esse micca firmatu da solu, cumu e so razzi i pezzi musculari stallanu annata. Ùn aghjunghje u mare.

L'acqui pudendu aghjurnà u tempu in furore di i krunums. Pudete fà facà chì u crinum inghji in l'inguernu, pocu cambiantdu u periodu di restu à u fini di l'estiu o l'iniziu di u vaghjimu, sughjendu a tappa di a terra. Quandu a freccia si prisenta cù a inflorescenza, a rega pò ripassi. Per stimulerà a fioritura, hè bisognu di mancari l'acqua di duie duie simane è dopu a rimisi di rievamentu, un fughje da un bulbe cun un peduncle pò forma.

U casu, e foglie di a pianta pò esse spulatu o frettu cù un pappu fissu, ma l'umidità ùn pò micca ghjucà un rolu significativu.

A pianta hà bisognu ancu in fertilizzanti minerali è organici. In u periodu di criscenti, duvete bisogna à nutriscia ogni dui simane. A vestitu impurtante hè impurtante quandu quì ci sò sfruttati. U più nutitu hè una solu suluzione di vapeurine di vacca. Krinum - fiori chì necessite alimentazioni constante.

Quandu ani selezziunatu un ghjuvellu per plantà un krill, deve esse cunsideratu chì u sistema radicali sviluppa moltu rápidamente. Cusì, i platti adattati di grande grandezza. E maiò ci hè cultivatu e cose da esse trasplantati ogni trè quadate. Eliminate solu e razzi danziati, è pulite currettamente a terra vieja. Per fà plantà es necessariu per quandu a parti maiò di un bulbe era sopra à una superficia di terra. Per apprezzate u tarritoriu, avete bisognu di usà una mistura di turba, terra, sile di turf o chjuccellu di lignu, incù l'aghjunghje un granaghju seccu. Avete bisognu di utilizà un bon bacinu. Hè megliu utilizatu argilla dilata o un sustratu iònicu.

Riproduzione di e piante.

I fiori di Krunum multiplica per e manciari, ma spessu prutezzioni. Siccomu i zoni sò furmate solu da a polinizazione artificiale di e fiori.

Quandu seperate i lampadelle di sparali, a ghjusta hè inutilità, perchè stimulanu una bona fioritura in Krinum. Questu modu di divisionu hè chjamatu vegetativu. Comu regula, fiuritura in i pianti ghjovani di zitelli sianu doppu quattru anni dopu avè campatu in terra. Una pignatta per una pianta nova hè sceltu micca grande nantu à novi à l'altitudine quattru centimetri. Un annu dopu avè bisognu à esse traspurtiunatu in un vaso più grande. A terra deve esse ingrata fertilizata, perchè a pianta ùn pèrdite micca a intensità di u crescita. Ancu allura, u krunù adulti sò trasplantati ogni trè à quattru anni, ma si fiascanu annu.

Una variità speziale di a pianta hè l'acqua crinum.

Ci hè parechji spezii di krynums chì sò adattati solu per crecià in un ambiente aquatic. A questa spezia hè a magenta purpura è u crinu in oglie. Foglie in dui spezii ponu arrivà finu à un metru di a lunghizza. Raricamenti pò scopre u tailandese tailandese. U principalu quandu u prughjettu di l'acqua, ùn deve mancu cuntene calci. Hè cum'è l'altri tipi di krunumi cum'è u sole, è a temperatura ottima in l'estiu hè 25 °, in l'invernu, hè necessariu di riduci à 18. U livellu d'acqua ùn hè preferibile micca altu!