Chì ghjè l'amore è i so "pseudo-formi"

Hè pussibule amparà cumu amore? Per sapè questu, avemu bisognu à dumandà a quistione di quale hè l'amore, hè pussibile chjamà una capacità. Per noi oghje, per chjamà amori l'amma hè sanu stranu, perchè per avè l'attese, dìmemu l'attività di una persona chì faci u so travagliu, faci un hobby, faci una qualità tecniche o creativa. Per esse capace di fà qualcosa in a nostra presentazione stereotypical hè, probabbilmente, i sapè fà chì ci ponu aiutà à creà una cosa, di corrigie, ma à spessu spessu ci imagineghja prucessi, in particulare i psicologichi, in questu rolu. Hè amuri un prucessu? Or hè qualcosa più di quale pudemuimagine?


Oghje, meetemu i persone chì anu inghjuttatu da parechji volte, è ancu quelli chì ùn anu micca piace à tutti. Chì pudete dì da quelli persone? Sò stati caratteristiche di un caratteru o di u desideriu persunale? Ci hè qualcosa di vuluntà d'amassi quarcunu di noi? U fattu hè chì una certa lege di l'amore dice chì pudemu tutti l'amuri è sìammu sempre in cerca di un cumpagnu.

In l'opinione publica hè guidata chì l'amore hè un donu, a furtuna, una chance suciale. Dopu tuttu, ùn ci hè micca scoli o istituti di amore, ma tutti si stanu in amore. Ùn hè micca cusì. L'amore hè un artu, una sapenza chì devi esse amparatu, chì deve esse uttene. Ùn pudete micca parlà di l'amori comu una cosa o com'è qualcosa individuali, perchè stu sensu hè un prucessu. E quantu furtunatu u risultatu di stu prucessu sarà, depende di i participanti. Nimu ùn pò amassi, ma tutti vulanu e prova di amà. In questu covert assai più di quellu chì pudemuimu imaginate. L'amore hè a capacità di sentu l'altra persona, per falla felice, per esse a so parte, per sparisce a so vita cun ellu. Hè micca cusì simplice quantu pari, ancu u stessu sentimentu d'amore pò esse divinamente, sentenu "amore" - hè una tipu d'artu digià.

Erich Fromm hà scrittu annantu à l'amuri com'è arti in u so travagliu "L'Art of Love". In seguente stu tema, ci sò assai libri è opare. In più di i travaglii scientifichi è i trattati di i psiculoghi, pudemu avè un interessu à l'amori di i parechji pòpuli di l'età è attentate à e forme è l'ideali di u so amori. Per esempiu, paragunate l'amore di u tipu "grecu anticu" è amori "Cristianu". Eccu sò parechji periudi di tempu, caratteristicamente distinti di l'amore. U primu hè un amore per una persona più elevata chì hà statu statutu, un amori per un bonu omu, chì hè più bella, più intelligente ca avete. Questa attrazione di una persona hè più bassu in statutu à una persona chì hè megliu cà ellu, chì si meriteghja amori. Stu tipu di l'amuri slavisu hè l'elementi di masochismu. L'amuri era chjamatu in i leggende è i libri di a Grezia antica, ma oghje sempre oghje, cum'è un certu tipu, propriéticu, categoria peculiar. U tipu d'amare cristianu hè amatu per u vecinu, l'amori di qualchissia chì hè ancu più bassu in u statutu, più fraffile, hè una pietà per i debbuli, malati. U sicondu tipu d'amore - l'amore ùn hè micca per tutti, perchè per questu avete bisognu à esse un spiritu di forte è pronta per questu amore. Oghje, pudemu studià sti dui tipi è dumandemu: quale di e categurìa serà "correcte"? Hè questa alineazione di l'amore, i dettagli è simbolista di stu prucessu, è ùn hè micca a licenza di e so varianti varianti chì ci enseigne l'arti?

L'amore è i so "pseudo-formi"

Oghje spessu par dì chì l'amore è l'amore in amore sò diverse cosi. Hè veramente cusì. L'amore pò esse cum'è u principiu di l'amore, u so primu stadiu, chì addiventanu à u veru amuri, è l'scena? chì ùn hà micca continuatu. Ma à nantu à l'argumenti di l'amore è l'amuri, deve esse nutatu chì micca tutti i tentazioni d'amà finisci in un successu, è micca sempre ciò chì accetta per l'amore hè.

Diversi psiculoghi di u mondu, poeti è musicisti, è ancu ogni persona, almenu una volta pensà à ciò chì hè veru amuri, chì pruprietà, cumu di ricunnosce è chì simbulicismu hè. A paradosa sana hè chì i psiculugini oghji pò dicenu chì ùn hè micca l'amore, è l'avemu sentu. Ci sò assai pseudo-forme d'amore, i so similarii, è spessu ponu dì chì din ùn hè micca una forma verita d'amuri, a persona hè sbagliata. Ma à u stessu tempu, ùn pudemu micca cun precisione perfetta dì: chì ghjè l'amore, dà una definizione. Ma noi, ma sapemu «cumu fà? Hè impussibile» è questu hè digià bè.

Avemu caputu chì in amore ùn ci hè un locu per l'egoistu. Ogni ecumenicu è ancu l'amori pò viurtate da u puntu di vista di un certu egoismu, cum'è per ottene u vulete, cumprà i vostri bisogni ... Ma ancu per amparà à amà chì vi tocca à amparà à esse altruistu. Avete bisognu di sparte cù una altra persona, mette e so bè questi nantu à i so propitii, volte ancu à i vittimi, sustene e cumprende una persona amata, pensate à a so felicità è i bisogni. È questu avere duverà piacè. Infatti, ùn hè micca cusì faciule d'apprendre, ùn hè micca veramente cusì cusì: quandu avete bisognu di silenciu in u cunflittu, ma vuleva falla rudously o sullivazione emozioni negativi. Hè necessariu di truvà cumprumzii, cunfirmà l'altru puntitu di vista è u desideriu in ogni issue. Se in un coppu tutti pienzanu solu di elle è satisfai solu e so bisogni, senza pensà à l'altru, poi piace pare micca una simbionu vantavevuli, un cuntratu cum'è l'amore.

In amore ùn ci hè un locu per l'egoistu, rudeness, violence, suffering.

In amore, deve esse un postu di persistenza è di pacienza. I parechje chì si trovani cunghjinièghjani, diventenu, ùn sò micca adattate per ogne. Questu hè un attore, ca l'amore. In amore, ogni caratteru di un amatariu satisfai - ancu i difetti ùn pare micca accussì terribili, perchè pudete cuncilià cun elli. È e caratteristiche pusitivi sò particularmente apprezzati, prisentatu. In amore, a secunna mità sò fieru, rispettatu, è sintinu à l'altri una parte di u tutale.

L'Amore in a so forma verità ùn ponu micca esse riffulatu. True love is common, trueful, mutual. Ùn deve micca spirantatu, alimentariu, supportu, vitalità. U veru amore hè una strada di cungressu trà dui persone. L'amuri in una visione hè più una passione, una attrazione, un amori, una manna per un sensu veru. Stu tipu di "amore" ùn porta micca satisfacità o tranquillità. Ma questi sò i sentimi più forti chì ponu esse solu. Ùn hè micca riffita l'amuri manca spessu à i atti stòrici, compighjureghja per cumpone poema di ballati. Ma ancu ùn hà micca forza cum'è veru amuri. U sicondu hà assai putere per noi.

Cumu amparà à amà

Eppuru: pudete amparà cumu amà? L'amore pari cumplicate, spjegativu, incomprensibile è locu locu cumplicatu. Pudete amparà à sente una altra persona, capiscenu? Sì. Hè solu un desideriu, u tempu, u travagliu è l'esperimenti, a forza per vendu u stessu egoistu è capiscenu a natura di stu sentimentu. Avemu sempre à esse alerta, pruvate un amatu, amparate u so caratteru è apprendre à cumpensà micca solu i so azzioni, ma ancu di l'altru. Ogni noi hà una bona chanceu di sapè questu.