Fisica di u corpu: "appruvazioni scientifichi" Avgvst + Rrotey Temen

A fantasia di i ghjuvaneti hè inescuvule - incorpori animali, paesi, fiori, parolle, è ancu emozioni in u metalu. Ma ùn ci hè micca un limitu per a perfetta - hè a ghjustu di i fundatori di a scienza naturali. A nova colección Avgvst è l'artiste avant-garde Proteus Temen "Atlas Spazi" hè dedicatu à nimu è nè menu - u muvimentu di particuli in u corpu umanu è più allora.

Promova novale di a racolta nantu à u situ di l'autoru avgvstproteytemen.com

L'adduzioni di i capipelli attruvamu un significatu filosoficu profundo - anu ancu attraversà admiring attention. Infatti, ci sò assai pecuri ordinariu - ancu cù pedi, ancu cù incantichi di cordon o elementi supplementari. Ma u monoterra "Cometa" - u successu di a seria "scientifice" - in seguente hà diventatu l'ughjettu di u desideriu: l'oru "culu" in u luganda fogli in caccia assai stylishly. E storia tali - cù qualsiasi accesoriu di a cullaburazione. U labbra e scorrini, simbulizendu u colapiscenu o muvimentu caòticu di particelli, medalite miniatura in a forma di una orbita o stella pianetaria, d'ombra di sospensjoni, d'aramenti aperti è di furmati, schematicamente chì riflettenu u cuncettu di a superficia - a quintessenza di l'intelligenza sofisticata.

I giovani spettaculari - pè e donne di moda chì ùn sò micca indifferenti à a fisica

L'accessori originali pò spazzate separati o cumbinati in auricularte

Accurtechji gràfici aghjùscenu a dicurazioni di a cullezzione un incantu cusì. Sò cusì faciule imaginate cum'è accentu in spiaggia per l'articulu di Kazehal: forme simile, inserzioni di esamale nìvuru, brillo di u limonu d'oru è argentu. Nè u cumènciu hè un minimalismu nòvulu.

Pubblicazione Avgvst + Rrotey Temen