Cume culle di ciucciu di vacca

Prodotti :

Per 500 g di fegghi di vignaghjoli - 600 g di patati, 1 cipolla, 3-4 pompini salati, 1 coperta. Cullera farina, 2-3 spiaggia. pizdu oliu.

Preparazione:
Rimi riduciuti di grassu è di filmi, misu in una puchina, fremutu acqua fridda è porte à foglie. Dopu à questu, fate l'acqua, lavate i rinosuli, pienu di l'acqua fresca è cocchi à prestu (circa 1-1,5).

À u calzu assicuratu durante a cucina, coguanu a salsa. Per fà questu, 1 tbsp. Cogliu a farina cù a sola quantità di fruttu d'oliu finu à u marrone scuru, diluce 1,5 pozzu di caldo in calore è fervente nantu à calde pianu duranti 5-7 minuti.

Coglie i fogghi focu in picculi fette, fate cù a cipolla finita è cibolla fritta è coccia 2-3 minuti. Allora pozzate i rinu in un pianu pocu pocu, aghjunghjendu patate asciute, pepino chopped è pezzi, 1-2 foglie è 5-8 pene, pour a salsa strained preparata, fate è aghju nantu à 25-30 minuti.

Quandu sirve a tavula, pusendu i rini nantu à u platu di u pianu nantu à un pani stimdu è sprinkle cun un pappacatu finamente picatu o aneto.

In u listessu modu, pudete fuglià i fegati di porcu, ma senza a cucina predefinente, tagliate micca crudo è frittate.