Folk culture di cura di unghie

Qualchidunu vole sempre chì i so unghje per sempre sempre vivu è sanu, avemu un bellu naturali. È per questa hè necessariu monitorizà è cura di elli. Avà in farmacias è e magazzini specializate, pudete cumprà una varietà di creme, mascarini, loci per u unità d'ughjettu. Inoltre, ci sò ancu parechji rimedii tradiziunali per a cura di unità.

Ricordu Folkiali per ungles brittle è frutti

U zuccu di mirtilli, pascenu limuni, roani è neri sò ideali per u rinfurzà i unghie. Hè assai uttellu per fiscà ogni di elli in a pelle è a chjave di u unghje. Fate questu modu rigulari.

Aiutà à rinfurzà e unghie è a mistura, chì hè abbastanza semprici. Pigliate l'oliu vegetale (1 cullecetta), u succetu di limonu (10-15 piottiche), un fruttu u mele è fegate a mutazione resultante à i chiatori. Fate questu finu à 3 volte à settimana, frettu a mezcla durante 10 minuti. Allora, ùn lavate micca e to mani. Hè necessariu chì a mezcolazione hè aggressiva.

Hè pussibule di cutà 2 fette di u limonu (u gruixu di i lobuli hè di 1 cm) è fate tutte e unghji nantu à e manu dritta è manichettate in u so tempu. Lasciate e mani di un pezzu in li lupuli, poi arriccate l'acqua.

Una maschera naturale di u zucchero di limonu è u sali hè bonu per unghie. Disolvi un salitu in u zuccadoru di limonu, mettite è appliice nantu à unghji per 20 minuti.

Rinvià ungheni unghji per u unghie è rinfurzanu l'aiutanu à una varietà di dispusitori cù l'arbe (per esempiu, cù chamomile, mint, string). Pudete preparà un bagnu cù e te, farfantarìri di colti, u zucchulu di col è l'acqua minerale. Per fà questu, avete bisognu di 2 cullizzioni di foglie di tè, a mità di un vetru d'acqua minerale è di parechje zucchero di col freschi.

Una meravila meravigliosa per a cura di unghji hè cera di a cera. Preheat in un bagnu di acqua, è da trasmissione i dete. Avete i cinghjali "dedali" nantu à i vostri ditte. Hè desirabili per salvà queste "labbregliu" finu à a matina.

Per ungles frà u brittle, una misura d'oliu di limonu (3 zuppi), jojoba (10 ml) è rosi (2 zicchini) hè adattatu. Pour this mixture in una buttiglia di vinu scuru. Allora 2-3 volte à settimana scàccia stu mezu di ungi. Fate stu banditu ogni 2 simane.

Per rinfurzaru e unghje sò assai nutizie è vegetale. Pudete fà un bagnu cù u ghjacciu di patata prima è di col. E rinfurzà in e unghji hà l'aiutu ancu i succhi di diverse citrus (pomelo, aranciu, limone, etc.).

I medichi per a cura di u clahe exfoliate

Cù l'delimazione di unghji, a più maschera di pepite russa (1 cullenadeta) è a quantità di vegetale vegetale si pò manca. Applica durante cinque minuti questa mutazione nantu à i unghji (è pò esse per un tempu più longu), dopu lavoni.

Pudete piglià l'nànca d'ova (cuddosa) è a cera di l'abside (4 grammi). Melt all this mass in u bagnu di acqua è aghjunghje un oliu di pezzu finu à ch'ella a mezcolita addiventa una crema. Per fricà sta mezua di unghji hè necessariu ogni notte.

Pinu, incensu, bergamota, salianu aiutanu à eliminà a fragilità, a fragilità è a delamine di u cla. Puderete prudutti di l'oliu vegetale.

Mechja per dà sudisfazione à unghie

Per dà a sulità à i unghji hè un solu rimediu pupulari. Avete bisognu à piglià a mità vetru di cottura di patata (pulita) è di tanta finezza di lignu. Imbulighjate tuttu quì è pour 0,5 litri di cervexa. Pujate à u focu è cocerà finu à un pruduttu sputiche. Appena appena durante 15 minuti di sta cumpusizioni nantu à e unghji, è sguassate u restu di u mistieru cù piuvugliu.

Assicurà a sbattulezza per unghie chjucu di patata (1 tuberu), latte (un quartu di u vetru) è u stessu quantità di cervia. Agite u patate è mettite cù a biera è u latte. Applica 30 minuti di u misgiu à i unghji, è sguassate l'eccessu cun un swab di cotte.

Pudete preparà una mistura di patate 1 tuberu, 4 incopoli di latte è 1 culletta spremuta di l'oliu vegetale. Stir a patate è mischjà cù l'oliu vegetale calatu è u latte. Agghiari beni. Applica per 15-20 minuti nantu à e unghie. Eliminà l 'excecimentu di mischju cù a lana di cotto

Inoltre, assai prublemi cù unghji pò esse assuciati à a salute. E allora i medii di u populu ùn prudenu di aiutà. In questu casu hè necessariu di cunsultà un spezialista (dermatist). Eppuru, ùn ti scurdate di dà i vostri unghji, almenu in ocasioni, un respiro (ùn appliate micca vernice nantu à elli). E, sicuru, vedi u so nutiziu.