Foot care, piercing belleza exercizazioni

Curingu di i pedi ùn hè micca menu impurtante chì cura di a faccia è di e mani, è meriteghji un quantu decentu di tempu è d'attente. Circa li gammi, ci sò assai dichjarazioni. Per esempiu, diciunu "ùn ci hè vera à i pedi". Un pò discutiri cù questa affirmazioni chì a verità chì riguarda i peri hè chì pigghianu u pezzu tutale di u corpu è misuranu cù passageri a longa strada di a vostra vita. Pede cura, esercii per a bellezza di i peri, hà amparatu da sta pubblicazione.
Un omu hè diventatu da i so pedi. I medichi ghjochi ghjudiziunali dicenu chì nantu à i soli di i pedi sò cuncentra tutti i finimi nervi chì vanu à tutti l'organi internu. Cuscendu i crescita nantu à a pelle di u pede, avete pulitu u corpu è l'respira. U beddu pezzu bellu è piazzu hè una guarantzia di salute, autucenza, u modu d'umore excellentu.

A cura di i piedi comprende i seguenti procedimi

1. A purità di i pidali. Dopu un lavoro di ghjornu di i petti cun acqua calda, rinsegna cù acqua fridda. Durante u lavu, hè cunsigliatu di fricà e zoni chì sò sensibule à a furmazione di calli, sò devi esse trituri cù a pizomba. Dopu lavatu, avete bisognu di lavurà i pede cun una spugna, sopra à mezu à i vostri ditti. Una volta à settimana, pulite u piuvale cun un pezzu specie. Hè deve appiicatu à u schedariu di unghjulzione di ughjocatu è fatta cù movimenti circulari in u lume. Per 2 o 3 minuti, friccià a pelle nantu à i tacchi, è poi arriccate l'acqua è ripetì u prucessu novu.

2. I bagni di u pede sò i prugetti diliziosi è effettue per i cura pedi. I bagni di bagnu pulite a pelle di i piani da a terra è polità è a crescita a circulazioni sangue, sullivate a fatigue.

Recipes per i pani purificati

1. 1 o 2 cullen di teppa di buccia di soda hè dissolta in un litru di acqua, aghjunghje 1 spoon grande di spuma per bagni è ripiglià i petti in l'acqua. Repite u prucedimentu per 15 o 20 minuti.

2. Amparà u afflijent. Dopu qualunqui bagnu, siccà i vostri pezzi è lubricate cù crema. Cusì, i peri anu da esse umidità extra, sò pronti per i carichi novi. A crema hè appiicata à i soli di i pedi, à i rigghi, ùn ci hè micca assai glubuli sebacies in u so purga da a siccà. U pede cunfittata hè strufinata cù movimenti di massaggi - ammintazione, frotta è struta.

3. Mascarelli per i pedi. Ci hè più schietta speciali per i pedi.

Carrettu di col: aghjustemu una foglia di col biancu, l'aghjustà cù un marteddu per a carne, perchè a foglia si face più suculenta è più suave. Pogerete un pezzu nantu à u pede, puderemu darà un cinematograficu di l'alimentazione nantu à u top è poni nantu à un calcariu, preferibbilmente a lana. Aghjunghjemu a notte.

4. Massaggio. Massaggio faciule a pelle di i peri è lisu è suppli. Partindemu da u pede è pianu subitu a l'articulazione di geniculatu. Dopu passà a strada 3 o 4 volte. Allora alloghju à u dete, da u so punta à a basa, amegghianu u pede sanu è finisce u massaggio per strufinate. Fate cusì 3 o 4 volte.

Ma pudete micca micca un maschile gentile, ma un maschore più duro. Comu sempre un avvistatu: un masimu hè contraindicatu in trombo u vini. Pigliemu 2 cepelli secchi cù bracciate stiffi è strufinate i nostri pierri in moeddi circulatori, chì andonu da i stops à l'inguernu. A durazione di sta prucedura serà davanti à a rossu di a pelle, pruvate micca di sguassà a pelle.

Una opción più amuzedda di u massaggio serà una pezzu rossu è soaputu. Dopu quì, appriccià un oliu o crema di massa.

Hè bisognu di fà un massaggio di "mare" per i piedi: racchette è aghjunghje una pebble ronda nantu à u fondu di u bacinu, è vende in un bacinu d'acqua à a temperatura di l'ambienti, aghjunghjenu zhmenya u sali di u mari per bagni. Allora andemu in a bacinu nantu à culori à 15 o 20 minuti. A massagerie hè endurance è propieture curativa, utili per i zitelli è adulti.

5. Libri di i crachi nantu à i tacchi. Unu di i numerosi prublemi chì ponu avantaghji i vostri pierres - fissure nantu à i tacchi, ponu causari rischi for longu tempu. Nisunu d'elli sò immune, ùn solu ùn causanu malatie fisiologicu, in l'estiu, i cracke nantu à i tacchi sò impediti di poni nantu à e so scarpi, facendu per noi di testa di a pelle roscata nantu à i nostri pedi. Quandu i cracke nantu à i tacchi, causanu severu dolore à l'area di u piellu in u caminu. À a sola, pudete vedere i incisioni chicchi, minori, chì più tardi addiventanu frette fondate nantu à i tacchi.

6. Manetichi per sguassà "corns" e corns . Tuttu tutti sapi ciò chì i corani sò, è chì pesa suffriaranu. Ci hè difficiule di riduce u callu, u tempu è a perseveranza.

Per destructà i calli furmati sò parechji modu

Aloe . Applica a frasa chjachjata di l'aloe nantu à u callu è l'attaccanu beni. Overnight, u callu sarà pianu è faciule da neve.

Limonu. Disolveremu una vaghja prima di dorme, attache la pelle di limone cù pulp à u granu. Dopu à 2 o 3 ghjorni, u prucessu si ripetireva, in novu avemu unziu a vetta è sguillà in u corn.

7. Trattamentu è prevenzioni di funghju nantu à i so ghjambi. Doppu lu fungus nantu à i gambi, parechji saperanu quandu un certificatu mèttru hè necessariu o tortura fisica principia. Una strumenta frivola ùn hè micca ghjustificata, perchè qualsiasi altra malatia negligêta, in più di u funghjetta, amminazza cù seri sordi. Molti tipi di funghi secrete sustanzi sivuli, chì volenu chì i tugini acumule in u corpu.

Hè impurtante di piglià mette per prevene i malatie fungi

1. Per prevenzione di infezzione fungali, avete bisognu à appena una settimana à u vernice unghie, chì hà un effettu antifungali.

8. Perspirazione di i pedi

In u caldu estiu in a cità, assai ponu valdi certi pezzi per sentu più còmode in u trasportu pùblicu, prutegge i pede da u polu è di terra, in modu per non stifle e so gammi, o puderete pagà un tributu à a moda. Sta cumpagnenza pò esse ubligatoriamente per voi - in u calore di i pieni sudura, è a pelle nera hè un medio medievule per infezzione fungali. Per salvà di questu, ci sò parechje modi diffirenti.

U prucedimentu più sèmplice è piacevule serà bagnu cù infuzzioni di l'erbe è di u salinu di u mare. Queste prucessi ùn pasianu assai tempu, ma pò aiutà à ridivà di a sudazione di i peri.

Recipes per bagnole cù pedi di sudatu

1. Con San Giovanni, pigliate 2 cullizzioni di grassi, pour un litru d'acqua furiu, insistemu à 1 ora, da seguiteremu i nostri pierri in sta infuzione per 20 o 30 minuti.

2. Ind'i larmi di saliciu è di carva. Pigliemu 300 grammi di corteza, l'omblianu cù 2 litri di acqua, fate vene à foglie è fate a meza ora, purga è aghjunghje acqua à u lìquidu riduceru in modu chì l'infuzione righjunghji 2 litri in volumu. Pigliate i petti in una decocção per 20 o 30 minuti.

3. Cumu aumentu di suduri, femu bathtubi calda ogni ghjornu cù l'infuzione di camomile. Pigliate 6 speziosi di inflorescenza di camomilla, pienza cù 2 litri di acqua di fogghiu, fate i pezzu cù una tapa è falla duru 1 ora. Coghju l'infuzione cale è mantene i vostri pedi finu à chì l'acqua si facia bella. Per u bagnu usanu una decuccionu, fretu durante 10 minuti. Dopu à u prucedimentu, e pate sò in puliatu cù u talc è l'acidu boricu.

9. Etenzioni per a bellezza di i pedi. I peri anu una parte impurtante di u corpu, cù l'aiutu di i nostri pede runamu, salta, kick, stand, move. Comparatu à l'altri organi di u corpu, i gattivi crescenu un travagliu difficiule. Ma u tempu, u cartilagine chì cullighja l'ossi di a articulazione di corpu di ghjinochju si svolge. Ùn pudere micca funziunà nurmale, cum'è un risultatu, u dolore vene in u ghjinochju. Se l'eserciti rigulari è disciplinati per rinfurzà i musculi di i ghjambi, questu hè chì prutegarà i ghjinochje da l'articulu. E scelte certi esercii per i pedi pò aiutà à custruisce i musculi sodi. A buildup di musculi sivuli, purtari à l'elasticità di i buttigli è i ghinchi, purtaranu à un aumentu di tonu. U vantaghju di a massa di musculu seca nantu à i peri hà aiutu à averà più di grassu da u corpu entuatu è à migliurà u metabolismu.

Eterziose per rinfurzà i musculi di e gammi è a bellezza di e gammi
1 . Ghjugna, correre, camminendu, micca menu di a meza ora una ghjurnata.

2. Stand up straight, i calzini mirante à cumincià, sviluppenu à i punticuli è descendenu.

3. Avemu prumessu i nostri ditti, cum'è s'è vo vulete piglià qualcosa di u pianu.

4 . Caminamu in i dete per 1 o 2 minuti.

5. Squats - mani in i cadaveri, exhale, volte à a pusizione di partenza è piglià un respiro.

6. Accettazzamentu nantu à i metcole in u locu, durante 30 o 60 seconde.

7. Sali nantu à i fette 3 o 15 volte.

8. Pendiate nantu à a spalle, aggrancusi i vostri pedi è arme in u stessu tempu, cum'è un scarabe fattu giustu annantu à a so back. Stu travagliu calienta u corpu in tutta e improvisa a circulazioni sangue.

9. A posicione principiu, stendu nantu à a so back, mani tenente sottu à a testa, cunfruezza cù i pierdie. Aghjunghjite a peri in un angolo di 45 gradi, stende i metà è in questa position aghjustate durante 5 segni, sottu u codice. Dopu piantamu lentamenti i nostri peri, anu da appressu à l'stomacu, è senza pressa, cunsigemu.

10 A bicicletta. A pusizione iniziale hè stendu nantu à a volta. Aghjunghjite a peri à un angolo di 45 gradi, facenu i muvimenti chì imminiscenu u prucessu di cavallu in bicicletta, prima fate quandu avanti, in l'ordine inversa. Repitemu l'eserciti. Appoghju à a manca, dopu à u dirittu right. Repetite 15 or 20 volte per ogni pusizzioni.

11. Scissors. Impussibule nantu à a spalle. Suggerisci a piercing in un angolo di 45 gradi, a pustuleghuli alternativamenti da u cantu, credei i nostri pedi, si truvamu diritti diretti, pudemu facemu u stessu exercitu à u turnu, appena cuminciare à primu à u dirittu right, da quì à u left. Ripetemu 8 o 10 volte per ogni pusizzioni.

Pigliate e so peri, è fà esercizii per a bellezza di i ghjambii, puderete alcunisce chì i vostri pierimi si sani, forti è belli.