Dmitry Miller

Dmitry Miller hè vinutu u 2 di aprile, 1972 in a famiglia sovietica ordinau. A mamma di l'attore hà travagliatu com'è un accountant, u so babbu un duttore è un carpinteriu. Tutta a zitiddina è aduranza Dmitry fu fattu in a cità di Mytishchi, situatu vicinu à Mosca.

Averemu dettu ch'ellu ùn hà sappiutu maiò di a carriera di l'attore, hà studiatu in una scola ordinaria è pensa per entra in a professione medica è anu passatu per una cuncorsu per una università medica. Hè stata cambiata di varietà - hà statu un atleta, servitore in l'esercitu, cummercialtatu in u mercatu, purtava indimentati in Yakutia, vendita pizza, hà travagliatu com'è un vitturinu in u situ di cunfurmazioni. Tuttavia, tutti cambiatanu un caso. Una volta, quandu era 25 anni, Dmitry si truvò cun amicu à Moscu è visti un annunziu chì ci era un gruppu di attori per u studiu di teatru. Volia vede cumu si i zoni mudificate è, imbuintatu di l'ambienti di ciò chì succidia, dicidi di leghje un passaghju di "U Me Hamlet". Grazie à l'aiutu di a famosa attrice Anna Pavlovna Bystrova, hà riesgutu à lighjendu brillantamenti u so extracte è prestu hà scrittu cum'è studiente di u Shchukinsky Theater School.

Carrera cinematogràfica di l'attore

Da u 2002, l'attore avia cumplu ancu i so studii à l'Higher Theater School. MS Shchepkina, in u attellu di VA. Safronov, dopu à quellu si aghjunta à a troupe di u teatru musicali "à Basmannaya". In questu gruppu, parrava per quattru anni, dopu à quale ellu hè culpisce a big screen. U so travagliu debut in u cinema era un rolu in a famosa serie di televisione "March of Turkish", chì hè stata filmata in u 2000. Dopu questu, l'attore hà svolutu in questi films è di seria cum'è "U seguente. Next "," L'età di Balzac, o tutti l'omi ... -2 ". A popularità hè vinutu à Dmitry dopu u so rolu cum'è Maxim Orlov in a serie di u 2008 "Montecristo". L'attore anu steltu ancu in questi films è in serie cum'è "Antikiller", "Servitore di u Tsar", "Merry Men", "Felice Felice". Per i televidenti, particularmente ricordò a film "Jolly", induve Dmitry tocca l'amanti di unu di i protagonisti, chì travagliava in a mostra di trascetti.

In u 2010, hà starratu in una seria pruvucativa "Cherkizon. Persone Disposable ", chì lu purtò ancu più grande pupulazione. In u 2010, l'attore hà assicuratu in such films è series in "Next - Love", "Mothers-Daughters", "Quandu a Grua Fly à u Sud", a continuazione di a pittura "Cum'è un Coru", "Masakra". In u 2011 hà vultatu ancu esse assai intensu per l'attore. Prima di tuttu, hà starratu in a serie "Traffic Light", induve ghjerau Eduard Serov (Edik Green). In a film "U Redhead Through the Mirror Glass", hà da dui roles à volta: i fratelli-rè Sebastian è Mortis. Inoltre à l'altitudine, in 2011, l'attore hà participatu à u filmatu di tali prughjetta cum'è "Sklif", "My New Life", "Bombila", "Noti di u Spedizione di a Chancelleria Secreta 2". Un'altra film cù a participazione di l'attore, "L'Ambassadoru Augustu", sfurtunatamenti ùn hè micca compie. Inoltri, l'attore hà participatu à una di e stagioni di l'Edizioni di Ghjudicà, chì avia sunnutu.

A vita persunale di Dmitry Miller

L'actor hè felice di esse maritata cun una giovane actress Julia Dellos. Si sò cunnosciutu cun una di l'hobbuli di Dmitri-tap dance. À quell'è anch'ellu era piaciutu di passu è una volta fù dumandatu per aiutà una attrenda à a ballà di ballà. L'attrenda hè stata Julia Dellos. Poco gradualmente (Dmitry confesa que non gusta un rápido desenvolvemento de relacións), a ghjovani di età cuminciaru à scuntrà è, dopu, si maritò. L'attore hè assai piacevule à a so moglia, dici chì cuntene l'ideale di i so sogni - una bona, bella, fiducia, donna sincerea chì vole sempre di vultà in casa. Insemi si passavanu assai - Inesanzu a ghjovana famiglia ùn hà micca bè soldi, anu avutu toccu literalmentu tuttu. Ghjuntu à u puntu chì Dmitry fossi mancu in i parchi, è cusì Julia in casa cù pezzi cotati.

A coppiu hannu un figliolu Daniel, u zitellu di a so mòglia trà u prima matrimoniu. A stu puntu hà adupratu a scola è intrinu in a Facultà di Journalismu in Moscow State University, cum'è l'attore palesa u successu di u so figliolu. Malgradu chì, in l'annuncia di l'anniversariu, Daniel hà stella in una cummerciale, ùn ùn hà micca di seguità à i passi di u so babbu. I parenti ùn vulianu micca fà pressu nantu à questu direzzione, chì justificàvanu a so decisione per u fattu chì volenu u so figliolu di sceglie u so modu in a vita.