Forma o stile casuale? Chì duvete marchjà à a scola?

Cume hè chì a amministrazione di l'a scola anu sustegnu à l'attaccu sfida di l'studienti è di i so parenti in affare di u uniforme di a scola! Culminazione di disputi hè in questa tempesta. S'ellu in l'inguernu i picciotti ùn fate assai prudutti di i vistimenti di moda è ghjustu, in u vaghjimu è a primavera solu fà a rivoluzione in a menti di not only studenti di u livellu butu ancu di i zitelli assai ghjovani.

Hè bellu ghjustìzia in i scoli chì si sò studienti di furmazione especiali sò tenuti per i zitelli è i genitori, durante el qualu i participanti di a furmazione facenu i so propie cunclusioni è venenu à a stessa l'opinione correcta. È tuttu hè simplicemente bellu! Hè bisognu di capiscenu quarchi cosa simpatiche per sapè cumu l'alumni anu da andà à a scola. U primu simplici: stili cummerciale. Dighjà in u primu gradu, anchi si u zitellu ùn vi senza dubbitu à l'adulti, hà bisognu di spiegà ciò chì un stilu di cummerciale hè in ropa. Per questu no solamente infunditèmu un sensu di gustu è di stile in u zitellu, ma una volta per tuttu, facemu puru chjaru chì l'scola hè un locu per studiu, micca divertimentu. In u formu di jocu, pudete averari qualchissia ropa pruvucatu in l'sportu, in quale - andà à u teatru, chì andà per un passaghju in una bicicletta è cammina nantu à a strada.

A siconda simplica: comodità. I paisani è i pupulati di i classi sèculi facenu un scelte in favore di u stilu di ogni ghjornu. È a prima prima argumentu in questa scelta hè a cunvenzioni di a robba. In jeans è pantaloni sportivi, sughjutu in un desk is much more convenient than in pantaloni fèrula. E li picciotti poni à pettu à quandu aghjunghje è fate. Contrariu: i pantaloni cù frecce in i picciotti pò esse sustituitu da i pantaloni nìvuli di moda. Una zitella pò ancu aduprate un ghjuderri trouser. E in quantu à un colsu, hà bisognu à insignà a vostra figliola per esse precisamente - hà una vita grande davanti ad ella. Allora - postu di bagnu!

A terza simplice: salute. Quandu i primi jeans appeared, fanu una rivoluzione in u mondu di a moda in quasi tutti i paisi novi. Sfortunatamente, questa supermodernità hà abbandunatu u so impronta nantu à a salute di l'adulescenti. Ginekologi, chì venenu à l'scola, dicenu à e donne anzianità chì i teatru strapputu ponu impedisce u sviluppu di l'organi genitali, chì spessu influenze a capacità di a faccia di esse diventera mamma in u futuru. Inormightamenti ferma a salute di i sintesi di l'escoltu, chì invechjate pocu in tempuli è mercati.

A quarta chjave simplica: disciplina. Ùn hè solu un grande, ma una gran diffarenza entre i studienti chì si sò in classe in ropa informativa, è quelli chì sò in un uniforme di a scola. A ropa sempre di disciplina. Una zitella in una faldella è una panticità ùn si si ponu attaccà cun peri anch'elli anch'elli, si pruvate à mantene a volta dritta. Li picciotti in i pantaloni è a cammisa ùn si movenu micca da u fugliale o ghjittassi in l'desk. Tandu u maestru è l'studiente, vìdinu davanti à i so figlioli vistutu di una manera cummerciale, seranu sempre fit, è lezioni - più efficace.

La quinta simpaticu: relazioni. Una scola d'educazione generale hè una scola chì non solu dà una educazione secundaria. I principali dude sò l'educazione generale. Questu significa chì ogni zitellu, da ogni famiglia, cù qualsiasi ingudu, ogni situazione suciale hè u dirittu di studià. Elementi ghjugni ùn anu micca vedutu i differenzi in u prezzu di u vestitu, l'ulegi di a scola - ùn paganu micca l'attinzioni à questu, sapendu altri valuri di a vita. Ma a categuria di carusi di 5 à 9 classi hè assai duru, ancu cruel à l'altri. Ùn pudete micca darà l'opportunità di valutà e persone per a ricchezza di a so famiglia.

Ammettendu e mamma, anu aghjurnatu u vestitori di u so figliolu-collegiale, sempre ricordu di sti cosi simples. À quelli parenti, i zitelli sò sempre sani, felice, senti à l'omi è fughjenu à l'scola cun piacè!