A moda hè un fenomenu di a psiculugia massima

Ogni donna autore chì rispetta intende vistimenti modellu. Però, a moda hè diversu! Ci hè una moda avant-garde, ci hè un moderatu, ci hè un conservadoru. E ogni una di l'indicazione sò i so fannii cunsacrati, sicondu a psiculugia di a donna. Iè, a moda hè un fenomenu di a psicoluggìa di massa, è ùn pò micca esse risuscitatu. Circa u 80% di e donne ùn prupone micca esse firmati da a folla è eviteni esperimenti cù a robba.

In risposta à novi idee di moda, noi, i cunsumatori, sò ufficialamenti divizi in trè gruppi. Sta attitudina siculogica di i clientele potenti cusì accetta l'assortiment di qualsiasi big store di grande brandu. Agree chì u sensu di l'armunia hè cumpostu di cunfortu mentale è fisicu. Inoltre, u corpu necessita assai menu per un sensu di comodità chì per l'anima. In ogni casu, oghje, avemu più pressu à a tenda per acquistà altra blusa, scarpi novi, altri jeans. Avemu tentatu di cumprà e cose chì sò ingaghjate in questa stagione in u locu di "vechju", in ogni modu, ùn sò micca tutte sighit. È noi facemu solu per l'ànima.

Allora dunni venenu a moda? U famusu disignu inglese, "a prima dama di vestiti di nozze" Jenny Packham certu francu hà dettu chì elabure idee in i posti più inzucchiati. Una di l'idee, per esempiu, fù inventata dopu avè acquistendu un anticu dolly-ballerina à ... un mercatu di lignu. Ma u numaru di fannii di u talentu di u designer includite i stilacci verdi di a magnitudine di u mondu: Nicole Kidman, Mariah Carey, Cameron Diaz. A strada, l'actress Cameron Diaz era in un vistitu di Jenny in a ceremonia Oscar.

A ghjente di a strada per esse bella vistutu d'inspiratu, in còntitu nantu à i tendenzi di a moda di i catwalks di u mondu. Strada è u podju - sti dui mundelli sò sempri è influenzanu attivamente l'altri. Da quale hè stata una storia completamente distintiva. A storia di a divizia di a società di a moda. A nova moda hè a distruzzioni di u canon anticu. Per creà una nova, devi abbandunà u cumunu. Stu prucessu hè moltu veloce è perchè ùn sò micca tutti pudaranu percevolusce a tendenza à u momentu quandu hè solu nantu à i catwalksi. Sicondu statistiche, hè solu u 10% di tutti i cunsumatori. U gruppu principal hè u 80%. Mentre accoglia a nova moda in tuttu, ùn hà mai permette micca per andà in l'estremu. U 10% restante di e donne sò quelli chì ùn volenu micca cambià nunda in u so aspettu. Qualesse categoria chì appartene?

Moda avant-garde

Fans di moda avant-garde, cum'è fenomeni di psicoluggìa di massa, fate tuttu in novu. Sò cercanu prupurazioni micca standard, cutie inusual, materiale d'alta tecnulugia è novi cumminzioni. Avant-gardiste accettanu l'excentricità di u costume è sinceramente crede chì anu vistutu assai stylish e bella. In passendu, cumbugliu i menti spargugliati di l'altri.

Queste persone sò i primi a capiscenu è accettanu novi idee in moda, finu à quandu anu appendicatu nantu à u podju. Hè in modu piacevuli è mudificate radicali l'image, pruvatu à esse unlike the last year. Avant-gardisti sò sempre data cume cù l'ultimi tendenzi è sò dispiacissi à pruvà l'innovazioni più avanzati. Se pertenenu questu gruppu, pudete esse un cunsumu specialu. Per quellu chì ùn sò micca ideali, normi è esame, create u vostru propiu stile. È micca solu u so propiu, spessu sottu un esempiu per imitazioni. Hè questi cusì maiò à i modelli di moda, elle e so musee. Sò sempre bisognu è, duv'ellu duverebbenu, cridite l'attenzione. U più dulore per elli hè di vede a stessa cosa nantu à quarcunu. I megliu dittagghi di l'avant-garde sò i marchi Comme des Garsons, Viktor & Rolf, Vivienne Westwood, Balenciaga, Kenzo, chì sempre offre l'idee chocante è provocativu.

Tradizziunamenti, sò assai piacevuli à spicciamente vistimenti di l'italiani. Un certu gustu cumuni di a nazione si trova a so expressione in u travagliu di i disghjunti di moda è di u disegnatore da l'Apenin. Nta l'ultimi decennii, hè l'stili italianu chì tocca à u rolu di primurie per creà l'apparizione di u nostru modellu contemporanu. Quale hè chì ùn cunnosci micca i nomi di Prada, Roberto Cavalli, Dolce & Gabbana?

Modu moderatu

I rapprisentanti di stu gruppu percive l'idee di moda di a psicoluggìa di massa, ma micca immedaneamente, è un pocu dopu. Quasi tutti i pret-a-porter è a marca di mercadera massima sò dirigiti à i so gustu. I donne, membri di sta stilosa cumunità di a moda, ponu accade à u 80%. Ùn sò micca ghjalli in vestiti in u più novu è modellu. Elli trattà cù cura e pruduttu di e novità chì chjamàvanu, è preferichenu ch'è sò stati pruvati nant'à altre ànima valente. È solu quandu l'idea di a moda chì "abbandona u podju in u populu", piglia u corpu. Hè impurtante per elli à vultà in daretu nant'à e strada è vede e donne vistutu di moda è bella cum'è quì. A prublemu di tutte l'expectati di questu gruppu di cunzumu currisponde à u stilu americanu cù u so cuncettu - robba in modu intemporbrari, cunfortu, còmode è athletic. Tra li brandi preferiti: Bill Blass, Calvin Klein, Donna Karan è Hugo Boss.

Anu ancu questi pratiche è moderu cunsirvatori di a moda chì raramenti fà spuntanu i cumercii cum'è disinatori tipicu francese. In più di tutti i marchi, chì sò sempre assai suttili sottu i classici. O per aghjunghjendu l'accentu originali eleganti à e cose chì parevanu familiarità, micca una decada occupanu un locu in u vestitori d'ogni donna. Quessi sò tutti i famusi casi di moda: Chanel, Christian Lacroix, YSL, Celine, Givenchy. Eccu l'uggetti italiani Valentino, Armani, cunnisciutu per a so eleganza. A moda modera dona sapi comu esse bella, ma ùn vede micca persone.

Moda conservative

L'aderenti di i tradizioni accettanu solu mudelli di cunnessione è prughjetti assicurati chì sò longu diventate classichi. Idolizza culore, restraint e simplicità. E sincerely believe that this is the way to dress! I sposi di moda di sta categuria ùn cambienu u so vestutariu per anni. E se decide di cumprà una nova cosa, o cercanu o stessu mudelli, o sò assai simili di a nova linea di mudellu. Per elli, ùn cose micca e cullezzione specialhe, ma, formate una assortiment di magazzini, cuntene i gustati di stu gruppu di compru.

A strada, ùn manca micca i più moddi poviri e pupulati privati. Hè solu a natura di u so caratteru. Anu una volta per tutti truverete u so propiu stile è dopu avè mantenitu fidu ancu a so vita, chì restendu fiducia à una moda designer, una idea, determinata da i buttreghi. Tradizzjonalmenti, i Finnsani sò cunzirvaturi in a percepzioni di e novità di moda. I pruduzzioni è i pruprietarii di i prudutti di a robba sò surprisati per nutà chì u listessu mudellu pò disfatta di sta dumanda stabile in Finlàndia for seven years. Ancu in altri paesi, "a vita di l'idea di a moda" hè più corta - solu trè anni. In u primu annu hè cunsideratu avant-garde è piacevule adattatu per podio è fashion shows, ca per vita. In u seculu annu, a moda si porta à e strade, è a maiò pruvate à vede attuale. Perchè u terzu annu avemu usatu l'acqui l'ùltima temporada. In cunfurmità cù u 10-80-10 (vanguardia - moderation - conservatism) i cullezzione sò creati in such huge chain stores as H & M, Mango, Top Shop, Marks & Spenser, C & A, Benetton, Zara, s.Oliver, Karen Millen.

In principiu, a maiò parte di e donne a sapè à vestitu à esse bella. Ma quellu chì ùn hè micca curaggiu per andà in una stufa scandale. Eccu, l'influenza di a moda - u fenomenu di a psiculugia massima. Impurtante impurtanza nantu à u vestitariu hè l'età, u status soffrenu, a professione. Ma l'impattu maiò hè l'statu emutivu è a ghjuventù di l'anima. Pudete, à qualchì volte, hè necessariu di vestiti di a moda è à pocu à scuzzuli a ghjente in giru?