Cumu aiutà à a vostra figliola cunvinta più

Da spessu, a ghjente hè divisu in duie categurie: attivu è cunfidendu in elli è vice versa, l'oppostu cumu di u primu - indecisivu è trittu. In particulare, sta tendenza hè assai ovvia da i zitelli. Parechji parenti, avè avutu nutatu à questu, principianu a prutezione per a natura indecisiva di u so zitellu. Allora, se a vostra nia ùn pò micca diventà l'anima di a cumpagnia, ella hè vargogna per mostrarà a so emozioni in u publicu, è u vostru sughjettu principale hè di aiutà à a so figliola per cambià stà, questu articulu hè per voi. Comu esse bisognu dipoi, u tema di a publicazione d'ognunu hè: "Cumu aiutà à a vostra figliola cunvince più".

Cusì cusì esse u prublema chì a vostra figliola hè una persona assai timida è insicurata? Ci hè parechje almenu e duie risposte à questa pregunta: tuttu hè cunsistenti in u temperamentu di una persona o a so educazione. A più spessu in questa situazione, a prima risposta hè dominante. Hè incertezza chì hè unu di i caractères più cumuni di u caratteru di una persona. A strada, un fattu interessante hè chì sta funzione hè in inherente à quasi tutti di noi, nunda ùn tutti ùn mostra. A prutezzione in parechje ghjente hè una reazione psicologica spiciale. Per esse manifeste, sta reazzione accumenza, circa, à l'età di quattro-cinque anni è aumenta dopu à deci. Chjodesi senza aspra cù età, pò esse ritirati, micca parolli è affairesi solità. Eppo, tutti sti zitelli ani pochi quattru amici è per un bellu pezzu ùn ponu truvà un novu. E tuttu causa di a so postu vitali hè di travaglià i visitati à parechji posti pùblicu è pùblicu, è, in u primu locu, succèri, perchè a zitella sèntanu tutte e so difetti e hè assai suspittosu. I so vantaghji vantabili chì a ghjente ùn vede micca à tutti è ùn sapi micca cumu fà a dimustrà, perchè sò scantu di mette in una situazione absurda. E tuttu questu perchè di a incertezza completa è previà u fallimentu inevitabbile in tuttu u duminiu è l'impegni. A incertezza hè u teme di ciò chì serà. Scene in modu sempre in a testa in un nivellu subkonzirvatore è diventa un furore di falluti è critichi mistenni. In altri palori, hè l'obsessione chì crea rigidizza in tuttu. Chì pò dicu, micca assai piacevuli, se a to figliola hè cum'è cusì. Cusì, per aiutà à a vostra figliola cunvinta più?

In prima, hè bisognu di identificà i fatturi principali chì influirenu l'emergenza di incertezza in a figliola. Unu di sti fattori in questa situazione pò esse un sensu di anziane constantu. Eccu, sicuru, u prublemu sanu in a cultura di a figliola. Rispittà contrutaghja, impastante è rèmpie da i genitori chjaramente ùn fate micca qualcosa. U rimessu hè, prima di tuttu, un ricordiu di e difetti. Per quessa, hè bisognu di risolve a situazione in pazu. Dopu manera, a tutelle di excessive hè ancu capaci di pruduce un cumplicatu di persone inseguru. Allora, tuttu hè duverà in moderazione.

In generale, aiutà à una figliola per piglià a fiducia ùn hè micca cusì difficiliata. In prima, poni attenzioni particulari à cumu si cumportanu cù a to figliola. Pruvate per passà cun elli allora u tempu possibbili, cumunicà nantu à temi varii è pruvate risposte à tutte e cose difettuti da ella. Pruvate di diventà amicu per u zitellu. Pudete ancu avè a so figliola fora à un eventu masimu, induve un gran numaru di persone riuniscenu. A cosa principal hè di sustene u donu è ùn ùn abbandunate micca una. Ricurdate, u più spessu di "sata fora da a ghjente" cun ellu, e più chjarificà chì ella cumenzarà a sentu più confiante in a situazione pocu cumprumata.

Inoltre, sì vo vulete aiutà a zitella addiventanu autocruri, ùn deve micca avè paragunate u zitellu cù altri figlioli. Per esempiu, i genitori tòrnanu spessu tortu à i so ziteddi per dì chì a vèrgine vechja Alla hè vistutu com'è una persona, micca chì tù ti teni parechji amici, ma chì site davanti à a casa. Peneva mi, cun sti paroli ùn avarà mai cunfurmà a fiducia in un zitellu, è ancu à u cuntrariu, fassi u so zitellu à un certu sanu in ellu stessu. U vostru scopu - per crede in u so figliolu tantinu chì u sintia è hà fattu listessa. Ricurdà chì pudete alcunisce tuttu solu per crede in sè stessu, i vostri capacità è forza.

In modu, si veru pensate chì hè necessariu di fà un observazione à a to figliola - fate solu senza prucessi innecessarii, per ùn mancalli micca in una situazione incidentale.

Inoltre, per aiutà a zitella sughjettu più confiante in ella è cù i so putere, insegni à a prublemi è tecnicamenti difendenu l'opinione persone. Per fà quessa, discutendi cù ella è li dumandate à pruvà a so rightness à voi. Ma ùn scurdate di dumandà à a to figliola per u so avere è scopre l'argumintazzioni principali da perchè ella pensa cusì. Solu da pudere dinò cun ella in una discussione.

Pruvate d'insignà a zitella per cumprà apprezzà l'accusatori di l'altri, particularmente i carusi. Spiega à ella chì ùn avete bisognu di piglià tuttu ciò chì hè littérature è sopratuttu fugliale extra in a vostra indirizzu.

Inoltre ùn eseguite chì una persona assicurata hè una persona chì hà una struttura d'altazza eccezziunale è certamenti altissima. Avete tutta a so fede ogni ghjornu, è si stà à u specchiu, per dilla à quelli frachi cum'è: "Sò bravu", "Sò cunfidente in mè", "Seraghju tene à pudè finisce tuttu ciò chì ùn aghjunghje micca" è cusì. Stu furmazione certamentu aiuta à qualsiasi persona per sente più affari è intreve.

Infine, dumandate à a to ghjente per meet in casa cù l'amichi cusì frequentente. Agghiunciu qualcosa sabbia è lasce di manghja. Dopu tuttu, i più amichi, u più sicuru d'autore. A strada, se l'età di a to ghjurnata li permette di scuntallu cù i picciotti, ma ùn hà micca bisognu da a so indecisiveness, introdiscini à qualcosa figliola di a so sposa (se chè u casu, sicuru). Ùn avete u fattu chì qualcosa saria, ma un novu amicu per a to figliola ùn hè micca minatu.

In u risultatu, vogliu aghjustà: più tardu o dopu a vostra zitella abbandunà e pareti di a so casa è esce in u vastu munnu. Dunque, severi anu una persona resolutiva è brava, depende largamente di i genitori. Sapete, u più chjucu chì a to figliola serà capaci di aiutà solu a vostra pacienza è a fede in ella. Di sicuru, tuttu pò succorsse micca à volta, ma pocu averebbe cuntene risultati colosali è sopratuttu allora u vostru meritu persunale. Bona furtuna per voi!