Per pardunà i risentimentu à una persona estimata

Ma tristu tristu pò esse, i persone chì amanu à l'altri disputa. Quale hè spessu è in pocu, chì raramenti, ma per ragiune seriu, ma tuttu u stissu senza briganti à a rilazioni ùn hè micca successu. Se vulete mantene a vostra rilazione, bisognu à esse pudiunà per pardunà i greghje.

Spessu cose parechje chì puderianu avè un futuru cuntenutu meraviglioso divirsenu da culpabili stupidi è disputa, solu incapaci di truvà una lingua cumuna è à u tempu, discurbe tranquillamenti di i prublemi chì anu sviluppatu in a relazione. Spessu, questi agunia sò veramente stupidi è triviales. Sì una persona hè caru nantu à voi, ùn pudere micca micca lascià per elli. Pudete discussà solu è cercate un cumprumissu. È s'ellu ùn hè micca travagliatu, pudete cuncilià sè stessu cù i picculi difetti di u vostru amatu, se chistu hè veramente un pocu impurtante. Dopu tuttu, perde a l'altru hè simplicemente simplice è hè difficiule di cuncilià o di creà relazioni novi cù una altra persona.

Succece chì u resentimentu hè completamente ghjustificatu, perchè a persona amata hà fattu una cosa terribili, perchè ellu fece chjorte. In questu casu, pardonnu làghje pò esse assai difficili. In questa situazione, hè necessariu, prima di tuttu, d'aspittà uni pochi ghjorni finu à chì i turbulenzi emozioni stabiliscenu, è pudete più valore o valore soberamente a situazione. Prima di tuttu, pensate micca nantu à l'esse di u so amori hè bruttu cum'è avete pensatu. Forsi questi superstite a situazione è capiscenu chì esagera l'offenda è aghjunghjenu l'emozioni, è avà sò pronti per perdudiallu. In casu, però, a vostra persona amata hà fattu agisce cusì tantu chì hà causatu assai afflittu di u so attu, a cosa hè più seriu. Prima di tutti, pensate à vede s'ellu ci l'amore, ancu dopu ciò chì hà fattu. Ùn perchè parechji minuti nantu à u vostru resentimentu è a so intestama è u sentu, vulete è avete averà cun ellu, pensate à ellu, vi scurdate di i vostri fili felici di a relazione. Sì a prufundità di a vostra ànima sottu accusatori, ci era una chjama d'amore, invece a rilazioni sò deve esse salvati. L'insutti à una persona assai amata spessu cunduce u nostru amori per ellu è i nostri sentimenti veri. In generale, sottu ogni resinzione per una persona estimata, ci hè un amore per ellu.

Pigliate a "capasti" di resinimentu. U primu "saff" di resinzione hè ingerimentu, irritazione. A seconda "capa" hè a vostra coghju. U terzu hè u teme di perderà una persona estimata è a vostra rilazione. U quartu hè u penitenti, ma u penitenti per u fattu chì voi, sò in parte per culpè per un fattu di un omu amatu o chì ùn restanu micca e so emozioni è permettenu a disputa per splende in forza sana. A quinta hè l'amore, sicuru, l'amore. Dopu tuttu, in a prufundità di a vostra alma amate sta persona è ùn volenu micca perchè. È avete offisu per ellu bisognu perchè l'ama. Dopu tuttu, se a persona chì avete micca amatu hè puntuale, allura era tutta a cosa.

Ancu se l'insultu hè veramente justificata, unu ùn mai ghjustificà contr'à i so prusprini. Avete sempre bisognu à dà a persona a chance di migliurà. A megliu modu hè di parlà à i vostri amare si veramente è francu, solu senza emozioni è disputa. Fighice dettu chì ellu hà ferutu assai per a so azzione, ma ti piace u vulete mantene a vostra rilazione, in a speranza chì ùn hè micca successu.

Ci hè una bella meditazione di l'exercitamentu bellu, chì hè chjamatu "Spenserati à i querci à u Beloved", aiuta à purificà a vostra alma di l'offisa. Dopu tuttu, offiziunarii à qualchissia perchè male u primu di tuttu à sè stessu, a vostra alma hè culpata da una negativa, è questu pò causari à disordini nervi è assai malatii. Sapete quale hè una versione, chì hè un tumore in u cancer? Quessi sò attrimenti implacmenti, chì sò imbulighjate in u core è materializzatu in u corpu fìsicu. Per pardunà a persona chì anu suldatu nantu à i vostri interessi! Questu esercitivu hè assai simplice, ma dà un effettu assai positivu. Ci hè bisognu di chjude in a stanza, perchè nimu ùn ti disturbassi, apague i telefoni, hè megliu, se ci hè un silenziu assicuratu, pudete turnà a musica cum'è "Enigma" se u vostru vicinu hè parlante in l'uttùvule. Fate è rilassate è imagine nantu à a spiaggia, nantu à una spiaghja deserta. À vultà à voi hè u vostru amatu. Quì hè vinutu à voi. Ora puderete dettu chì l'hà fattu l'offisu, ma ti piace à Ghjesù è pardunate. Imagine chì ellu abbracciallu, boni è dinò chì ti piace à voi. Da quantu volte possibbili, ripetì stu sforzu. Sì l'offisa hè forte, ùn ùn sentite micca l'effettu precedente à 5-7 eserciti. Duranti stu pardunamentu mudernu, a vostra ànima hè sfurzata da u resentimentu, è dopu un pocu puderà pirdunà tutte u vostru caru.