Dipusiscia psicologica di e shopping di quarchi cosa cum'è una droga

Cosa hè una etiqueta di prufessiunale? Solu un pezzu di carta chì vi ricurdeghja di un vestitu novu acquistatu o blusa. E cu cumu shopping? Questa hè una parola dolce chì carizeghja l'aricchia femminile. Ma in fattu hè un gessu universale per tutta a ferita di l'anima femina. A strada, più appena da questu fenomenu hè stata inclusa ind'è u direttori americanu di a psichiatria, cum'è una nova malatia, chì hè chjamata "shopping obsessive è cunsumante". Ghjè in u listessu filu cù l'alcoholismu è micca in ellu, perchè a dependenza psicologica di u shopping hè in una cosa com'è un nichotic, chì hè assai diffìgliu di libbirà. Fighjani tutti i stessi amparate tutti i vantamenti è cunde di a tali dependenza.

Tutti sanu chì i droguesi siciliani pò levantà l'umore è à u listessu tempu causanu l'addiction è a dependenza à i persone. Sò per questa causa, a dependenza psicologica di e shopping, ricorda di u narcoticu, ponu liberà una donna assai piacevule è trasfigurate à a basa constante di a so vita, cumprinniu cù significatu. Cusì, "mèdicu shopping" hè u nostru curativi è seduzione. Diciamu qualchi argumentu per a shopping.

L'essenza di i shopping è ciò chì hè in u narcotico ?

A gente dice chì pudete cumprà tuttu ciò chì hè a felicità stessu. Ma a scienza cum'è a "sociologia di u cunsumu" dice u cuntrariu: ùn pudete micca cumprà tuttu, ma una bona felicità hè vera! Dopu tuttu, avemu nutatu chì l'emozioni pusitivi è l'euforia facilmente in noi pò esse causati semplice da a prisenza di soldi extra è l'uppurtunità di gastà senza cuntrollà. Cumpitativu casi universale, s'assumiglia una panacea per assai malati spirituali. Per esempiu, hè statu pruvucatu chì a maiò parte di u sessu più bellu dopu una raidata riescita in i buttoni hè un dolore di rasore è ancu un friddu. Ma a pace di mente dopu a shopping è assai più significante. Hè cum'è una droga chì dà l'intranimu è aiuta à u scurdà di tuttu u male.

"Mixtura" di l'amuri .

Tutti sapemu chì i zitelli anu ripresu rigali cum'è un amori di sè stessu da i so genitori. Quì si cresci, avemu cuntinuatu à mparà cun rigali. A strada, "sottumessu" in a zitella, i zitelli à età pò passanu nant'à sti trivia simuli sumeri astronòmichi. Hè per quessa chì anu una dependenza diretta di e shopping. In questu manera, i persone ci anu admetu à u so amori, senza mancu pinsà si a so acquistia serà apprezzata da amici, cumpagni o parenti.

"Injections" per raising self-esteem .

In spessu, pudete pensate chì a vita ùn hè micca assai supportu di voi. In una parolla, perchè questu, sò solitu à core. Hè per quessa chì una altra blusa o una dècia paru di scarpi - ùn hè micca abbastanza per voi, voi esse ammirati ancu più. Per fà questu in un shopping shopping, assai donne pigghianu i so sposi o amatori. È quì u beddu studiu cumerciu: minuti vyinirivaniya di a salottu è cunfidendu cunfurmatu davanti à l'altru o amare. A strada, indiscenu in ruvina quantu a cosa hè passata - hè sagru. Eccu à voi è risorse l'autoestimu ùn solu à l'ochji di un amatu o un amicu, ma ancu tutti l'altri visitori à a tenda. A tali manifestazione porta un piacè di a donna. Prestigiosa boutique, a prisenza di u publicu - hè tutta di sicuru, capaci di elevà l'autoestimu.

"Compressi" per l'addulurati .

Avete travagliatu assai è vo vulete chì u vostru travagliu hè apprizzatu. Quandu quandu parechji di l'addimulitori di u capu di u centru di u shopping, chì ponu esse rinfreschi, restanu è cumprà una cosa qualchì "prima" per i so soldi earned. Eccu, i shopping hè assuciatu cù u riposu è a recompensa, è ricurdava di un rimedimu rinforzu. Inoltre, shopping in momentu momentu hè cum'è un detrimentu psicologicu.

"Vitaminki" per l'umore .

A sensazione santezza di tristezza è putenza pò visità ogni sternu. Pò esse facilitatu da u travagliu boru è di rutina o una monotonia ghjurnata di rutina. À u tempu, sti irritazioni sò accumuli, è un shopping ussione ci vole à "tirà fora". In questu mumentu, a compra pruvvidiva chì avemu un certu putere à a vita - almenu u putere di gastru soldi. È per u sake di such shopping "vitamine" sò pronte per disputà cù e persone vicinu nantu à i spese di pane. Eccu à voi un indicatore chì provoca un antircinolo di fàvule per vultemu in questu modu.

Shopping "doping" com'è motivazioni .

Sicondu l'ultimi studii di a sociulugia, i shopping puderi serve com'è una bona vita motivatrice. Per esempiu, ancu s'ellu una persona ùn hà micca avete l'ingaghjamentu finanziariu per fà cumerci costu, pudete visità e carichi magazzini, prova à tuttu ciò chì voli cun pensa: "Uni pare più di mesi è pudemu cumprà!". Stu approcciu contribuisce à l'emergenza di l'entusiasmu di travagliu. In ogni casu, in questu immubiliu, veramente hà fattu doping, hè necessariu di vultà dopu ogni campione in boutiques perchè cun un pezzu, ma cumprate per l'stimulu. Hè un sensu di viulenza per a compra principal è "grandi".

"Medico shopping" recomanda ...

Parechje persone anu interessatu in a quistione: hè sempre una addiction di droga, chjamata shopoterapia, sicura è inutilità? Comu sapete, tuttu hè bonu, ma in moderu. Hè per quessa chì, per ùn avè principiatu a so "dependenza di u narcoticu", hè necessariu di representà e so aspetti è misure. U craveru psicologicu di e shopping ammenta chì un 10% di a pupulazione di u mondu sianu stati obsessed cun passioni per unnecessary purchases. Ma, furttumenti, i casi clinichi di gastru tuttu u dirittu nantu à e shopping sò rarissimi. Cusì, urganizà a to urrigata nantu à i buttoni, à sente i nostri cunsiglii è solu s'ellu si osservanu, a vostra dependenza psicologica di e shopping ùn anu aghjà.

  1. Shopping senza compra, hè equivalente à u sessu senza orgasmi! Hè per quessa, si i vostri fondi ùn vi permettenu micca di fà cumerci enormi, cuntene cum'è manera: prima faciule una lista di e cose urgente, ma di l'iniziu vulutu solu per salvà soldi.
  2. Ùn pigliate micca u prughjettu di cumpunimentu sottu a pressione di publicità, cunsiglii di u amicu, l'influenza di i discu è di a vendita. Ricurdate, shopping hè a vostra decisione è scelta!
  3. Dì micca à i cumprendi! No "ears-peshshyu" è cusì. Tutti i cose cumpienu ùn anu micca purtatu in casu di dubbitu.
  4. È, finaramente, ricordate chì e shopping ùn curà, scegli solu "sintomi di a malatia". Hè per quessa, cum'è à qualsiasi analgistru, ci hè un effetti addictive chì s'assumiglia à un cravings di droga. Cusì, megliu affruntà a eradicazione di a causa, chì rumpia u vostru equilibru mentale - altrimenti, in u tempu, bisognu di più "dosi" di felicità compra.