I platti interessanti cù i pumati


U pumu hè una verdura maravigliosa. Hè bella in u gustu è unimaginably utile. Ma i ghjovani donni ùn veramenti micca imaginati quale platti interessanti sò stati cocchi da tomates. U culore hè cinque risultati. Sò assai semprici per preparà. Ma diversi sfida di l'altri - in u cuncettu è u gustu.

Gaspacho cun pepite, pepino è api.

Ci hè bisognu di quattru peri:

- 7 pumati.

- 1 cucumber.

- 1 pezzu russu buldu.

- 2 zucchetti di api.

- 1 ceba bianca, 3 craci d'alli.

- 1 spoonu di l'acitu di vinu.

- 5 tablespoons oliu d'oliu.

- sali, pepite, un pocu di chili pepper.

U pumu si deve esse scalded è tarri fora. Pigliate puru u cucumu è tagliate in fette. A cipolla di pelle cut in half è chop an fine finamente. Allora ci vole à tagliatu in pezzi pezzi di l'api è d'uglu di l'agliu. Dopu questu, avete aduprà cù u pimentu: sguassate u granu è tagliate in molti.

In una licenziale, pumati, pepite, cipolle, pepino, allu, l'apicultori deve esse trituratu per formar un puree. U purificatu vegetale resultante si deve esse trasfirutu à un pappeddu. L'aghjunghje l'oliu d'oliva, l'acitu, u pepite, u salinu è mestisce bien. U pane pruvendu hè bisognu à migliurà una meza ora in a fria. È solu dopu chì sirve nantu à a tavula. In ogni serviziu - 190 kcal.

Saute con pimentón e ajonch.

Ci hè bisognu di quattru peri:

- 6 tomates.

- 1 pezzu russu buldu.

- 1 cipolla, 3 craci d'alli.

- 7 olii d'olivu.

- 4 tablespoons di zuccheru.

- 10 tablespoons d'acetu di pumu.

- sal, pezzù biancu è nuru.

Prima di salvà a sera da u pezzu è tagliate in tazza. Allora finamente chop l'alli sbuchjati è e cipudine. Dopu questu, scald the tomatoes, scorci e ci tagghiati in pezzi kbar. Dopu a preparazione di i ingredienti, avete da manghjà l'oliu d'oliva in una granca di pappaccia è calienta. Pujhe e vitture in leghje e fetta nantu à un focu per 10 minuti. Dopu stu tempu, aghjunghjenu salitu, spezie è vinegar. Allora coccia per altru 45 minuti in sopra medius. Dopu a coccia, aghjunghje in un putu, permettenu di cool è pusatu in a fria. Dopu à a meza ora, u pranzu hè pronto per manghjà. In ogni serviziu - 180 kcal.

Confiture avec limone.

Ci hè bisognu di quattru peri:

- 6 tomates.

- 1 limonu.

- 10 cullizzioni di zuccaratu ordinariu, 20 grammi di zuccaru di vellula.

Prima hè necessariu di scurza u tomate è tagliatu in tazza. Accussì chiuviri in tagliati finti di limonu accumpagnatu cù a pelle è copre cù u zuccheru. Dopu à quessa, i prudutti deve esse situati in un coltu, aghjustanu u zuccherinu di velluru è mette nantu à un pianu. L'intensità di u focu deve esse mediu in forza. A mistura si deve aghjustata à foglie è foglie foglia nantu à u caldu pianu cù l'ùtru chjusu per una ora. Ùn vi scurdate di sparte regularmente! U cunfettu finitu si deve esse trasfirmatu à un uttinutu limòsine è permessa per frenu. In ogni serviziu di confiture, 210 kcal saranu stati. U pratu interessante, coccu da u pumadoru, sarà un aperitivo calcio.

Appetizer calzone cun u parmènzu, l'acciughe è a basilica.

Ci hè bisognu di quattru peri:

- 10 pumati.

- 5 tomates cherry.

- 200 grammi d'anchove in conserve.

- 50 grammi di u furmagliu parmiggenu rossu.

- 16 olivi (senza pesti).

- 20 capers.

- 2 fette di pane bianca senza una buccia.

- 3 olii d'oliu d'oliu.

- 3 drài alli.

- 1 mannatu di basilica.

- sali, pepite.

L'algoritmu hè cum'è siguenti. Finamente chop the sprigs of basil and the garlic. Pane bianchie per fassi in pezzi. Rinva e chop l'acciughe. Scorce a buccia da u cherry tomate. Allora putissivu trentà tuttu in un tastu cun alfabbetu è alli, aghjunghjenu caperdi, olivi è oliu d'oliu. Salt, pepite è mixte. U passu prossimu: i pumati bianchi cutsu in mette, senza eliminazione di a buccia. Trimate u core è stàteli nantu à una pappaglia. U pudettu cose cù u mischju prestatu, sprinkle with Parmesan. Pudava a bachera di u focu in u fornu è agone durante 15 minuti à una temperatura di 200 gradi. In a parte finita - 230 kcal.

Insalata cù boli di patata, arugula è chutale.

Ci hè bisognu di quattru peri:

- 3 tomates.

- una libra di patate.

- 100 grammi di arugula.

- 60 grammi di grated cheese.

- 150 grammi di casgiu chjappa.

- 150 grammi di farina.

- 2 ova.

- 1 finocchone, fungus, 3 rami di l'estragoninu, 1 capita d'apicultori, 10 foglie di currant.

- 7 olii d'olivu.

- sali, pepite.

- 3 spichji di l'acitu balsamicu.

Questu plat interessante hè preparatu da quì. Coglie i patate è cose a patata macinata. Farina, 3 cullizzioni di l'oliu d'oliu, ova, casgiu e parmezanali sò misurati cù patati purpi. Aggiunna rukola piccata fina, salitu è ​​pimentu. Da u puré resultante devini esse furmatu salchicata 2 cm in grossu è tagliatu in tagliati finti. I duminii chì anu rimanighjatu chì deve esse ghjunghjite in l'acqua salata è fogghjente e fogghjenu 3 minuti. Allora pudete appruntate u greens. A fifinu cutucatu in aneddu, pumati - cubi, scorcia è chop in chalati. Agite u legumi, u salinu, u pappaghju è a stagione cù l'acitu. Da quì aghjunghjenu e prigione di l'estragullu è di e currant leaves. In a fine, duvete asciugà a dumplings è a puscia nantu à u pianu cù l'insalata. U valore energicu di una servinu hè 560 kcal.

Enjoy our appetite!