Normalmente, i porsi sò venutu da a ignuranza - questu hè cunfermatu per qualsiasi da qualse psicologu

Unu di i sentimenti chì si trova a nostra vita hè teme. Ci sò assai variità di questu. Affetta tutti i siti di a nostra esistenza. Normalmente, i porsi sò venutu da a ignuranza - questu hè cunfermatu per qualsiasi da qualse psicologu. A sustegnu ci priva di cunfortione spirituale è equilibriu, quarchi volta diventa ancu una difendenza per l'aghjettivu i miri. E, per consensus, cuminciamu à cummattiri cu idda. E hè questu correale?

Fighjemu in stu sensu da l'altra parte. S'ellu ùn era micca scantu, ùn ci hè nisuna sensu di autore-cunsirvazioni. Puderemu viaghjà tranquillamenti in tutta a strada senza circundà. Scantu hè ancu unu di i principali cuntrullatori di u nostru cumpurtamentu. Se avemu a paura di età, avemu bisognu à piglià cun noi. A cosa principal hè di truvà u vostru locu per u scantu, è ùn dà micca l'occasione di abbandunà. E aiuta in questa analizia di i vostri atti è i pinsamenti. Questu sensu hè familiar à tutti l'èvuli viventi, ma in questu articulu mi piace à centru mi piacevule à i pettu di a donna. Dopu tuttu, ci sò più prublemi è emotivi, questu serà cunfermatu da qualse psicologu. È u sensu d'ansietà per elli, per i so parenti è l'amichi, ci anu sempre nos preoccupanevi. Qualcuno chì eremu differente, ma i ragiunarii di u scantu chì avemu u grande sò i stessi.

U timore di esse solu

Di solitu, u scantu di a soledad ci pruvucarà in parechji atti stupidi è displegianti. Sera da ignoranza di u so avvena. Avemu in cumpagnia di e persone chì ùn sò micca interessanti, intolleremu un omu chì ùn piace micca, solu per ùn esse solu. Di sicuru, nisuna persona in u mondu pò esse solu per a longa. Se esistenu cusì, questa hè una patologia. Hè chjaru spertu è in e donne sò nunda. Ma ùn li daraghju a vulintà. Sì u maritu hè tardu à u travagliu, ùn vi mancianu micca una figura chì hè in parte cù una donna. Un amare si presta pocu attente à voi, ùn significheghja micca chì i sentimenti sò friddi è ellu puderà vagnà. E ancu s'ellu ùn ha micca scontru à u vostru cumpagnu, ùn mette micca cruci in a vostra vita prematuremente.

Ammese, amassi sulu. Ùn si pòtate à e notte, è ùn ùn insinuate micca cun dumandate. Hè megliu per registrà un ballu o un club di fitness, vai cun amici à u teatru. Pudete crede, ùn pudete micca, ma tutti sò circondati da stati invisibuli di energia. L'emozioni più positivi emanate da noi, u più piacevule questu di u circondu. Ancu s'ellu ùn ùn murite micca a vostra misericordia, irritazione, i vostri pezzi vicinu a sentenu. Senza ùn sia micca còmico cun voi. I siciliani vanu stabiliscenu chì a vita ùn finisci micca di parting. Merece megliu è vi definite. E quellu timore ùn teme micca a felicità chì avete, truvate cù i vostri piacè è i so animati. Ma ùn anu da lascià di fà "liberu", si ncontranu cù l'amici, favurite u vostru squadra prediletti.

U timore di ùn esse attrattivi

Ùn ci hè micca una donna fieru, ùn sò micca bè. Per questa mutivu, ogni psicugraficu vi cunfirmà chì avete adduzzà aduprà è cura cù cura. Di sicuru, ùn significa micca chì hè necessariu di perseguite i normi ghjennunu accettati di 90-60-90, o per imitate mudelli di magazini brillanti. Ogni donna hà a so bellezza, averete bisognu per diventà à voi.

Hè crescate chì l'omi anu amatu l'ochji, ma ancu sò attrauti à un gradu più grande da a sensualità di a natura femina. È si manifesteghja in u nostru caratteru, l'aspettu, u mimetiziu è i gestiti. Dopu tuttu, avete averete, tanti ditirminati cun una figura immubilita prima l'atenzioni di l'omi è anu assicutatu assai in a vita. Sì vi sò turmentatu da i porsi di u vostru stessu unattractiveness, da esse aghjustendu cun dipinzianti dieti, ùn ti tocca à u cuntenutu di a vostra unica alma.

Temi di pene

Normalmente u scantu di nascimentu veni da a ignuranza di u prucessu stessu. Da i labbre di cunnosciuti, narrà nantu à u prucessu di u nascita di u zitellu, tuttu sona tragicu è horribilmente. E si vidite e film cù i piacè è gemelli, stampa dopricamente deprimente. Ma circundate, migliori di e donne parturanu u primu nascit, è andonu dopu un terzu. A natura hà dispostu e donne, chì u dulore di nascita hè sminticatu in pochi uri. È a to sposa ci dettrica emozatu u so passu passatu piuttostu perchè ùn hà micca statu riabilitatu, ma per cririmi più.

Ricertamenti, i medichi sò sempri arraganti chì e donne in ogni modu avè evangelizatu naturali, è guidati da u scantu, facennu tuttu ciò per ottene permessi per a cesarean section. Quandu fece una decisione, ùn si scurdate di piglià à cuntà u fattu chì, durante u periodu di partenza ùn sarete micca minatu. Ma u prucessu di ricuperu dopu l'operazione durà assai più.

Scantu di pèrdite u vostru travagliu

I teme sò diverse. Ma u scantu di perdiri un postu hè unu di i più cumuni. Questu hà cunfermatu per voi un psicologu. Dunque, u scantu di pèrdite i so travagliu è trasfondenu à a categuria di e persone chì sò chjamati workaholics. Hè una cosa chì cumandà i so dati qualitativamenti. Un'altra cosa hè di teme l'aspettu furoso di u capu, travaglià in notte, aghjà tutte e cumpetenze in una fila. E capisci a diffarenza? Ùn ùn vi custruiscenu micca e so cumpagnie chì sia megliu è degnu di u vostru locu. A soppressenza di i vostri sforzi serà guidata solu à fatigue crònica è notte senza vista.

Pudete distrugge di u scantu di perdienti u vostru travagliu in dui maneri. Truvate una copia di salvezza, o diventa un prufessiunale in u vostru campu. Allora sapete chì u travagliu ùn sarà micca. Sì, è se sarete cusì, nimu ùn ti privassi micca di questu locu. A cosa più chjucu ùn ùn firmà micca quì. A cresce a cresce u vostru sviluppu: lingue di studiu, assistite à ogni scantu di corsi è formazioni. A cunnuscenza Addestra cunfidi sempri.

Ùn àbbia teme ùn esse in tempu

A donna hà da fà assai cose in un ghjornu. Amenite a famiglia, cumprà prudutti, camini in ferro, andate à travaglià, cullate i figlioli da a scola. È questu hè solu l'iniziu di a lista. E apertendi u to ochji in a matina, ricurdannendu i so cumpunenti, avete un momentu in u vostru modu. Invece, u teme è l'ansietà sò: cumu fà tuttu in u tempu?

Inoltre, cum'è u ghjornu cumincianu, perchè si passene. Cusì l'appressite à cuntrullà i vostri emozioni. Dopu tuttu, vi purteranu l'energia chì pò esse passata nantu à i travaglii domestichi è altre materii. Sè avete avvistu chì sò distractatu, preparanu un pianu di i vostri atti in a sera. E, à a fine, devenu esse sempre assistenti trà i vostri membri di a famiglia.

Chì à l'altri pensanu à mè?

Di solitu, i porsi sò dovutu à a bassa autoestima. Quandu e persone aghju vede in u trasportu, pruvate à determinà e vostre emozioni. Pensu chì a maiò parte di u pensamentu sdignate: "Ci hè qualcosa di qualcosa in mè?". Hè cusì impurtante per noi chì avemu solu una bona impresione. Cusì, avemu un prublemu di fà cumbattu tutti. Ma questu ùn si pò fà. Iè, è, à un'essima maiurezza, i pourtoni circunvicini ùn sò micca impurtate u vostru status sociale, chì i vostri capelli sò belleddi, sete u so vestitu si dete. Ùn hè micca indiferente à u vostru "I". Sò statu tù stessu, è esse sempre u persone chì apprizziu.

Temu di a vichjàia

A zitella ùn hè micca eterna. Dunque, a maiò parte di noi, sicondu i psicologi, prima o dopu avè principiatu à teme u timore di a età vechja. À u core, ùn unu di noi ùn vole mette cun questu postu. Ogni ghjornu t'emandemu in elli in u specchiu e circate di novi arruganti è traccia di età. Ma vale a pena chì preoccupa, perchè sta volta ùn volta micca. Ùn perderaghju u tempu nantu à i suspira voce, ma piace à piglià cun noi. Parrucchieri, salotti di bellezza, sportivi, boni umbrellas, amore, parechji - in i quattru chì sò dati cinque. Avvicinà età com'è attivu chì porta saviezza è apprezzazione à sè stessu. E ùn pensate micca chì a vigliacchzia vi vene sulità è impietà. Quelli chì anu vultà chì suscitonu le grandi, aprendu lingue straniere, viaghjà, è ancu organizà a so vita persunale. Ricurdativi chì à ogni età, a felicità hè in e vostre mani.

I teme chì spessu pigliu pussessu di noi, cum'è e donne sò l'essere di l'organizazione psichica sottili. Normalmente, u timore vene da ignoranza, serà cunfermatu da qualse psicologu. Hè dunque, hè impurtante di cumpressione à tempu per quale pareva, è per ùn dà l'opportunità di maestru. Eliminate solu da intelligenza, ma senza nisuna lotta lotta.