Mom Jeanne Friske hà divintatu suspettu in u casu di u segiu di 20 milioni di "Rusfond"

Per parechji mesi, u paese sanu hà assicutatu involuttu di ciò chì succede in a famiglia di Jeanne Friske. Dopu à a morte di u cantanti, a so famiglia è u so maritu anu iniziatu un cunflittu prolongatu, chì cuntinua finu à l'oghje.

In parallelu cù l'esicuzzioni di a quistione nantu à a criazione di l'unicu figliolu di l'artista, a quistione di a perdita di 20 milioni di rubli trasfirbiti da l'entità caritativa "Rusfond" à u cuntenutu di Zhanna Friske fareale.

Per parechji mesi, Vladimir Friske è Dmitry Shepelev s'accusavanu à l'embezzanu soldi. U Cumitatu d'Investigazione di a Federazione Russa accede à a storia.

L'avucatu di Dmitry Shepelev hà dettu chì l'indagine sapi quellu chì hà pigliatu i soldi di Jeanne Friske

L'avvucatu Alexander Dobrovinsky, chì sicondu l'infurmazioni disponibili rapprisenta l'interessi di Dmitry Shepelev, informatu nantu à a so pàgina in Fakebook chì in u prossimu pezzu l'infurmazioni annantu à quale era involuttu in u segiu di u dirittu Rusfond serà annunziatu:
In u prossimu prossimu houru agenzii di novu pubbricà infurmazioni supra quale hà "pagatu" 20 milioni di rublime, destinati à u trattamentu di Jeanne Friske. Fate dunque averebbiardi chì u dirittu di u funziu spariu di u cuntenente uni simani prima di a morte di u poviru Jeanne. Ma questi i frati ùn anu punitu - Ùn sò micca ...

À una ghjurnata, i ghjurnalisti anu capu à scopra à e so fonti chì u casu in u casu comu suspettatu hè a mamma di u cantante, Olga Kopylova.

Alexander Dobrovinsky cunfirmau l'ultime nutizie:
Ùn vuleva micca parlà è diventenu u nome. Ma postu chì sta informazione hè esiste digià, po esse, quelli documenti sò.