Aromaterapia in a medicina lucali

Audi à a saviezza antica, ci dicenu chì l'omu hè una creazione unica creata da Diu in a so figura è a simplicità. In l'omu, i mekanismi di cumunicarii cù l'universu tutale erani originalmente stati. U pusessu fisicu hè questu di tuttu, u più chjucu è l'anima immortale - l'esencia energetica, chì ghjè a fonte d'energia in a persona, cuntrullendu u corpu. In più di stu corpu fìsicu chì avà davanti à l'omu, l'omu hà sei organi finamente assicurati chì ùn sò micca accessibuli à a visione umana ordinaria. Ma u ciavolu, cum'è un sustegnu suttu, hè capaci di esercità una grande influenza bè nantu à u corpu fìsicu è in i corti suttili.
In a medicina famigliali, l'effetti sulitbitivi è ancu di u terapicu di l'aromi à a fisiologia è l'energia sò cunsiderate. Parechji sughjetti trattanu cu stu prublema crede chì l'influenza hè bellu cumprende. Ogni tipu di pianti, avè passatu un longu percorsu di evoluzione è constantemente adaptendu à e cundizioni di l'ambiente, produse un grande suministru di vitalità è energia. À circa appressu i stessi razoni, e cumunità naturali - muntagni, fiumi, laghi, foreste - anu un gran potencial di vitalità.

Ciò chì ci dà l'aromatu in a medicina folklore? Hè u ciauru chì trasmetti à l'omu sta enormi energia, chì penetrà in i cuerenti di energia più suttili. À u listessu tempu, l'immune deficiency hè eliminata, i feriti guariscenu, l'armonizazioni energetica si trova. I sapori naturali sò un impurtante impattu in a salute fisiologicu, emutivu è mentale di una persona.

Aromatherapy l'oghje, chì hè basatu nantu à sapori naturali naturali forte - hè una aiutenza energetica di l'anima è u corpu.

Hè necessariu di furnisce un pocu nùmmuru di esempi di l'effettu terapicuu di l'agenti d'abete, omeopatii è naturopati, in più di l'olii essenziali in una varietà di malatie è infirmità. Allora, aromatherapy in medicina:

Sì avete prublemi di salute, ùn cose mancu subitu à a farmacevule per i medicazione. Utilizà eterni è i pianti medicinali chì ponu allistà i primi signali di a malatia.