I ghjilosi di i zitelli

U nascita di i zitelli hè sempre una gioia. In ogni casu, hè generale per accettate. Ma spessu l'apparenza di un altru nimu in a famiglia pò spartu una persona. Serà nantu à i zitelli più antichi è i so gelosie, chì inevitabbilamenti si sorgi in relazione à i zitelli.
E, veramente, hè assai difficiule per un zitellu per capiscenu è accetta chì tutti i so genitori subbitu si aghjunghjanu à qualcunu altru, solu ellu. Forsi quellu chì ùn piace micca? Forsi si hà cumportatu male? E se si dannu à i straneri o à una terribili "casa di i zitelli", in quandu, avendu sintinu, riferenu figlioli innecessarii? Chì s'ellu hè oghje micca necessariu? Tali dumande girate in u capu di un zitellu chì ùn era micca preparatu per l'apparenza di un fratellu o di a so sorella.
Ma se u stress accunsente cù u rimborsu ùn ponu esse evitata, pò esse ridutta parechje volte.

Preparing the soil.

Parlà di a pussibilità di l'apparenza di un sicondu o di i zitelli sussegwenti hè megliu per cumincià cum'è prima di gravidanza. In ogni casu, ùn lasciate micca à u mumentu quandu avete a spiegà, induve a mo mamma hà tanta bocca.
Dìite à u vostru zitellu annantu à i vostri piani, quantu cumu si cambia a vostra vita, chì diventerà un senior è esse rispunsevule. Hè impurtante ùn esse exaggerate i culori è ùn per ùn incaricà u zitellu. Ùn prumettenu micca chì u zitellu ghjucarà cun ellu è diventà un amicu amicu. Forsi anu da, ma micca immedaneviamente. Diciamu cumu si cresce in u zanicu di a mo mamma, cumu si sarà natu, è cumu si vede.
Durante a gravidanza, invita à u zitellu à sente ciò chì u so fruttu u oghje in oramai aspetta à u panicu. Fighjulanu aiutu à sceglie un nome, ghjucate, ropa per un zitellu.
Ùn vi scurdate di dì chì ti vògliu è ùn vi mai ùn cessate d'amore, ancu s'è avete parechje più di zitelli. Hè impurtante chì u zitellu sanu chjamatu cusì cum'è u so nome.
Se u zitellu siverdanu contru à l'apparenza di un avversu, ùn insistè micca ch'è in un secunnu cambiassi l'opinione annantu à questu. Con pacienza è amore, accumincianu a parrari di u zitellu, cumu si cresce è amarà l'anzianu, chì vantaghji vede in avè una famiglia cù parechji zitelli. À u tempu, u zitellu cunghjuntà cù u fattu chì ùn hè quasi nimu è ùn abbandunà di riaccumpere cusì bè.
À qualchì tempu prima di andà à l'uspidale, parla cù u vostru zitellu annantu à a vostra splutazioni. Dicenu chì avete da turnà cun un novu figghiu, chì pudete esse visitatu, ma in casa, ellu ferma per u principale è avarà da aiutà l'anziani.
Pruvate d'interessà u zitellu cù quellu rolu di l'anzianu, chì ellu vi face.

Avemu participatu in u prucessu.

Quandu ritene à casa cù u zitellu, ùn mancu averebbe da u babbu più grande. Hè curioso è ghjelu, perchè i so sentimenti sò sia satisfete. Avèndulu nantu à cumu si cumporte cù u zitellu, ciò chì pudete fà è ciò chì no, cumu parlà. Allora ne forsi anu vistu u zitellu, fate cusì u so primu amicu. U zitellu senior deve esse sicurizate chì u zitellu hè veramenti in modu indedue è ci hè bisognu di custodia, cum'è dissi.
Se u zitellu hè abbastanza grande, pudete darà u zitellu in i so bracce, ma hè impurtante piglià precautions.

Perdà i figliolu maiò à aiutà à cura di i più ghjovani, ma ùn porta micca. Hè bisogna un jocu, un aiutu voluntariu, micca una obbligazione. Cusì, dumandate aiutu in casi maleable è interessante. Perchè u figliolu maiò suggetinu u diaperu o u diaperu, aiutavete sceglie un pane o calzini, vai cun voi per un caminu o showcase u vostru figliolu qualchì ghjocu. Ma ùn avia micca lavatu u diaperu, coguanu u mischju o battiri u zitellu, ancu s'elli pare avè l'età chì permette di fà.

Dìtene à u zitellu più grande chì sapete è forte si compara cù u zitellu. Pruvvista à insignà à u zitellu à mantene un svantaggiu, eseguisce e canzone o i cunti di fata. Fate chì u zitellu more anzone dettu nantu à u mondu induve u zitellu hà intrutu, perchè ellu stessu ùn sà micca nunda.


Pò esse bè chì u zitellu annorbà entra in zitiddina cù l'apparenza di i più ghjovani. U rendimentu di l'Ecole pudè rivolta, anu longu i vagari eseguitu. I figlioli di l'urganizazione in età prighjone perdenu e so cumpetenze per l'higiene persunale, u discorsu hè diventatu cum'è s'ellu hà tornatu annu o duie fà. Questu hè temporale è questu hè normale. Di sicuru, ùn avete micca indulge in such behavior, ma ùn avete micca scullate. Senza pruvate à sicura chì a vostra attenzioni hè abbastanza per tutti. In questu mumentu hè bonu per attruvarà i papilelli, aviani è avuti chì distraeranu u zitellu era più grande è forse anu detti cù rigali micca planificati.

Quandu i zitelli sò crisciutu è cumincianu a cumunicari, ci sò cunflitti. Ùn pudete micca esse evitata, è deve esse listessi per questu. Pruvate micca di castiguà l'anzianu perchè ellu hè senior è ùn a pruteghja u più ghjovratu solu perchè hè chjucu. Acquista è culpè è incuragisce à mezu, cum'è ghjucate, documenti, a vostra attenzione è l'amore. Pruvate truvà una parolla dolce per tutti, ancu s'ellu ùn hè micca meritatu. Ùn stimulezza a cuncorsu è pruvate di settle di disputa. À u stessu tempu, hè megliu ùn interferiscenu cù i zitelli di una certa età, avè bisognu à amparà à sapè a relazione.
In una famiglia induve ognunu hè cummossa da l'amore, induve i zitelli sò cunfidente di sentenzi parenti, a ghjilosità hè assai pocu cumuni è passa prestu. Questa hè a principale prutezzione di paci è tranquillità.